• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Ik schrijf zo of anders morgen iets, ben nu echt halfdood]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynnn Jefferson

    Ik keek Damien aan en werd door de rest haast tegen hem aan geplet. 'Ik zei toch, altijd in je buurt zijn.' Ik grinnikte even en keek rond. De jongen wetenschapper die niks op mijn vraag wist te zeggen was er ook en ik zuchtte. 'Waarom is er iemand mee die geen simpel antwoord op mijn vraag kon geven?' Ik hield me aan iets vast. Ik denk Damiens rugzak en gebaarde een sorry. Ik keek even van mijn horloge naar die van hem en zuchtte.
    Just like I said. Kleuters in een hokje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Amberlynn werd tegen me aangedrukt door alle mensen die in de tijdmachine kwamen "Ik zei toch, altijd in je buurt zijn." Ik knikte en grinnikte. De tijdmachine werd aangedaan en hij begon heftig te schokken. Amberlynn greep zich vast aan mijn rugzak en gebaarde een sorry. Ik antwoordde met een glimlach. "Al goed, we gaan nu eindelijk weg. Hopelijk word het niet een al te heftige reis."

    [Zou een wetenschapper de reis van de tijdmachine kunnen beschrijven? Wat er gebeurd enzo, want dan kunnen we op die nieuwe plek verder.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik overweeg nog een wezen aan te maken, maar ik twijfel omdat ik binnenkort op vakantie ga en dan heb ik weinig tijd om te posten.
    Het zou dan een mannelijk wezen zijn met krachten die vooral fysiek werken, omdat veel van de wezens die we nu hebben meer in je hoofd zitten.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    [Ik overweeg nog een wezen aan te maken, maar ik twijfel omdat ik binnenkort op vakantie ga en dan heb ik weinig tijd om te posten.
    Het zou dan een mannelijk wezen zijn met krachten die vooral fysiek werken, omdat veel van de wezens die we nu hebben meer in je hoofd zitten.]

    Dit heb je toch al in het rollen-topic gezegd? Waarom nog een keer hier?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dit heb je toch al in het rollen-topic gezegd? Waarom nog een keer hier?

    [Ik ben vergeetachtig vandaag D: Ik heb te weinig slaap gehad, denk ik.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amberlynn Jefferson

    "Al goed, we gaan nu eindelijk weg. Hopelijk word het niet een al te heftige reis." zegt hij dan en ik kijk hem aan. "Dude, we zitten in een krakkemikkige tijdmachine met meer dan tien man." Zei ik toen met een sarcastische ondertoon. "We mogen van geluk spreken als iemand hier niet irritant gaat lopen doen en gaat duwen en trekken." zei ik toen en zuchtte. "Laten we hopen dat het een 'snelle' reis wordt."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan een wetenschapper de reis even omschrijven? Dan kunnen we verder.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik schrijf straks een post hiervoor en dan kunnen jullie verder, maar eerst even snel een andere schrijven, want die had ik al beloofd. ;S)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okaaaaay.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray – Wetenschapper.
    De jongere praten tegen elkaar, maar ik zucht en volg die gesprekken niet, omdat één, het mij niet aan gaat en twee, omdat ik het waarschijnlijk toch allemaal onzin zal vinden dus daarom ook grotendeels niet luister.
    “Oké, ik herhaal het nog één keer: níet dat horloge kwijtraken anders zijn jullie er geweest, capice?” Er komt een verveelde zucht mijn mond uitgerold, ze mogen me wel meer gaan betalen. “Het is waarschijnlijk heel boring voor jullie allemaal, maar het is wijs om toch naar mijn advies te luisteren, ik weet het: ik ben een ‘Guppy’,” Dodelijk keek ik naar Willow die het woord bedacht had, maar ging toch weer verder, “Maar het is toch echt noodzakelijk, helaas.” Vervolgde ik droog.
    Een harde knal wat gevolgd werd door een klap, alsof we op de grond neer waren gestort, liet me stil worden en vaag keek ik om me heen, omdat het hele hok waarin we zaten donker was geworden. De deur van de machine ging piepend, krakend open en ik fronste, waarna ik even naar de jongeren keek en naar buiten liep. “Oh hell no, dit was dus niet de bedoeling…” Ik draaide met grote ogen een rondje in de zwarte donkere wereld die ik tegemoet was gekomen. Een bos, als je dat zo ten minste kon noemen.

    (Kunnen jullie daar wat mee? ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Geweldig! 8D Ik ga ook maar eens een reactie schrijven.]

    Sage Evangeline Clark

    Ik was de machine ingstapt en luisterde niet naar het verhaal van de Gup. In plaats daarvan luisterde ik muziek en speelde ik met de horloge die ik nog niet vast had gemaakt om mijn pols. Pas als de machine met en klap en een knal tot stilstand gekomen is, sper ik mijn ogen wijd op en haal ik de oordopjes uit mijn oren.
    De deur gaat piepend en kreunend op en en de Gup waarvan ik de naam niet wist, loopt naar buiten en mompelt iets dat niet goed klinkt. Nieuwschierig duw ik de jongeren voor mij aan de kant om naar buiten te komen en om me heen te kijken. Alles is donker. Het lijkt een enorm bos maar toch anders dan wij het kennen. Ik zucht luid en overdreven.
    "Waar heb je ons nú heen gebracht?" vraag ik kattig. Ik heb geen zin om mijn tijd hier in een donker bos door te brengen!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:30 ]


    Your make-up is terrible

    [ Heel veel ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Nikki. I need to say this: you should get an award for your personage.:Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Oke, Gup. Dat was zijn nieuwe bijnaam. We stopte op een ruwe manier en ik ik viel haast en kon me nog niet vastpakken aan iets. Ik gromde. 'Godver.' riep ik toen geïrriteerd. De Gup liep naar buiten en ik fronste toen hij iets zei wat me niet beviel. 'Hij zei wat.' gromde ik weer en een één of ander meisje duwde ons half omver om erbij te kunnen waardoor ik nog steeds niet gewoon kon staan en nog steeds tegen Damien stond aangedrukt. 'Een simpele 'zou ik er bij mogen of mag ik er even langs' had ook wel gewerkt hoor.' zei ik toen erg geïrriteerd, mijn bui was compleet omgeslagen en ik rolde even met mijn ogen en ging er uit toen het iets rustiger was en er plaats was om te bewegen. Ik sprong de cabine uit en zag geen hand voor ogen. Ik zuchtte en pakte mijn tas waarna ik naar een zaklamp zocht, wat was ik blij dat ik dat ding had meegenomen. 'Ik heb misschien geen sigaretten, maar wel dit.' zei ik toen tegen Damien waarna ik hem aanzette en om me heen zwaaide. Het leek op een bos, tenminste als je het nog zo kon noemen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.