Combustible schreef:
(...)
Dus? :'D
Ik ben 13 en als mensen tegen mij gaan zeuren van 'gedraag je eens volwassen', heb ik ook als standaard antwoord: 'nee, ik ben 13. Iedereen zegt altijd dat ik kind hoor te zijn, nou ik doe het, ik gedraag me naar mijn leeftijd, ik ben jeugdig, kinderachtig en onnozel bezig. Je hoort me juist een fucking compliment te geven, dat jij je nou boven je niveau wilt voordoen is neit mijn fucking probleem. Die.'
Waarom? Bijna iedereen op Quizlet zegt: kinderen van die leeftijd moeten zich daar ook naar gedragen. Fine, we lusiteren en dan gaat iedereen dat tegen ons gebruiken? Dacht het niet hè?! Dan kun je het terugkrijgen.
Wie is 'Bijna Iedereen van Quizlet'? Je strijkt wel heel snel mensen over 1 kam hè. 99% van Quizlet heeft geen sociaal leven, Bijna iedereen van Quizlet.
Ik betwijfel dat jij 'Bijna iedereen van Quizlet' uberhaupt kent, dus ga dan geen procenten benoemen (:
En nu maak je het jezelf wel héél makkelijk hè? Als het je uitkomt, vertel je dat je je 'naar je leeftijd' gedragen moet en in andere situaties praat je over filosofische shit en moeilijke onderwerpen om eens je mening over te geven.
Hou je daar dan ook niet mee bezig of kies een van de twee. Gedraag je volwassen en hou je daaraan of wees een kind van 13 en maak onzintopics, maar ga niet rondswitchen tussen de twee.