• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Vain schreef:
    (...)

    So what?

    Als je serieus genomen wilt worden met je argumenten, dan moet je niet komen met zulke teksten en 'Ik ben 14, dus nog niet volwassen'

    Dus? :'D
    Ik ben 13 en als mensen tegen mij gaan zeuren van 'gedraag je eens volwassen', heb ik ook als standaard antwoord: 'nee, ik ben 13. Iedereen zegt altijd dat ik kind hoor te zijn, nou ik doe het, ik gedraag me naar mijn leeftijd, ik ben jeugdig, kinderachtig en onnozel bezig. Je hoort me juist een fucking compliment te geven, dat jij je nou boven je niveau wilt voordoen is neit mijn fucking probleem. Die.'

    Waarom? Bijna iedereen op Quizlet zegt: kinderen van die leeftijd moeten zich daar ook naar gedragen. Fine, we lusiteren en dan gaat iedereen dat tegen ons gebruiken? Dacht het niet hè?! Dan kun je het terugkrijgen.


    Let it come and let it be

    Frankenstein schreef:
    Ik vind het echt ongelofelijk respectloos dat je het zo laks over zelfmoord hebt terwijl dat echt een serieus onderwerp is. Begin zelf met respect te geven zou ik zo zeggen.

    + ik geef je gelijk op vlakken, maar je had zelf ook kunnen bedenken dat dit niet helpt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom reageer jij. Laat haar lekker zelf reageren, zij begon hiermee :')

    Ik geef mijn mening en dat jouw mening het daar neit mee eens is, jammer voor jouw mening dan. Er word toch al gekut en geklaagd in dit topic, dan doe ik net zo hard mee, dankjewel voor je nutteloze bijdragen, maar ik ga lekker door met reageren. :')


    Let it come and let it be

    PercyWood schreef:
    (...)
    + ik geef je gelijk op vlakken, maar je had zelf ook kunnen bedenken dat dit niet helpt.

    Hoezo niet helpt? Je lucht je hart en drukt anderen met de neus op de feiten :'D


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik geef mijn mening en dat jouw mening het daar neit mee eens is, jammer voor jouw mening dan. Er word toch al gekut en geklaagd in dit topic, dan doe ik net zo hard mee, dankjewel voor je nutteloze bijdragen, maar ik ga lekker door met reageren. :')

    Hoe kan jij uit dat zinnetje halen dat ik het niet met je eens ben. Ga naar bed ofzo, maar ga niet zo kinderachtig lopen doen. Ook 13 jarigen doen dat niet.


    -

    Combustible schreef:
    (...)
    Dus? :'D
    Ik ben 13 en als mensen tegen mij gaan zeuren van 'gedraag je eens volwassen', heb ik ook als standaard antwoord: 'nee, ik ben 13. Iedereen zegt altijd dat ik kind hoor te zijn, nou ik doe het, ik gedraag me naar mijn leeftijd, ik ben jeugdig, kinderachtig en onnozel bezig. Je hoort me juist een fucking compliment te geven, dat jij je nou boven je niveau wilt voordoen is neit mijn fucking probleem. Die.'

    Waarom? Bijna iedereen op Quizlet zegt: kinderen van die leeftijd moeten zich daar ook naar gedragen. Fine, we lusiteren en dan gaat iedereen dat tegen ons gebruiken? Dacht het niet hè?! Dan kun je het terugkrijgen.


    Wie is 'Bijna Iedereen van Quizlet'? Je strijkt wel heel snel mensen over 1 kam hè. 99% van Quizlet heeft geen sociaal leven, Bijna iedereen van Quizlet.
    Ik betwijfel dat jij 'Bijna iedereen van Quizlet' uberhaupt kent, dus ga dan geen procenten benoemen (:
    En nu maak je het jezelf wel héél makkelijk hè? Als het je uitkomt, vertel je dat je je 'naar je leeftijd' gedragen moet en in andere situaties praat je over filosofische shit en moeilijke onderwerpen om eens je mening over te geven.
    Hou je daar dan ook niet mee bezig of kies een van de twee. Gedraag je volwassen en hou je daaraan of wees een kind van 13 en maak onzintopics, maar ga niet rondswitchen tussen de twee.

    Combustible schreef:
    Iedereen roept hier wel heel mooi, 'Dat gezeik altijd,' maar denk eens bij jezelf: hoevaak per dag gebruiken jullie de wc wel niet om te zeiken?

