Zo, ik heb de beginpost gelezen + alle reacties en ben tot de volgende conclusie gekomen:
- Ik ben het eens met wat er in de beginpost staat, op een aantal dingen na van de mods, maar dat komt omdat ik verder nooit echt heel veel problemen met ze heb gehad. Al snap ik wel waarom jij er een beetje klaar mee bent en dit .. nogal hard uitdrukt.
- Ook vind ik dat de mods - op Yoda, en nog eentje na - nogal eh .. ja, hard en respectloos reageren. Je kunt ook gewoon rustig reageren .. Maar reacties zoals: verrassend topic, of; je hebt je zegje gedaan wanneer begint je vakantie. Dat soort dingen vind ik - persoonlijk dan - niet echt kunnen. Als moderator hoor je ook gewoon rustig te reageren, hoeveel 'haat' je ook over je heen krijgt. Nu snap ik ook dat de mods zich irriteren aan alle topics die je hebt geopend, maar dat is weer de andere kant.
Misschien is het beter als je het nu inderdaad laat rusten en er verder ook niet meer over begint. Anyways, jammer dat het zo heeft moeten eindigen, ik denk namelijk dat jij het ook anders had gewild.
Edit: en dat Modlikkertjes en Quizsletten vind ik ook niet echt kunnen :W
[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:13 ]
To infinity and beyond •