• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    Dit is de plattegrond

    [center]Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Sebastian

    ,,Maar geef jij nou maar eens gewoon antwoord, mr. Secret." Even trok ik mijn wenkbrauw op, niet goed wetend waar dat nou weer op sloeg, tot nu toe was ik toch nog redelijk open tegen haar geweest?
    Als reactie maakte ik met mijn degen een omhaal op de hare, waardoor die met gemak uit haar hand viel. ,,zal het je verbazen als ik zeg dat mijn vader nationaal kampioen was geworden in deze sport? en dat hij me het één en ander geleerd heeft?" ik probeerde toch te glimlachen, maar ik wist gewoon dat er een soort van harde ondertoon in zat, over mijn ouders praten deed toch nog wel pijn, ook al dacht ik nog dat het me bijna niets meer boeide.

    {ik ga zo weg, op naar de bios ! weet zo niet hoe laat ik weer terug ben... Maar ik kom terug !!! vanavond nog ;) (zul je zien... 23:59 ;)}


    Credendo Vides

    Melody Henderson

    ,,zal het je verbazen als ik zeg dat mijn vader nationaal kampioen was geworden in deze sport? en dat hij me het één en ander geleerd heeft?" ik keek op, aangezien ik een pijnlijke ondertoon in zijn stem hoorde. 'ik weet trouwens niet waar dat mr Secret op sloeg, ik ben niet zo goed met gevatte opmerkingen.' zei ik in een poging hem op te vrolijken. Het deed hem niet zo veel. Het ging dus om zijn vader. 'Ik weet wat je doormaakt.' fluisterde ik. 'Mijn vader is om het leven gekomen bij een auto-ongeluk, terwijl hij onderweg was naar het Huis van de Nacht. Het was zijn favoriete plek geweest. En dat is ook één van de redenen waarom ik het hier zo aangenaam vind.' zei ik tegen hem. Het was één van mijn diepste geheimen, maar ik wist dat ik deze jongen kon vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (Anders kunnen we misschien het oefenen in paren stoppen en gewoon random conditie oefeningen gaan doen? Dan is het makkelijker praten met iedereen)


    (Misschien is het handig als anderen ook aangeven, wat zij het handigst vinden?)


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Ik stelde het op prijs dat ze iets van zichzelf met me deelde om me wat meer op mijn gemak te voelen.
    ,,Bedankt maar jouw vader hield tenminste nog van je." mompelde ik. ,,daar bedoel ik niets lelijks jegens jouw ouders mee hoor, maar mijn ouders hebben we zodra ze erachter kwamen dat ik een halfwas was uit huis gezet." ik zuchtte en keek even naar Brair, die zoals haar normale zelf nou eenmaal was in het gras in slaap was gevallen. ,,en dat is nu al bijna...." ik somde de weken even bij elkaar op. ,,twee maanden geleden, Brair en ik hebben samen in verschillende kraakpanden geleefd om in ieder geval een dak boven ons hoofd te hebben en verder leefden we van het laatste beetje geld dat mijn ouders me mee gegeven hadden." zo dat was er uit.

    {oké, nu ga ik echt weg XD}


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    Tony zet een paar stappen naar voren en richt zijn zwaardding op mijn buik. Ik doe een paar stappen naar achter en hou mijn arm met zwaardding op Tony gericht terwijl ik hem goed in de gaten houd. Ik zucht even en doe nog een paar stappen naar achteren. Mijn vrije arm houd ik voor mijn buik en ik kijk Tony afwachtend aan.


    Tony Dash.
    Faye houd haar wapen op me gericht en ook zij houdt mij goed in de gaten. Ze doet een paar stappen naar achteren en haar vrije arm houdt ze voor haar buik. Opeens begint er uit het niets een bulderend gelach uit mijn mond te komen. Ze heeft echt geen flauw idee hoe het moet. Ik haal mijn masker van mijn hoofd en kijk met een grote glimlach Faye aan. "Zullen we hier maar mee stoppen, Love?" Vraag ik haar.
    "Het is duidelijk dat je echt niet weet hoe het moet. Al vindt ik het wel knap dat je mijn eerste slag hebt ontwijkt."
    Ik loop naar haar toe en fluister in haar oor. "En daarom krijg je een kusje van me," en een kus op haar wang volgt. Dan loop ik terug naar de spullen waar ik de degens en het schermpak had gepakt en ik leg deze dan vervolgens terug.

