• In summer, the song sings itself.
    We're getting higher every time that we love
    A little closer to the things we fall back on
    If you come over, than together willing,
    We'll take over the world.
    You call me closer I say maybe yea bu,t
    I'm proven wrong by all the things we talk about.
    The summer air is hear so get your dress on,
    And dance around like no one cares.



    Gezocht ;
    - Toekomstige Vriendin Liam.
    - Toekomstige vriendin Harry.
    - Toekomstige vriendin Niall.
    - Toekomstige vriendin Zayn
    Haha, Louis is van mij.(cat)


    Vul in!

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Hobby's:
    Extra:


    Geen karakter want daar hou ik me toch niet aan, haha.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 12:10 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Niemand?(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Toekomstige vriendin Zayn

    Naam: Cathy Paparone
    Roepnaam: Cathy
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Cathy is een klein meisje met lange blonde krullende haren. Ze heeft blauwe ogen en lange zwarte wimpers. Verder heeft ze licht gekleurde roze lippen en gaatjes in haar oren.
    Hobby's: Met vriendinnen rondhangen, turnen, uitgaan/feesten, dansen, naar het strand gaan, winkelen, lachen, praten, flirten
    Extra: Ze is erg lenig

    Wil je me laten weten als ik de rol heb en wanneer je gaat beginnen?


    -

    Ik vul zo in eerst even een wedstrijd spelen


    You don't know what you got until is gone

    Rol:
    Toekomstige vriendin Harry.

    Naam:
    Harper, Harmony, Carrey.
    Roepnaam:
    Harper
    Leeftijd:
    17 jaar
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Harper heeft fel rode haren, die ongeveer tot onder haar oksels komen. Ze heeft donkerbruine ogen. Haar lippen zijn vol, en licht roze. Harper is 1.65 meter lang, en weegt 53 kilo. Ze is mooi slank, en ze draagt meestal leuke t-shirts, met daaronder een skinny jeans. Haar favoriete schoenen zijn Sneakers.
    Hobby's:
    Harper is dol op zingen, en doet het al vanaf haar tiende jaar. Ze houd ook erg van gitaar spelen. Harper houd ook van buiten wandelen, en van tekenen.
    Extra:
    Harper woont samen met haar broertje en moeder. Haar broertje heet Timo en is 14 jaar oud. Haar moeder heet Lily en is 48 jaar oud. Harper heeft haar vader nooit gekend, omdat hij overleden is aan kanker, voor Harper nog geboren was.

    Meld je of mijn rol erin zit? :')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 16:06 ]


    They were never in fact homeless

    toekomstige Vriendin Liam.

    Naam: Alexandra Douglas
    Roepnaam: Alex
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Alex is een lange slanke brunette. Haar haren vallen tot op haar onderrug en hebben een mooie slag. Haar ogen zijn groen kleurig en rond haar neus heeft ze sproeten. Ze is meestal gekleed in jurkjes.
    Hobby's: Piano spelen, zingen, dansen, winkelen, met vrienden zijn
    Extra: Ze woont bij haar vader en 3 oudere broers. Haar moeder is een jaar geleden bij een ongeluk om het leven gekommen. Haar vader en broers zijn soms wat te beschermend tegenover haar.

    Laat je het weten als mijn rol erin zit?

    Vriendin Niall of Liam
    Naam:May Eve Smith
    Roepnaam: May
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: foto 1 foto 2 foto 3
    May is een mooi meisje. Ze heeft lange bruine haren die een beetje golven. Haar ogen zijn ook bruin en ze maakt ze meestal zwart op. Ze is maar een klein meisje, zo’n 1.60. Dat vindt ze wel jammer omdat ze bijna is uitgegroeid. Haar vader is Italiaans en haar moeder Engels. Dat Italiaanse kan je wel zien in haar uiterlijk. Verder is May slank. Ze wordt vaak een jaar of 20 geschat. May heeft 2 tatoo’s. Ze hebben niet echt een grote betekenis, ze vond ze gewoon mooi. De 1 is op haar voet en 1 zit op haar pols.
    Hobby's: Schilderen, beeldhouden, zingen, schrijven, acteren, lezen, muziek luisteren, uitgaan, films kijken, flirten.
    Extra: May heeft een grote liefde voor foute film. Ze kijkt ze het liefste 24/7. May heeft de havo afgerond en studeert nu aan een zangopleiding.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 18:15 ]


    You don't know what you got until is gone

    Nog mensen?


    all I want is the taste that your lips allow

    :O deze had ik nog niet gezien!
    Kan ik nog steeds Niall invullen:9~?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Lily-Rose Fletcher
    Roepnaam: Rose
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Rose heeft mooi lang blond haar en een egale huid. Ze heeft donkerbruine ogen en een paar verdwaalde sproetjes rond haar neus. Rose heeft een hekel aan hakken ze draagt ze ook nooit, want die doen pijn aan haar voeten en ze kan er niet op lopen. Ze draagt stoere kleding en is verzot op sneakers, horloges in felle kleuren en baseball jacks.
    Hobby's: Drummen, voetbal, lezen en met vriendinnen rondhangen. Lily leest al sinds ze zo'n beetje een boek vast kan houden. Ze leest van alles van geschiedenis tot sciencefiction. Doordat ze zoveel leest weet ze behoorlijk veel, daarom komt ze vaak over als een betweter. Maar zo bedoelt ze het niet.
    Extra: Ze is keeper in het plaatselijke dames elftal. Ze keept al 6 jaar en is behoorlijk goed. Naast drummen is keepen haar lust en leven.

    Best wel duidelijk wie ik wil, toch?:9~

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 16:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga vriendin voor Niall invullen, just a second (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toekomstige vriendin Niall
    Naam: Harvey-Caroline Savarin
    Roepnaam: Harvey
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: De kleine Harvey valt erg op. Ze ziet er niet uit als een supermodel met de perfecte maten en het perfecte gezicht. Ze heeft bijvoorbeeld een ietwat grotere neus, maar ze vindt het heus niet zó erg om er iets aan te gaan veranderen. Je kan duidelijk aan haar zien dat ze een joodse is, bijvoorbeeld door haar neus. Ook haar opvallende bruine ogen spelen hierbij een rol. Ze heeft meestal wel wat mascara op, maar meestal niet zo veel dat het hele klodders zijn die in haar wimpers hangen. Ze heeft twee rijen rechte witte tanden. Haar tanden flost ze elk uur om ze zo mooi wit te houden, aangezien ze er erg trots op is. Ze heeft lange bruine haren met veel slag er in en hier en daar een gedraaide krul. Haar kleding stijl valt ook erg op. Ze heeft vaak jurkjes en rokjes aan en hoge sokken eronder. Vaak draagt ze truien met aparte dingen erop, zoals dieren. Ze wordt vaak uitgelachen voor haar kledingstijl, maar ze hoeft voelt zich er thuis in.
    Hobby's: Harvey is iedere dag bezig met kunstschaatsen, omdat ze daar ondertussen al ver mee is gekomen. Ze traint elke dag en doet elke maand mee aan een landelijke wedstrijd. Naast dat is ze ook graag aan het zwemmen, hardlopen en lezen.
    Extra: Harvey heeft een gehandicapt broertje van tien jaar, die altijd veel aandacht van haar ouders heeft gevergd.


    Big girls cry when their hearts are breaking