Vain schreef:
Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'
(...)
Dit was precies wat ik dacht tijdens het lezen, al was dit toch wel het hoogtepunt: "Kom op mensen, het is fucking INTERNET. What the fuck wil je hier doen." Je beseft toch wel dat dat ook op jezelf slaat, of niet? :'D
Hoe dan ook, ik ben het niet echt eens met je standpunten, maar ik respecteer je mening, al druk je die niet bepaald respectvol uit. Wat ik echter totaal niet begrijp is waarom je daar maar over door moet blijven gaan en zelfs een topic zoals dit aanmaakt, aangezien je zelf ook wel moet begrijpen dat dit de sfeer ook niet zal verbeteren. Het werkt alleen maar averechts en er komt alleen maar meer geruzie van.
Als je na de vakantie besluit om terug te komen ben je wat mij betreft van harte welkom, maar ik hoop wel dat je dan met een wat positievere instelling terugkeert, want anders is het toch een verloren zaak.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan