• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Xavier | Wetenschapper.
    Luid en overdreven zuchtte er iemand, vast een vrouw, die doen altijd overdreven, dacht ik geïrriteerd en draaide me om naar de persoon die dit deed. Ding, ding, ding. Wie heeft er gelijk? Juist, ik.
    “Waar heb je ons nú heen gebracht?” kwam er kattig uit haar mond en ik sloeg mijn armen over elkaar, waarna ik amusant een wenkbrauw ophaalde. “Dat zie je toch? Ik dacht wel dat we hier gezellig konden picknicken,” antwoordde ik dodelijk sarcastisch terug, waarna ik op een geïrriteerde manier verder vervolgde: “Dit was ook niet de bedoeling, ja. Als we terug zijn, kan je een klacht schrijven, maar tot die tijd: houd a.u.b. je mond als er toch niets nuttigs komt.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Well thanks. :'D My first award!]


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ik keek naar Amberlynn die een zaklamp uit haar tas haalde toen we aankwamen en het bleek dat we niet op de goede plek waren aangekomen. "Hmmm, daar heb ik niet aangedacht." zei ik lachend, "Maar ik kan nu wel lekker roken." Ik stak mijn tong uit, stapte uit de tijdmachine, haalde een sigaret uit mijn pakje, stopte die goed weg zodat ze er geen kon jatten en stak hem op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Een meisje had geïrriteerd gemompelt nadat ik erdoor gekomen was, maar ik negeerde het. Alleen het irritante geschijn van die stomme zaklamp was amper te negeren. Ik besluit mezelf in te houden en alleen boos naar guppy te kijken, die amusant een wenkbrauw optrekt.
    "Dat zie je toch? Ik dacht wel dat we hier gezellig konden picknicken." antwoord hij met een dodelijk sarcasme. "Dit was ook niet de bedoeling, ja. Als we terug zijn, kan je een klacht schrijven, maar tot die tijd: houd a.u.b. je mond als er toch niets nuttigs komt." vervolgt hij flink geïrriteerd. Mijn mond vertrekt tot een beledigde streep.
    "Ik had kunnen weten dat je niet eens een tijdmachine had kunnen bedienen." snauw ik naar hem terug. "Een klacht zal je zeker krijgen, zelfs eerder als je me niet snel terug brengt naar de juiste dimensie!" Mijn egoïsme in deze situatie klinkt duidelijk door. Ik bal mijn vuisten en draai me van hem weg.


    Your make-up is terrible

    [Wow, echt een bitch.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Kssst, jullie jatten allemaal Willow's koosnaampje voor Xavier xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Kssst, jullie jatten allemaal Willow's koosnaampje voor Xavier xd]

