• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Okaaay.]

    Damien Hunter

    "Hahaha, is goed hoor." zei ik glimlachend, "Maakt mij niet uit. Ik heb heel wat ingekocht." Ik klopte even op mijn rugzak die over mijn schouder hing. "Dus ik zit voorlopig niet zonder."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik grinnikte. 'Dan zal je me vaak om je heen zien.' Zeg ik dan met een grijns. 'Waarom heb ik daar niet aan gedacht.' Zucht ik en kijk hem aan.

    (Pfft klote gesprek maar ben terug xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wat dan?]

    Damien Hunter

    "Nou, een beetje vrouwelijke aandacht kan nooit kwaad toch?" zei ik grinnikend, "En je kunt niet overal aan denken hé?" Ik haalde mijn hand door mijn haar. "Niet iedereen kan zo awesome zijn als ik."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes.
    Guppy negeert wat ik zeg en loopt naar de tijdmachine. 'Goed, jullie gaan over enkele seconden de machine maar eens in,' zegt hij waarna hij een knop in drukt.
    Dan pakt hij een stapel horloges en doet er bij iedereen eentje om. Hij drukt een knopje er op in waardoor het begint te gloeien.
    Met een frons kijk ik erna en houd ik het dichter bij mijn gezicht om het te bestuderen. 'Dit is zo raar,' mompel ik.
    Guppy loopt naar de tijdmachine en trekt aan de hendel waarna hij de deur opent. 'Stap gezellig in en doe alsof je thuis bent,' grijnst hij.
    Een meisje dat was gaan roken stapt gelijk naar binnen en een jongen loopt haar achterna. Ik zucht even en werp een blik naar binnen. Moeten we daar serieus met z'n allen inpassen? 'Jij gaat toch mee?' vraag ik aan Guppy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( psycholoog -.-)

    Amberlynn Jefferson

    Ik grinnik. 'Alsof je dat al niet genoeg hebt.' Zeg ik dan en lach.
    'En jawel hoor, ik kan het gemakkelijk zijn hoor.' Zeg ik dan en sla mijn haar gespeeld achterover


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik keek haar grinnikend aan. "Show me." zei ik en ging rechtop staan met mijn armen over elkaar. Uitdagend keek ik haar aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "Show me." Zei hij uitdagend en keek me met dezelfde blik aan. Hij stond op en ik lachte. "Ik hoef het niet te laten zien, je zal het wel merken." Zei ik toen nonchalant en keek hem met een grijns aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia > Frey.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jack Rush.
    'Goed, jullie gaan over enkele seconden de machine maar eens in,' zegt een wetenschapper, waarna hij een knop indrukt en vervolgens bij iedere jongere, dus ook zo bij mij, een horloge omdoet.
    Ik vindt het wel best zo en volg Damien en Amberlynn de machine in. Kom maar op, ik ben er helemaal klaar voor. Als de rest nou opschiet kunnen we meteen weg, want dit duurt al veels te lang naar mijn mening.
    Ik laat een vermoeide zucht horen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damien Hunter

    Ik grinnikte en knikte. "Okay, ik ben benieuwd hoor." Toen keek ik om me heen en zuchtte eens diep. "Wanneer ga we nou eens?"

    [Kunnen we niet gewoon gaan?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ik heb in het rollentopic nog een rol ingevuld als wezen]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik schrijf zo wel met Xavier dat iedereen gewoon in die machine is en we pleite gaan, anders duurt het nog langer.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Xavier Hush Gray | Wetenschapper.
    Als ik zie hoeveel jongeren er nog treuzelen, grom ik en haal ruw een hand door mijn warrige haar, die weer op zijn plaats valt. Ik had hier dus echt niet het geduld voor, we moeten vandaag nog in die tijdmachine, dacht ik geïrriteerd en wenkte een oudere wetenschapper om het te bedienen wanneer wij, ik dus ook, erin zaten. De jongeren duwde ik letterlijk allemaal erin en sloot vervolgens de deur als laatste.
    “Het is wel de bedoeling dat we er allemaal ingaan,” grom ik en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik het ding lichtelijk voelde trillen. Ik rolde mijn ogen. “Ik word hier niet genoeg voor betaalt…” mompelde ik binnensmonds en keek even naar Willow, maar toen weer weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damien Hunter

    Ik grinnikte om de reactie van Xavier toen hij alle jongeren in de machine drukte. Ik stond gelukkig op een goede plek en werd dus niet geplet door de mensen stroom. Ik keek Amberlynn aan. "De reis zal vast zo beginnen." zei ik nog steeds grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jack Rush.
    Een jonge wetenschapper duwde de rest van de jongeren in de tijdmachine, zodat we nu eindelijk konden gaan. Ik liet nog een zucht horen, maar dit keer van 't ongeduldige in mij. Druk maar op die verdomde knop, zodat we eindelijk kunnen gaan. Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar ik had niet zoveel zin in ruzie terwijl we met z'n allen gezellig tegen elkaar opgepropt waren. Gelukkig zaten we hier niet dagen in hetzelfde hokkie, want ik voel me er dan niet zo prettig bij - laat staan, als mensen beginnen te zweten en te stinken. Dan is het meer een stinkhok dan een tijdsmachine.
    Ik keek rond en zag Damien bij Amberlynn staan. Ik zag de jonge wetenschapper, die jammer genoeg meeging, een snelle blik naar een andere jongere geven en de anderen stonden nerveus rond te kijken wat er nu zou gebeuren.

    Lionel Gidt, 22 jr.
    Xavier, de wetenschapper die ik eigenlijk enorm benijdde, had de overige jongeren in de tijdsmachine geduwd. Ik gaf hem ook gelijk. Het duurde veels te lang met het getreuzel van ze. Misschien waren ze wel bang en twijfelde ze of ze nu wel wilden? Dat zou best kunnen, maar het is nu te laat.
    De wetenschappers hadden mij allemaal de eer gegeven om op de belangrijke knop te drukken en de hendel over te halen, dus dat deed ik dan. Ik bracht mijn vinger, wel wat nerveus en trillerig, naar de belangrijke knop en drukte erop - daarna duwde ik de hendel om.
    Snel als ik kon ging ik uit de weg van de machine, want niet vlak hierna begon deze hevig heen en weer te schokken en kwam er even later wat stoom uit. Ja, het begon nu. Met wijd open ogen stond ik toe te kijken hoe het verliep.

    [Ik doe het even zo van mijn rol van die andere wetenschapper. Ik zal in de volgende post wat meer informatie over hem toevoegen.]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.