• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Ik behoor tot 1 maar stiekem ook tot 3 want zoveel weet ik nog niet van Q en ik zit er ook niet zo lang op dus ik heb niet echt overal een mening voor (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Frodo schreef:
    Ik weet niet waarom iedereen hier zit te zagen dat de sfeer is verpest. Ik zit constant op Q en heb inderdaad wat veranderingen gemerkt maar voor mij is de sfeer nog steeds hetzelfde. Dit is een site waar ik heel veel geweldige mensen heb leren kennen, die ons stimuleert om creatieve dingen te doen en als er mensen zijn die dat anders willen: goed, ga dan.

    Veel plezier tijdens je non-quizlet tijd.


    Totally agreed!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Combustible schreef:
    Okay, tot zover mijn kutreactie ik ga niet al jullie schijnheilig geblèr lezen, ik heb het topic gelezen en een paar reacties ik vind het tijd om zelf mijn mening te geven.

    Ellen, ik sluit me bij je aan. Sommige (ex-)leden van Quizlet hebben verschrikkelijk veel voor mij betekend en nu nog steeds. Ik heb hier mensen leren kennen die ik nóóit meer zal vergeten en daar ben ik dankbaar voor. Ik heb me 2 jaar lang héélerg aan deze site gehecht, maarzo sinds een jaar is dat verschrikkelijk gaan afzwakken. Tot mijn grote spijt. Er kwamen nieuwe leden bij die de sfeer verpestten, de sfeer makers verlieten het forum wegens de ongezelligheid, de Moderators gingen respect afdwingen. Je voelt de stress onder de Mods, ze kunnen het forum niet meer aan, lullen zich onder dingen uit. Ze liegen over hun héle lage acties om er achteraf voor uit te komen als ze het niet meer aankunnen. Belachelijk gewoon. Zoals ze al zegt, veel te veel smoesjes, alles.
    De sfeer raakt verloren.

    "Ga dan als je het zo naar vind." Van chocolade word je dik en je wilt afvallen, toch eet je het. Waarom? Het is een gewoonte, je hoopt op de voldoening die je er altijd van kreeg, maar die krijg je niet meer. Iedere keer als je de chocolade eet, besef je dat het slecht is, je word er dik van, maar toch doe je het omdat je hoopt op die voldoening. Iedere keer dat ik het forum bezoek, besef ik dat mijn humeur er op achteruit gaat, de sfeer is weg, maar toch bezoek ik het omdat ik hoop op die oude gezelligheid waar ik me 2 jaar lang heelerg aan heb gehecht.

    En lieve newbies die hier zijn om te zeiken, jullie hebben dit forum niet ervaren zoals wij. Wij zijn beter gewend, jullie zijn gekomen in een hoopje zooi en het blijft een hoopje zooi. Dit is het lage niveau wat jullie van Quizlet zijn gewend, wij zijn beter gewend. Wij missen iets dus wij mogen klagen.


    A M E N to that! _O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Crocker schreef:
    (...)

    Ik heb dat denk ik ook wel, maar soms reageer ik niet omdat mijn reactie er niets aan toe zou voegen of omdat ik niet weet hoe ik zou moeten reageren. Dan kijk ik wel hoe andere mensen reageren, omdat ik dat best interessant vind.

    Yup, dat bedoel ik.
    En soms ben ik gewoon te lui voor een reactie. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Yup, dat bedoel ik.
    En soms ben ik gewoon te lui voor een reactie. :')


    Haha, ik ook :')


    26 - 02 - '16

    Combustible schreef:
    Okay, tot zover mijn kutreactie ik ga niet al jullie schijnheilig geblèr lezen, ik heb het topic gelezen en een paar reacties ik vind het tijd om zelf mijn mening te geven.


