Awh wat is iedereen hier weer vriendelijk zeg.
Quizlet is inderdaad niet meer wat het vroeger was, maar vroeger was het ook niet altijd goed. Ik een paar jaar terug ook eens een hele maand van Quizlet geweest omdat de sfeer weg was en ik er alleen maar stress van kreeg, maar toch kwam ik terug omdat ik mensen een tweede kans kan geven en mezelf ook een tweede kans wou geven.
Ik geef toe ik ben iemand met een uitgesproken mening en als mensen iets verkeerds doen, ga ik daar op reageren. Dit gaat van een foute titel tot fouten die mods maken, maar weet je, sinds die lijst ben ik categorie 3 van je geworden. Ik reageer in topic en vanaf er een fight komt, kijk ik van de zijlijn mee, want of je het nu goed bedoelt of niet, je bent altijd in de fout en dat gezeik hoef ik niet meer.
Ik ga nog achter de schermen de mods helpen door dingen te melden, maar ik ga er niet meer op in gaan als ze elkaar tegenspreken, arrogant overkomen of naar mijn mening de dingen niet goed doen. Ik zal het tegen mezelf zeggen en daar zal het blijven en hopelijk verbetert de sfeer voor mij dan zo, want jezus wat krijg ik een stress van deze site de laatste tijd. En zoals eerder gezegd, Quizlet is zoals chocolade en ook al word je er dik van, je wilt het blijven hebben in je leven.
Ik snap ook je standpunt en ik snap dat je kwaad bent, maar geef nu eens eerlijk toe, zijn al die haattweets op Twitter echt nodig? Je wou een officiële Twitter zijn, maar door wat jullie de laatste dagen aanrichten, geef ik de mods gelijk dat ze zelf eentje aanmaken.
Voor de rest ga ik me hier niet meer in moeien en ga ik mezelf naar de achtergrond laten verdwijnen, maar ik wil Yoda (en die van Scandal ergens ook wel) wel nog even zeggen, dat ik haar reactie op die topic echt heel professioneel vond en dat zij van mij daar echt een kneukeltje voor verdient. Zo bewijs jij even dat je een goede mod bent en je ook neutraal kan reageren op dingen ook al loopt je emmer langzaam over.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?