    Okay, flauwe grap XD

    Neemaar, als niemand zou klagen, als iedereen alles maar zou accepteren zou het leven een stuk ellendiger, saaier en doellozer zijn. Mensen hebben doelen voor ogen, dingen waar ze energie in steken. En soms denken ze dat te bereiken met klagen. Op die manier maak je in ieder geval je standpunt duidelijk naar de rest. En weet je wat? Iedereen hier maakt af en toe van die achterlijke ongesteldheids klaagtopics aan. Nou Ellen heeft iets om over de klagen, waar we allemaal in betrokken zijn. Oftewel ze vult onze nutteloze tijd op omdat 99% van Quizlet teveel tijd heeft door een gebrek aan sociaal leven. Dus ze zorgt er voor dat jullie je neit vervelen, is het nog niet goed.

    Jullie klagen over háár topic. Wie is hier nou aan het zeiken, zij of jullie?!

    Ik klaag over het feit dat hetgeen waarover ze klaagt versterkt wordt door dit topic: hier wordt Q echt niet leuker door namelijk :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:49 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe kan jij uit dat zinnetje halen dat ik het niet met je eens ben. Ga naar bed ofzo, maar ga niet zo kinderachtig lopen doen. Ook 13 jarigen doen dat niet.

    Dan moet je ook niet piepen met dat ik niet moet reageren :')
    VRIJHEID VAN MENINGUITING, HUP HOLLAND HUP.


    Let it come and let it be

    Flea schreef:
    (...)
    Ik klaag over het feit dat hetgeen waarover ze klaagt versterkt wordt door dit topic: hier wordt Q echt niet leuker door namelijk :')

    Dus je klaagt over het feit dat een ander klaagt. Je klaagt over iets wat je zelf ook doet, erg recent nogwel. :')


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dan moet je ook niet piepen met dat ik niet moet reageren :')
    VRIJHEID VAN MENINGUITING, HUP HOLLAND HUP.

    Nee jij neemt het constant voor haar op en daar is niks mis mee. Maar zij begon dit fucking topic dus ik vind dat zij niet zo achterlijk moet doen en zomaar ervandoor gaan. :')


    -

    Vain schreef:
    (...)

    Wie is 'Bijna Iedereen van Quizlet'? Je strijkt wel heel snel mensen over 1 kam hè. 99% van Quizlet heeft geen sociaal leven, Bijna iedereen van Quizlet.
    Ik betwijfel dat jij 'Bijna iedereen van Quizlet' uberhaupt kent, dus ga dan geen procenten benoemen (:
    En nu maak je het jezelf wel héél makkelijk hè? Als het je uitkomt, vertel je dat je je 'naar je leeftijd' gedragen moet en in andere situaties praat je over filosofische shit en moeilijke onderwerpen om eens je mening over te geven.
    Hou je daar dan ook niet mee bezig of kies een van de twee. Gedraag je volwassen en hou je daaraan of wees een kind van 13 en maak onzintopics, maar ga niet rondswitchen tussen de twee.

    Ik switch wel rond tussen die twee. Maar ik accepteer alleen maar gezeik van één van de twee. Dat is mijn redelijkheids niveau, gevolgens accepteren van je daden, of je ze nou bewust of onbewust utivoert. Nou dat doe ik, ik accepteer het als jullie zeggen, doe niet zo serieus. Maar zodra er iemand gaat piepen dat ik me niet als een klein kind moet gedragen kan die opsodetyfen. Ik ben een klein kind en als ik me wil gedragen naar hoe ik hoor te zijn, dan doe ik dat.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dus je klaagt over het feit dat een ander klaagt. Je klaagt over iets wat je zelf ook doet, erg recent nogwel. :')

    Had zij dit topic niet geopend, had ik niet geklaagd en had ik ook niet deze uiterst nutteloze discussie met jou.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    (...)
    Nee jij neemt het constant voor haar op en daar is niks mis mee. Maar zij begon dit fucking topic dus ik vind dat zij niet zo achterlijk moet doen en zomaar ervandoor gaan. :')

    Ik neem het nietzozeer voor haar op, ook grotendeels voor mezelf omdat ik haar mening deel. Het enige verschil is de manier van formuleren die ik had gekozen, dus ik voel me ook bestwel aangesproken als iemand op haar mening gaat haten :')


    Let it come and let it be

    Flea schreef:
    (...)
    Had zij dit topic niet geopend, had ik niet geklaagd en had ik ook niet deze uiterst nutteloze discussie met jou.

    En daar ga je weer, geklaag, geklaag, geklaag, doe je goed :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    En daar ga je weer, geklaag, geklaag, geklaag, doe je goed :3

    Dat zijn slechts feiten :') Zie het verschil.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."