    (Hahaha, echt hé: Willow trendsetter.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik ving wat op van een discussie tussen de Gup en dat irritante en blijkbaar ook egoïstische meisje. 'Jank.' mompelde ik terwijl ik met mijn ogen rolde. 'Ach, dit is beter dan dat we opgepropt in een machine zitten.' zeg ik dan en schijn rond. Een bos, bomen bomen bomen. We hadden geluk dat we op een open plek zijn gestrand.
    Damien stak een sigaret op en keek om. 'Jij,' zei ik toen en keek hem verbaasd aan. 'Bent verschrikkelijk.' Ik liep even een rondje om te kijken als er nog wat anders was maar zuchtte. 'Misschien is het verstandig om met die machine te gaan werken dan een discussie te gaan voeren met mevrouw ikke ikke ikke.' zei ik toen nonchalant en ging weer bij Damien staan. 'Zeg eens, waar heb je ze verstopt?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Ik?" vroeg ik verbaasd. "Ja, waar heb je ze verstopt?" Ik grinnikte eventjes. "Wil je alweer een sigaret van me, straks moet je ervoor betalen hoor." zei ik lachend. Ik haalde het pakje tevoorschijn en bood haar er eentje aan.
    Toen keek ik naar Gup en het meisje dat met hem aan het praten was. "Ik snap dat je dit irritant vind, maar zo komen we ook niet verder." Ik keen toen naar de wetenschapper. "Kunt u er niks aandoen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier – Wetenschapper.
    Haar mond vertrekt en ik moet lichtelijk grijnzen om de beledigde streep die het is geworden. Mooi.
    “Ik had kunnen weten dat je niet eens een tijdmachine had kunnen bedienen.” Snauwde ze naar me, maar ik rolde enkel mijn ogen geïrriteerd in hun kassen. “Een klacht zal je zeker krijgen, zelfs eerder als je me niet snel terug brengt naar de juiste dimensie!” Het egoïsme die erin doorklinkt, bevalt me niets, maar ik probeer er maar niet op te letten.
    Wanneer ze haar vuisten balt en van me wegloopt, loop ik haar snel achterna en til haar op waardoor ik haar over mijn schouder gooi. “Zo makkelijk kom je er echt niet vanaf hoor, dame,” grinnikte ik, al kwam er lichtelijke irritatie in door.
    Toen een jongen zich opeens naar mij richtte, keek ik verbaasd op. “Kunt u er niks aandoen?” Ik zuchtte even terwijl ik naar de andere jongere keek, maar toen weer terug naar de jongen. “Ik zal straks even naar de machine kijken, misschien kunnen we dan terug,” antwoordde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Ik schrik me te pletter als ik ineens opgetilt word en slaak een gilletje.
    "Zo makkelijk kom je er echt niet vanaf hoor, dame." hoor ik gegrinnik in mijn oor, maar ik hoor de irritatie in de stem van de gup ook doorklinken. Weet ik gelijk welke idioot mij over zijn schouder heeft gegooit. Ik schreeuw luid dat hij me moet loslaten omdat ik hier niet van gediend ben.
    "Kunt u er niks aan doen?" vraagt een jongen en de gup zucht.
    "Ik zal straks even naar de machne kijken, misschien kunnen we dan terug." antwoord hij rustig, wat mij alleen maar kwader maakt. Hoe kan hij zo rustig die vraag beantwoorden terwijl ik tegen hem krijs?
    "Laat me nou los!" gil ik kwaad.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes.
    Blijkbaar zijn we dus op de verkeerde plek beland. Geweldig.
    Ik slaak een diepe zucht en laat me dan in de "tijdmachine" op de grond zakken. Lichtelijk geamuseerd volg ik het gesprek tussen Guppy en een één of ander meisje.
    'Ik heb popcorn nodig,' mompel ik in mezelf.
    'Kunt u er niks aandoen?' vraagt een jongen dan aan Guppy, die net het meisje over zijn schouder heeft gegooid.
    'Ik zal straks even naar de machine kijken, misschien kunnen we dan terug,' antwoordt Guppy.
    'We hebben die horloges toch nog?' zeg ik terwijl in naar de horloge rond mijn pols gebaar. 'Daarmee konden we ja in contact blijven met die andere wetenschappers of werken deze ook ineens niet meer?' Ik frons lichtjes als ik me iets bedenk. 'Wat is er dan eigenlijk met die andere wetenschapper gebeurd?'
    Het meisje dat hij over zijn schouders had gegooid begint nogal hysterisch te doen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frey schreef:
    (...)
    (Hahaha, echt hé: Willow trendsetter.)



    [Willow is de enige die hem zo mag noemen(cat)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik voel me echt verrot.. denk dat ik ziek word D: Naja..ik schrijf nog één post en ga dan even offline (: ]

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik kreeg er ééntje en grijnsde triomfantelijk. 'Dankje en nou als dat het geval wordt bewaar ik deze liever.' zei ik toen en stopte de sigaret achter mijn oor. 'Ik zal straks even naar de machine kijken, misschien kunnen we dan terug.' ving ik nog op van de Gup, ik fronste. 'Lekker zeker zijn we vandaag zeg.' zei ik en zuchtte. 'Hier.' zei ik toen en pakte er een reserve zaklamp uit mijn tas. 'Heeft u misschien wat aan.' en gaf het aan de Gup die dat hysterische meisje over zijn schouders heeft. 'Godver, kind doe eens rustig. We zullen vast niet de enige zijn in deze dimensie dus hou je eens even in wil je.' zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde. Ik zuchtte en scheen de lamp naar de grond, het was een soort van gras en ik ging er maar op zitten. We zullen zien wat er zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:13 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kut zeg en tot zo!]

    Damien Hunter

    "Dankje en nou als dat het geval wordt bewaar ik deze liever." zei ze waarna ze de sigaret achter haar oor stopte. Ik grinnikte eventjes en bekeek haar nog eens. Zo slecht zag ze er eigenlijk helemaal niet uit, maar ach, ik kon alleen flirten en dat was het. Ik volgde haar bewegingen en toen ze in het gras ging zitten, ging ik naast haar zitten. Toen keek ik naar het meisje wat de Gup had opgetild. "Kom anders rustig hier zitten, je krijgt ook een sigaret als je wilt."

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.