    Ellen, ik sluit me bij je aan. Sommige (ex-)leden van Quizlet hebben verschrikkelijk veel voor mij betekend en nu nog steeds. Ik heb hier mensen leren kennen die ik nóóit meer zal vergeten en daar ben ik dankbaar voor. Ik heb me 2 jaar lang héélerg aan deze site gehecht, maarzo sinds een jaar is dat verschrikkelijk gaan afzwakken. Tot mijn grote spijt. Er kwamen nieuwe leden bij die de sfeer verpestten, de sfeer makers verlieten het forum wegens de ongezelligheid, de Moderators gingen respect afdwingen. Je voelt de stress onder de Mods, ze kunnen het forum niet meer aan, lullen zich onder dingen uit. Ze liegen over hun héle lage acties om er achteraf voor uit te komen als ze het niet meer aankunnen. Belachelijk gewoon. Zoals ze al zegt, veel te veel smoesjes, alles.
    De sfeer raakt verloren.

    "Ga dan als je het zo naar vind." Van chocolade word je dik en je wilt afvallen, toch eet je het. Waarom? Het is een gewoonte, je hoopt op de voldoening die je er altijd van kreeg, maar die krijg je niet meer. Iedere keer als je de chocolade eet, besef je dat het slecht is, je word er dik van, maar toch doe je het omdat je hoopt op die voldoening. Iedere keer dat ik het forum bezoek, besef ik dat mijn humeur er op achteruit gaat, de sfeer is weg, maar toch bezoek ik het omdat ik hoop op die oude gezelligheid waar ik me 2 jaar lang heelerg aan heb gehecht.

    En lieve newbies die hier zijn om te zeiken, jullie hebben dit forum niet ervaren zoals wij. Wij zijn beter gewend, jullie zijn gekomen in een hoopje zooi en het blijft een hoopje zooi. Dit is het lage niveau wat jullie van Quizlet zijn gewend, wij zijn beter gewend. Wij missen iets dus wij mogen klagen.


    hier ben ik het dus helemaal mee eens!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:13 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'

    :'D Dit is een faal.

    Vain schreef:
    Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'

    :'D Dit is een faal.

    Daar ben ik het dan weer mee eens :'D

    Vain schreef:
    Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'

    (...)


    Dit was precies wat ik dacht tijdens het lezen, al was dit toch wel het hoogtepunt: "Kom op mensen, het is fucking INTERNET. What the fuck wil je hier doen." Je beseft toch wel dat dat ook op jezelf slaat, of niet? :'D
    Hoe dan ook, ik ben het niet echt eens met je standpunten, maar ik respecteer je mening, al druk je die niet bepaald respectvol uit. Wat ik echter totaal niet begrijp is waarom je daar maar over door moet blijven gaan en zelfs een topic zoals dit aanmaakt, aangezien je zelf ook wel moet begrijpen dat dit de sfeer ook niet zal verbeteren. Het werkt alleen maar averechts en er komt alleen maar meer geruzie van.
    Als je na de vakantie besluit om terug te komen ben je wat mij betreft van harte welkom, maar ik hoop wel dat je dan met een wat positievere instelling terugkeert, want anders is het toch een verloren zaak.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    miauw

    Weetje, eerlijk gezegd heb ik altijd bij zo'n ruzie topic:
    'Ik bevind me op dun ijs.' En ik probeer geen ruzie te krijgen want dan denk ik elke keer aan deze:


    Ahaha.
    Dan besef ik dus dat ik niet zo laag wil zinken, maar dan ben ik al in de ruzie. x"d

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:16 ]

    Vain schreef:
    Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'

    :'D Dit is een faal.


    Mee eens


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    oldhedgehog schreef:
    miauw

    Geloof het of niet, maar ik vind dit nog wel de meest nuttige reactie in het hele topic. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Geloof het of niet, maar ik vind dit nog wel de meest nuttige reactie in het hele topic. (cat)


    Hahahaha ja he xD Hij is door mij bij dit topic gekomen. :P En het is de meest nuttig ja.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zie jullie wel hoor, stiekeme meegenieters, welke kant jullie ook zijn.

    LOL. Do you wish to borrow my tinfoil hat by any chance?


    Don't run away this time and die like a man.