    - Nou, pff. Eindelijk heb ik die post terug geschreven ghihi. Ik was even eten en toen ging ik eventjes snel een tekening afmaken, want had beloofd die vandaag af te hebben voor een hele goede vriend. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody Henderson

    Ik keek hem vol medeleven aan. Sommige ouders waren zoals die van Sebastian, zodra ze erachter kwamen, zetten ze je uit huis. 'Mijn moeder was er juist blij mee. Wij woonden in een soort 'magisch' dorp, waar iedereen het leven wijdde aan magie en trucjes. Mensen zagen me op school nooit staan, maar vanaf dat moment stond ik in het middelpunt van de belangstelling. Ik werd door iedereen gepest, zelfs door mijn vriendinnen. En het meisje dat me steunde, mocht van haar ouders niet meer met me omgaan, omdat ik halfwas was.' zei ik tegen hem. En op het moment dat ik dat had verteld, wist ik dat ik Sebastian had geaccepteerd als vriend. Dit was hetgene waar ik me het meest voor schaamde, en hij had met mij zijn meest pijnlijke herinnering gedeeld. In een opwelling van medelijden, schaamte en vriendschap wat ik vroeger nooit had gekend, gaf ik hem een vrienden-knuffel. Toen ik hem los liet, wachtte ik nieuwschierig af naar zijn reactie.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faye Maxime Kershaw
    Tony begint ineens heel hard te lachen. Hij doet zijn masker af en ik zie dat er een grote glimlach op zijn gezicht staat. Ik zucht even en doe dan ook mijn masker af. 'Zullen we hier maar mee stoppen, Love? Het is duidelijk dat je echt niet weet hoe het moet. Al vindt ik het wel knap dat je mijn eerste slag hebt ontwijkt'. Hij loopt naar me toe en fluistert iets in mijn oor. 'En daarom krijg je een kusje van me'. Voor een paar seconden voel ik zijn lippen op mijn wang waarna hij zich omdraait en de spullen terug legt. Ik wurm mezelf uit het pak en leg die daarna ook terug. 'Ik ben gewoon niet echt een sportief typje, daar kan ik ook niks aan doen,' verdedig ik mezelf. 'Weet jij misschien wat we hierna hebben?' vraag ik daarna terwijl ik het elastiekje uit mijn haar ruk waardoor mijn haar weer losjes over mijn schouders valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leraar:

    Stop jullie één tegen één gevechten maar. Trek jullie pak uit en ga rondjes rond het sportveld rennen. Jullie conditie kan wel een oppepper gebruiken.


    (Aangezien er verder niet op mijn voorstel werd gereageerd denk ik maar: zwijgen is toestemmen)


    Happy Birthday my Potter!

    Lilith Spyridon

    Als ik hoor wat de leraar zegt, kreun ik. 'Nee, geen rondjes rennen. Ik doe nog liever twintig banen vlinderslag zonder rustpauze.' Ik zucht. Ik zal er waarschijnlijk toch niet onderuit kunnen komen. Ik buig als afsluiting naar Aviera en leg vervolgens mijn degen weg. Misschien kan ik wel naast iemand interessants gaan lopen. Dan heb ik tenminste nog afleiding onder het nutteloze rondjes rennen.


    Happy Birthday my Potter!

    (En toen was het stil :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (En toen was het stil :') )


    [Sorry was bezig:$]


    ~

    Aviera Luena Denealy

    Ik trek mijn pak ook uit en kijk verveeld naar de leraar. 'Wie bedenkt er nou zoiets dufs als rondjes rennen.' Ik ruim alles weer op en kijk naar Lil. 'Het slaat helemaal nergens op dit.'


    ~

    (lieverds ik ben vannacht niet online, special reason : ma mother -.- ; Dreamer mag Melosy wel n beethe sturen ivm Sebastian.. Xxxx ... Let niet op typspastischiteit, @mobiel)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lilith Spyridon

    Ik loop naar de tafel, terwijl ik mijn masker afdoe en mijn krullen weer lekker los schud. Ik leg het masker daar. Als Aviera mijn mening over rennen lijkt te delen, kijk ik haar grijnzend aan. 'Ja toch, slaat helemaal nergens op dat rennen.'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tony Dash.
    'Ik ben gewoon niet echt een sportief typje, daar kan ik ook niks aan doen,' zegt ze. Het lijkt net alsof ze zichzelf verdedigt. Dat hoeft toch helemaal niet. Sommige mensen zijn ergens veel beter dan anderen en anderen zijn dan ook weer ergens anders goed in. Net zoals dat ik suck in Spaans en Faye er juist beter in is.
    'Weet jij misschien wat we hierna hebben?' vraagt ze, terwijl ze het elastiekje uit d'r haar haalt.
    "Nou, volgens mij moeten we nu rondjes rennen, dus kom maar op," zeg ik weer met dezelfde uitdagende blik naar haar toe.
    Ik begin te rennen en trek Faye aan haar hand mee het veld over. De zachte windbriesjes doen mij goed na dat gespar met Faye net. En dat pak zat al helemaal niet lekker.

    - I'm sorry voor de korte post. Ik zit allerlei dingen tegelijkertijd te doen, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.