• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Sjiriki schreef:
    (...)


    Alwin ben je blind ofso? Lastig eh serieus doen? Ik irriteer me echt kapot aan jou dus als dat je doel was is ie nu geslaagt en kun je dan nu opzouten en je belachelijke pony filmpjes meenemen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vanitysbitch schreef:
    Ik ben het voor een groot deel eens.
    En mensen moeten hier niet zo achterlijk gaan reageren,
    Zelfs de mods reageren hier achterlijk terwijl die wel volwassenere reactie horen te plaatsen.
    go ellen_O_


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Wanneer zijn mijn reacties niet nutteloze?

    En ik geloof dat ik nu uit je woorden moet halen dat ik het cewl moet vinden dat jij me een coole gozer vind en moet doen wat je vraag?


    Let me put it this way.

    Yoda.

    Fan.

    Club.



    Let me put it another way. SHUT THE FUCK UP. Serieus, Alwin, kappen, gast. Het was grappig in het begin, dat hele pony gedoe en al die opmerkingen maar nu is echt verschrikkelijk enerverend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Studs schreef:
    (...)
    Alwin ben je blind ofso? Lastig eh serieus doen? Ik irriteer me echt kapot aan jou dus als dat je doel was is ie nu geslaagt en kun je dan nu opzouten en je belachelijke pony filmpjes meenemen?




    Also: Mandatory pony movie about removing ponies


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki, baas.
    - oke nu verlaat ik dit topic weer en kom ik niet meer terug. ajuus


    Life is a beautiful struggle

    Je beseft toch dat hoe langer je er op in gaat, hoe meer pony's hij zal posten?
    Negeren is de boodschap.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 2:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Je beseft toch dat hoe langer je er op in gaat, hoe meer pony's hij zal posten?
    Negeren is de boodschap.

    Dat doen we maar jij bumpte net het topic voor niks.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Errin schreef:
    Je beseft toch dat hoe langer je er op in gaat, hoe meer pony's hij zal posten?
    Negeren is de boodschap.



    Wat denk je dat we aan het doen zijn? =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genius schreef:
    Jaren geleden waren de mensen op Quizlet nog normaal, konden normaal met elkaar omgaan. Maar tegenwoordig moet je op een internet site een bepaalde status hebben of wat dan ook, en dan moet je laten weten dat je er bent. Dat doe je door middel van kut reacties of whatever. Zo denken de 'kinderen' van tegenwoordig en daar valt niks aan te doen. (cat) Maar zo'n belachelijke zeik topic werkt ook niet mee. Dus doei.


    Serieus? 'De kinderen van tegenwoordig?' alleerst klinkt dat als een enorme ouwelulleopmerking, maar dat is nog maar het minste punt. Het punt is, is dat je iedereen over één kam scheert en oppervlakkig genoeg bent niet verder te kijken dan dat. Ben je heel anders? Laat dat dan zien door niet zo'n oppervlakkige opmerking te maken. Ik en heel veel anderen, denken totaal anders dan wat jij zegt, dus kijk alsjeblieft verder dan dat je neus lang is.


    Tijd voor koffie.

    Flea schreef:
    (...)
    Dat zijn slechts feiten :') Zie het verschil.

    Je praat op een negatieve manier over die feiten, zoiets noemt men klagen dat is ook een feit :')


    Let it come and let it be

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oftewel; als jij iets achterlijks zegt is het geoorloofd omdat je toch maar een klein kind bent. Je hebt hier te maken met allemaal mensen die ouder zijn dan jij en ook een mening hebben, en dus mogen die gerust zeggen dat jij je niet zo kinderlijk moet gedragen. That's the internet.
    Daarbij hebben de meesten hier hoogstwaarschijnlijk wel gewoon een sociaal leven en Quizletten ze hier voor de ontspanning in hun vrije tijd. Vind het knap dat jij daar over kan oordelen.

    Jij heb blijkbaar ook je oordeel over mij klaar, dus wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zo over anderen mag oordelen?


    Let it come and let it be

    PercyWood schreef:
    (...)
    Gezeik levert gezeik op, mensen raken geïrriteerd en dat leidt tot een nog slechtere sfeer. Makkelijke optelsom/conclusie.
    Maar hè, zij heeft daar momenteel geen last van want ze is toch inactief.

    Oftewel een slimme zet, ze brengt irritatie op in de mensen die ze niet mag zonder dat ze er zelf last van heeft want ze gaat inactief.


    Let it come and let it be

    Studs schreef:
    Sevda doe normaal, je zet alleen jezelf hiermee voor schud en je helpt er niemand mee.

    Ik doe normaal, ik kom voor mijn mening op en ga ergens tegenin als ik het onredelijk vind. Zo zit ik in elkaar, als jij dat belachelijk vind dan mag jij dat lekker zo vinden. Ik interesseer me neit in jouw mening voer mij. Dankjewel.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Oftewel een slimme zet, ze brengt irritatie op in de mensen die ze niet mag zonder dat ze er zelf last van heeft want ze gaat inactief.


    Denk je nou echt dat zoiets enig nut heeft? Ik dacht juist dat zij zat te klagen over de sfeer hier en nu maakt ze die nog erger, nja, negatiever.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Denk je nou echt dat zoiets enig nut heeft? Ik dacht juist dat zij zat te klagen over de sfeer hier en nu maakt ze die nog erger, nja, negatiever.

    Nee, zo gaan jullie er op in. Er moet meteen weer worden gezegt dat ze zeikt, dat ze fout zit in plaats van je eerlijke mening te posten. 'Je zeikt' dat verkloot heel die sfeer hier. Niet het topic, jullie manier van omgaan met elkaar dat is de oorzaak. niet dit topic. Vroeger zou hier veel beter mee omgegaan zijn, maargoed de meeste begripvolle mensen zijn weg laten jullie heelmooi merken. Ik heb nooit bedoelt een hele vijandige discussie te houden. Maar zo moest het toch weer eindigen. Omdat ik reageer in dit topic op een rustige begripvolle manier en zo ook op andere reageer ben ik belachelijk bezig. Dankjulliewel. Die vijandigheid die hier nu opbloeid, heb ik niet bij mezelf opgewekt, ik kwam rustig het topic binnen in de hoop een fatsoenlijke discussie te voeren. Jullie meoten persé je gelijk halen en staan neit open voor de mening van een ander. Dit word wel een zeiktopic genoemt, is het ook wel, maar wie lopen er hier nou te zeiken? Wie zijn er niet sportief genoeg om gewoon te luisteren, verder te lezen en dan een redelijke mening te geven metgoede argumenten.


    Let it come and let it be