• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    oh, wat ben ik blij als dit topic vol is (bloos)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:16 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lol, alsjeblieft zeg, stap van je wolk af, meisje. Je bent pas 13 en praat al alsof je ik weet niet hoe oud en wijs bent. :')
    En zodra je uitgelult word, beroep je je op het feit dat je 'pas' 13 bent. Bloedirritant gewoon. ;]

    Ik voel me ook ver boven jouw niveau. Misschien klinkt het arrogant maar onder andere jij laat een hele lage, nare kant van jezelf zien en dan voel ik me gewoon beter doordat ik weet dat ik de tijd heb genomen voor andermans mening en het recht heb tot spreken in tegenstelling tot jou.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Nu wel, maar ik heb ook minder leive reacties van jou gezien en dan vind ik eht erg schijnheilig om nu te doen alsof je altijd alle begrip voor iedereen hebt gehad.

    Sevda van zulke reacties maak je juist vijanden, van zulke reacties gaan mensen juist negatief over je denken. Vind je het gek dat het zo'n kut sfeer word op q? Als je dat " en dan vind ik het erg schijnheilig om nu te doen alsof je altijd alle begrip voor iedereen hebt gehad " weg laat en het gewoon voor je houdt kan de sfeer een stuk fijner zijn.


    Life is a beautiful struggle

    Beansprout schreef:
    oh, wat ben ik blij als dit topic vol is (bloos)

    Ze kunnen zo weer een nieuwe maken mhihi.


    Life is a beautiful struggle

    Combustible schreef:
    (...)
    Nu wel, maar ik heb ook minder leive reacties van jou gezien en dan vind ik eht erg schijnheilig om nu te doen alsof je altijd alle begrip voor iedereen hebt gehad.

    Oké weetje, ik ga hier niet eens op in
    Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar jij mag van me denken wat je wilt hoor :Y)

    Jieber schreef:
    (...)
    Ze kunnen zo weer een nieuwe maken mhihi.


    Alsjeblieft, zeg. Ik hoop dat die ellende bespaard blijft.


    26 - 02 - '16

    Jieber schreef:
    (...)
    Sevda van zulke reacties maak je juist vijanden, van zulke reacties gaan mensen juist negatief over je denken. Vind je het gek dat het zo'n kut sfeer word op q? Als je dat " en dan vind ik het erg schijnheilig om nu te doen alsof je altijd alle begrip voor iedereen hebt gehad " weg laat en het gewoon voor je houdt kan de sfeer een stuk fijner zijn.

    Ik kan mijn geduld hier niet bewaren Jellanie, ik doe mijn uiterste best naar iedereen te luisteren maar als mensen dan opeens zo'n schijnheilige kant laten zien dan raakt mijn gedult echt op. Al dat getyf hier gaat me gewoon te ver, het is net een kleuterklas.


    Let it come and let it be

    Derp. * pakt popcorn erbij. *


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Jieber schreef:
    (...)
    Ze kunnen zo weer een nieuwe maken mhihi.


    alsjeblieft niet (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Merlonie schreef:
    Derp. * pakt popcorn erbij. *


    *joins*
    Because we all care. So much.


    Don't run away this time and die like a man.

    Oh ja, en even een serieuze reactie; als je de sfeer wilt veranderen, begin bij jezelf. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik voel me ook ver boven jouw niveau. Misschien klinkt het arrogant maar onder andere jij laat een hele lage, nare kant van jezelf zien en dan voel ik me gewoon beter doordat ik weet dat ik de tijd heb genomen voor andermans mening en het recht heb tot spreken in tegenstelling tot jou.


    Je voelt je ver boven mijn niveau? Ach meisje toch, daar ben ik nou blij om. Ik laat een nare kant van mezelf zien? Hoezo? Ik heb gewoon een bloedhekel aan kleine kinderen die al menen dat ze zo wereldwijs zijn en anderen de les gaan lopen lezen. Echt, je bent net zo oud als mijn kleine broertje :'). Get off your high horse, please want je komt net je poppenhoek uit.


    ars moriendi

    Merlonie schreef:
    Oh ja, en even een serieuze reactie; als je de sfeer wilt veranderen, begin bij jezelf. :3


    Ze geeft haar mening. Moeten meer mensen hier op doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Als het zo moet, houdoe en de groeten. Ik heb mijn best gedaan, mijn mening staat duidelijk in het topic, maar als niemand voor elkaar open staat heb ik hier ook weinig te doen :')


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik kan mijn geduld hier niet bewaren Jellanie, ik doe mijn uiterste best naar iedereen te luisteren maar als mensen dan opeens zo'n schijnheilige kant laten zien dan raakt mijn gedult echt op. Al dat getyf hier gaat me gewoon te ver, het is net een kleuterklas.

    Het was ook niet alleen voor jou bedoelt, maar in het algemeen.
    Ik heb alle reacties in dit topic gelezen, ik heb het hele topic gevolgd. En ja inderdaad er zijn sommige reacties waar het niveau enorm daalt. Jij kan het net een kleuterklas vinden, en je vinden dat het te ver gaat, maar het is en blijft een discussie die niemand kan winnen. Believe me. Dit gaat gewoon door tot iemand niet meer reageert. En ik snap dat je je uiterste best doet om naar iedereen te luisteren, maar iedereen is wel eens schijnheilig, en het kan zijn dat VanDerVaart het wel met je eens was? en gewoon aardig probeerde te doen of weet ik veel wat..
    nja ik stap nu verder ook weer uit het topic want ik heb geen zin in gezeik. :')


    Life is a beautiful struggle