Okay, tot zover mijn kutreactie ik ga niet al jullie schijnheilig geblèr lezen, ik heb het topic gelezen en een paar reacties ik vind het tijd om zelf mijn mening te geven.
Ellen, ik sluit me bij je aan. Sommige (ex-)leden van Quizlet hebben verschrikkelijk veel voor mij betekend en nu nog steeds. Ik heb hier mensen leren kennen die ik nóóit meer zal vergeten en daar ben ik dankbaar voor. Ik heb me 2 jaar lang héélerg aan deze site gehecht, maarzo sinds een jaar is dat verschrikkelijk gaan afzwakken. Tot mijn grote spijt. Er kwamen nieuwe leden bij die de sfeer verpestten, de sfeer makers verlieten het forum wegens de ongezelligheid, de Moderators gingen respect afdwingen. Je voelt de stress onder de Mods, ze kunnen het forum niet meer aan, lullen zich onder dingen uit. Ze liegen over hun héle lage acties om er achteraf voor uit te komen als ze het niet meer aankunnen. Belachelijk gewoon. Zoals ze al zegt, veel te veel smoesjes, alles.
De sfeer raakt verloren.
"Ga dan als je het zo naar vind." Van chocolade word je dik en je wilt afvallen, toch eet je het. Waarom? Het is een gewoonte, je hoopt op de voldoening die je er altijd van kreeg, maar die krijg je niet meer. Iedere keer als je de chocolade eet, besef je dat het slecht is, je word er dik van, maar toch doe je het omdat je hoopt op die voldoening. Iedere keer dat ik het forum bezoek, besef ik dat mijn humeur er op achteruit gaat, de sfeer is weg, maar toch bezoek ik het omdat ik hoop op die oude gezelligheid waar ik me 2 jaar lang heelerg aan heb gehecht.
En lieve newbies die hier zijn om te zeiken, jullie hebben dit forum niet ervaren zoals wij. Wij zijn beter gewend, jullie zijn gekomen in een hoopje zooi en het blijft een hoopje zooi. Dit is het lage niveau wat jullie van Quizlet zijn gewend, wij zijn beter gewend. Wij missen iets dus wij mogen klagen.
[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:23 ]
Let it come and let it be