• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Ik blijf staan en kijk de jongen na. Nux deed hem niks. Zou hij dan niet die warmte voelen, die ik voel als ik aan haar denk? Bijzonder type. Dat was zeker. Ik haal hem snel weer in en ga stil naast hem lopen. Volgens mij gaat het echt niet werken om te praten. Toch kan ik na een tijdje mijn mond niet houden. Het is alsof Nux het antwoord van hem wil en iemand het moet vragen.
    'Geef je niet om Nux, Elion Vitae?'


    Happy Birthday my Potter!

    Elion
    Daar was ze weer. Volhardend type, dat moest hij haar nageven.
    "Geef je niet om Nux, Elion Vitae?"
    Hij rolde met zijn ogen. Jezus, wie was ze, Nux's tweelingzuster herself?
    "Alleen mijn voornaam is voldoende hoor," reageerde hij luchtig. Het feit dat ze ook zijn achternaam gebruikte had iets denigrerends; het was de manier waarop een autoritair iemand je aan zou spreken.
    En dan die vraag. Alsof het een zonde was niet meteen in katzwijm te vallen bij het horen van de naam Nux. Hij had echt niets tegen het mens, en ze leek hem zonder meer een van de meer sympathiekere goden, maar daar hield het ook bij op, eigenlijk.
    Dat op zich was al een wonder; normaal verafschuwde Elion alles wat met religieuze bullshit te maken had.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:30 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Tony Dash.
    Faye zucht en rolt met haar ogen. 'Ik zei toch dat het me speet,' mompelt ze vervolgens. Ze werpt nog een laatste blik en begint te rennen.
    Ik zeg niets meer tegen de leerkracht, want die kan me gestolen worden, maar ren Faye achterna. "Faye, love, zo bedoel ik 't niet." Probeerdde ik mezelf te verdedigen. Ik meende het ook serieus zo niet. Ik heb het gewoon niet op andere gozers en omdat die leerkracht er niet lelijk uitzag dacht ik dat.. Wait. Wat je ook doet niet deze kant op gaan. Ik kneep mijn ogen dicht en keek toen recht voor me.
    "Je zou me trouwens nog een hint geven voor die beloning," hielp ik haar herrinneren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [mijn topics]

    [aha late reactie xddd. Is het dag of nacht?]


    "We accept the love we think we deserve."

    Faye Maxime Kershaw
    'Faye, love, zo bedoel ik 't niet,' hoor ik Tony roepen maar ik blijf doorrennen. 'Je zou me trouwens nog een hint geven voor die beloning,' klinkt het dan naast me. Het is gewoon niet normaal hoe hard hij kan rennen.
    Ik stop met rennen, niet omdat Tony nu naast me rent maar meer omdat ik moeite krijg met ademhalen. Verdomde astma ook. 'Die hint geven heeft geen zin zolang je nog geen fatsoenlijk Spaans kan praten,' weet ik er uit te krijgen. Ik kijk even rond en zie dat mijn tas een heel eind verderop ligt, aan de andere kant van het veld. Geweldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lilith Spyridon

    Ik ben zeer verbaasd over zijn reactie. Hij gaf meer om zijn eigen naam dan om een vraag waarop Nux antwoord wilde. Alsof hij niet gelooft dat ze om hem geeft. Ik weet dat zeker. Hoe kan hij dat nou niet weten? Het maakt mij helemaal in de war. Ik krijg het gevoel dat ik iets moet doen, maar weet niet wat.
    Nux, wat moet ik doen?
    Ik krijg natuurlijk geen antwoord, maar wacht er toch op tijdens het rennen. Ik wacht... ik moet wachten. Geduld hebben. Dat weet ik. Ik zal nu geen antwoord krijgen, want dat is nu nog niet juist. Ik zucht. Wat irritant om te weten dat ik moet wachten. Ik kijk naar de jongen en schud mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Elion
    Ze reageerde niet. Dat leek hem een goed teken. Hij merkte dat hij op dit tempo nog geruime tijd door kon lopen; zijn lichaam verkeerde in goede conditie.
    Hij hoopte dat dit meisje de enige was die zo met deze Nux dweepte; het was vrij irritant, die onderdanige houding die sommigen aannamen als het over haar ging.
    Nee, het deed Elion weinig. Hij kon hechte vriendschappen sluiten, maar het soort affectie dat met die Nux werd geassocieerd vond hij maar vaag. Even vaag als 'liefde', wat in zijn ogen een illusie was. Er was affectie en er was lust, shit over ware liefde en zo was in zijn ogen pure onzin.
    Hij besloot bij de volgende les een haarelastiekje mee te nemen; zijn relatief lange zwarte haar sprong in rafelige lokken langs zijn gelaat.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:00 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    (En Lilith heeft zojuist haar levensdoel gevonden: Mensen die niet geloven in liefde het tegendeel bewijzen. Nu moet ze er alleen nog achterkomen dat ze een affiniteit voor geest heeft en dan is ze compleet :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (En Lilith heeft zojuist haar levensdoel gevonden: Mensen die niet geloven in liefde het tegendeel bewijzen. Nu moet ze er alleen nog achterkomen dat ze een affiniteit voor geest heeft en dan is ze compleet :') )

    Oh god, moet Tony dan ook oppassen of niet? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Oh god, moet Tony dan ook oppassen of niet? :'D


    Faye beschermt hem wel xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mordacious schreef:
    (...)
    Oh god, moet Tony dan ook oppassen of niet? :'D


    (Nog niet. Haar slachtoffer is op dit moment Elion :P )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (En Lilith heeft zojuist haar levensdoel gevonden: Mensen die niet geloven in liefde het tegendeel bewijzen. Nu moet ze er alleen nog achterkomen dat ze een affiniteit voor geest heeft en dan is ze compleet :') )

    Misschien heeft ze ook een lesje psychologie nodig dan xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Rider schreef:
    (...)

    (Nog niet. Haar slachtoffer is op dit moment Elion :P )

    Je weet dat het bij hem vastzit op een passive-agressive houding en aversie voor verandering waardoor ze hem in principe niet kan helpen zolang hij zelf geen verandering accepteert? xD Elion is zo iemand die het zelf moet doen, die zelf moet besluiten te willen veranderen, en of het dan lukt is nog maar de vraag. She can't 'save' him, really ^^


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Misschien heeft ze ook een lesje psychologie nodig dan xD


    (Als ze geest kan aanroepen, heeft ze geen worden meer nodig. Dan spreekt Nux voor haar. Plus dat Nux niet voor niets zegt: 'Je onvolmaaktheid maakt deel uit van je vermogens.')


    Happy Birthday my Potter!

    Bisous schreef:
    (...)

    Faye beschermt hem wel xd

    Haha, ik denk dat het eerder andersom moet gaan? (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.