• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en hoor de deur open gaan. Ik draai mijn hoofd en blijf versteend liggen. 'Kennen jullie de regels niet?!' Ze loopt met grote passen op ons af en trekt me van Jasper af. Met een klap val ik op de grond. Woedend sta ik op. 'Doe even normaal! Ook gehoord van het aardig vragen?!' Ik schreeuw het fel in haar gezicht. Voor ik het weet heb ik een klap op mijn wang te pakken. Automatisch gaat mijn hand naar mijn mes. Ik moet me inhouden en laat mijn hand weer zakken. Ik knijp mijn handen tot vuisten. 'Ga mijn kamer uit!' Ik ben woedend. Ik shreeuwt het echt oud. 'Hoe durf je mij te slaan?! dat hoort niet te mogen trut!' nog een klap. Ik kijk haar verbaasd aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (moet weg zie jullie later)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik stond op. Al was ze de president, ze bleef met haar poten van Lauren op. 'Ik heb liever dat je dat lat opmijn kamer,' zei ik dreigend, mijn stem was zachter en lager geworden en de dreiging zou ze waarschijnlijk niet opgemerkt hebben maar hij was er wel en daarna keek ik even naar Lauren. 'Het is namelijk mijn kamer lief.'
    Ik keek daana weer naar de vrouw. 'Ja we kennen de regels. Nieuwsflits: we zijn criminelen, we zitten hier omdat we de regels aan onze laars lappen dus wat liet jou denken dat we ons hier wel aan de regels zouden houden?'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ben je doof of denk je dat ik gek ben?' vroeg ik terwijl ik hem vragend aankeek. 'Ik ben de ergste zangeres die er bestaat, ik klink nog erger als een kraai.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik hoor de dreiging in Jasper zijn stem, maar het kon me niet schelen wat hij haar aanging doen, nou eigenlijk wel. Als hij de verkeerde move zou doen, dan zou hij hier langer moeten blijven. 'O... Wat jullie aan de regels moet houden?' Ze kijkt me vals aan. 'Lieve schat je zit op de verkeerde kamer.' Ze pakt me precies vast bij mijn wond. 'Au,' gil ik. Ik trek mijn arm los en kijk haar nijdig aan. Ze grinnikt vals. 'Kan u niet ontslagen worden ofzo?!' Ik kijk naar het verband en daarna weer naar de vrouw. Dat deed ze expres. Ik voel het mes op mijn lichaam branden. Ik voel mijn keel droog worden en de plek rondom het mes branden. De verleiding was groot, heel groot. 'Meekomen jij.' Ze pakte me nu bij mijn andere pols en sleurde me de kamer uit. Ik hield me vast aan de deurpost en trok me los. Voordat ik het doorhad gaf ik haar een harde trap in haar buik. Ze klapte dubbel en keek me daarna vuil aan. Ik trilde van woedde, maar moest me beheersen. Hoe ging ik dat doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik stond te trillen van woede maar ik mocht mijn beheersing nu niet verliezen. Ik keek naar Lauren die er duidelijk niet veel beter aan toe was als ik en ik liep naar haar toe. 'Je hebt gelijk,' zei ik. 'Kom lief we gaan wel naar buiten.'
    Ik pakte haar pols vast en sleurde haar mee terwijl ik nog even "per ongeluk" tegen de vrouw anliep waardoor ze op de grond flikkerde. Zodra we om de hoek waren keek ik haar bezorgd aan. 'Gaat het een heel klein beetje met je arm?' vroeg ik bezorgd.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ja, het gaat.' Ik was nog steeds woedend. 'Ik moet nu naar buiten.' Ik pakte het mes en rende naar buiten. Ik begon te graven en gooide mijn mes in de kuil. Ik bijt hard op mijn lip en gooi het aarde er weer overheen. Als ik het mes bij me zou hebben zouden er ongelukken gebeuren. Ik prop mijn handen in mijn broekzakken en staar voor me uit. Ik was nog steeds woedend. Het deed me weer aan vroeger denken en dat was verschrikkelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik liep achter haar aan en zag haar de aarde over de kuil met een mes erin gooien. Ik sloeg mijn armen van achteren om haar heen en legde mijn kin op haar schouder. Ik streelde haar zij zacht en drukte een kus op haar schouder. 'Het komt allemaal wel goed lief,' zei ik.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik draai me om en sla mijn armen om hem heen. Het trillen en de woedde zakt weg. Het maakt plaats voor verdriet en somberheid. Een traan rolt over mijn wang. Ik klem mezelf dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen. Herinneringen vliegen weer door mijn hoofd. Ik geef hem een kus en verberg mijn hoofd dan in zijn nek. Ik voel de tranen in zijn nek druipen en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik dacht na maar echt veel nut had het niet. Ik kwam aldoor op hetzelfde antwoord uit.. Ik wou bij Beck blijven, maar ik was bang voor het gevoel dat zou komen als we hier beide weg zouden gaan. Ik hoorde iemand stampen. Een beetje keek ik op en zag een doorweekte Beck langslopen. Ze stampte en negeerde mij. Was ze boos? Ik beet op mijn lip. Ik krabbelde overeind en liep een beetje achter Beck aan.
    'Beck,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor voetstappen achter me en hoop dat niemand mij stoort op dit moment.
    "Beck." hoor ik zachtjes de stem van Nathan. Ik bal mijn vuisten en draai me niet om, ik wil niet dat hij me op dit moment ziet.
    "Laat me met rust, Nathan." snauw ik met een rauwe stem. Ik ben echt bang dat ik hem straks een klap verkoop of hem op een andere manier pijn doe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Laat me met rust, Nathan,' snauwde ze. Geschrokken keek ik haar aan, maar ik stopte niet met lopen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, ook al zag zij dat niet.
    'Beck alsjeblieft,' zei ik zachtjes smekend. Ik reikte mijn hand naar haar vuist toe en wilde die voorzichtjes vast pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor zijn voetstappen nog altijd achter me en knijp met mijn vuisten waardoor ik de nagels in mijn palmen voel.
    "Beck alsjeblieft." zegt hij zacht smekend. Als ik door heb dat hij mijn hand vast wil pakken trek ik die verwoed weg.
    "Nee." snauw ik weer. "Je liet me net achter, nu hoef je niet meer terug te komen." zeg ik beslissend, hoewel ik dat enorm graag wil. Ik probeer de drang om mijn natte lichaam tegen zijn droge, warme lichaam aan te duwen te negeren en grom zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee,' snauwde ze weer. Ik trok mijn hand geschrokken terug. 'Je liet me net achter, nu hoef je niet meer terug te komen,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Het spijt mij Beck,' zei ik zachtjes. 'Ik had naar je moeten luisteren en moeten blijven toen je het vroeg.' Weer reikte ik met mijn hand naar die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het spijt mij Beck." zegt hij zacht. "Ik had naar je moeten luisteren en moeten blijven toen je het vroeg." Na die woorden stop ik plotseling met lopen en kijk ik hem woedend aan.
    "Maar je luisterde niet." zeg ik tegen hem en veeg wat druppels die uit mijn haar over mijn gezicht rollen van mijn gezicht af.
    "Ik denk dat je maar buiten uit mijn buurt kan blijven nu, voor je eigen bestwil."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Ben je doof of denk je dat ik gek ben?' vroeg ze terwijl ze me vragend aankeek. 'Ik ben de ergste zangeres die er bestaat, ik klink nog erger als een kraai.' Ik schudde lachend mijn hoofd."Hé als jij zegt dat iedereen kan dansen kunnen ze ook zingen,je hoeft er alleen maar op de oefenen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH