Combustible schreef:
(...)
Nee, zo gaan jullie er op in. Er moet meteen weer worden gezegt dat ze zeikt, dat ze fout zit in plaats van je eerlijke mening te posten. 'Je zeikt' dat verkloot heel die sfeer hier. Niet het topic, jullie manier van omgaan met elkaar dat is de oorzaak. niet dit topic. Vroeger zou hier veel beter mee omgegaan zijn, maargoed de meeste begripvolle mensen zijn weg laten jullie heelmooi merken. Ik heb nooit bedoelt een hele vijandige discussie te houden. Maar zo moest het toch weer eindigen. Omdat ik reageer in dit topic op een rustige begripvolle manier en zo ook op andere reageer ben ik belachelijk bezig. Dankjulliewel. Die vijandigheid die hier nu opbloeid, heb ik niet bij mezelf opgewekt, ik kwam rustig het topic binnen in de hoop een fatsoenlijke discussie te voeren. Jullie meoten persé je gelijk halen en staan neit open voor de mening van een ander. Dit word wel een zeiktopic genoemt, is het ook wel, maar wie lopen er hier nou te zeiken? Wie zijn er niet sportief genoeg om gewoon te luisteren, verder te lezen en dan een redelijke mening te geven metgoede argumenten.
Ik ben het ook gedeeltelijk wel met haar eens, de sfeer is hier inderdaad minder geworden
maar ze had het wel anders kunnen formuleren
Kijk, ze heeft een mening, en die mag ze best uiten
Maar quizsletten en modlikkers, dat vind ik wel een beetje te ver gaan