• voor kleding, nee dat heb ik echt niet, anders zat ik nu niet in een knaloranje trui met een felgroene legging dit te typen. XD
    oke, ik was vandaag weer laat dus ik moest me snel omkleden en ik ga echt niet uren naar mijn kleiding kast staren, ''wat zou ik aan doen'' XD
    anyway, hebben jullie smaak? =P

    blub


    --

    Ik vind/denk dat ik smaak heb, omdat ik denk dat iedereen wel heeft.
    Smaak is een kwestie van voorkeur. Ik trek aan wat ik mooi vind, maar ik kijk wel altijd of het bij elkaar past en niet vloekt.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 13:51 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk niet dat ik smaak heb. Ik trek gewoon kleding aan wat ik lekker vind zitten en waar ik me prettig in voel. De ene keer is dat een felgekleurde legging, de andere keer een baggy jeans? xd


    To infinity and beyond •

    ik trek gewoon aan wat ik wil:Y)
    maar groen met oranje zou ik niet aandoen omdat oranje mij niet staat:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    mwa ik weet wat mooi is en wat bj elkaar past dus als je dat smaak wilt noemen dan wel. maar niet dat ik me daar altijd aan hou, ik doe vooral aan wat lekker zit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik draag wat ik zelf wil, en dat is meestal in de mode (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik draag wat ik zelf wil, en dat is meestal in de mode (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HHAHAHAH hippieeee :P

    Uhmm ik draag wel dingen die ''in'' zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het vloekt in ieder geval niet. x'D
    Maar ik heb nogal veel zomerkledij omdat ik dat gewoonweg mooier vind. Dus ik loop met van die felle zomerkleurtjes rond x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wie zegt dat jij geen smaak hebt? Als jij dat aanwilt dan doe je dat toch gewoon.
    En ik denk dat ik wel smaak heb.. geen idee. Wat is maak nou eigenlijk? Je trekt toch gewoon aan wat je wilt, niemand zegt wat je moet dragen.

    Natuurlijk heb ik smaak, like dôhhh. Haha sorry.. nee ik draag bloesjes, shirt's met print & colbertjes. Uggs en vans en skinny jeans. Oh en lang strakke hemden met een legging en dat soort dingen

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 16:47 ]

    Ik draag wel veel mode, maar alleen als ik het mooi vind.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik weet niet, ik heb gewoon mijn eigen smaak en het maakt niet uit of de rest het leuk vind, zelf vind ik het leuk en dan vind ik het mijn smaak.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Poseidon schreef:
    Ik vind/denk dat ik smaak heb, omdat ik denk dat iedereen wel heeft.
    Smaak is een kwestie van voorkeur. Ik trek aan wat ik mooi vind, maar ik kijk wel altijd of het bij elkaar past en niet vloekt.


    Life is a beautiful struggle

    xD Omg, dat is echt erg! Ik zou me daar niet mee durven vertonen! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mississippi schreef:
    Ik draag wel veel mode, maar alleen als ik het mooi vind.


    Even a white rose has a black shadow.