• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Wow wacht even.
    Errin die zegt alleen wat ze doet voor de mods, en dat ze ze helpt, omdat jullie zitten te zeuren dat ze zo 'mod achtig' over komt. Terwijl ze alleen maar in a.b.n typt en het komt volwassener over? Daar vind ik nou niet echt iets 'mod achtigs' aan..
    Of zie ik dat nou verkeerd?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:17 ]


    Life is a beautiful struggle

    Sjiriki schreef:
    YODA FANCLUB TIJD

    Count me in! 8D

    Guys, ik denk dat wat Errin probeert te zeggen is dat wij users ook wel een steentje mogen bijdragen aan een beter 'klimaat' aan Quizlet en niet alle schuld telkens op de Mods moeten afschuiven. Ongeveer 95% procent van de mensen op Quizlet is tenslotte user. Het is alleen jammer dat sommige mensen er blijkbaar meer moeite mee hebben om het verleden achter zich te laten en te werken aan de toekomst dan anderen. Zou dat niet gewoon een beter plan zijn? We kunnen inderdaad gaan verlangen naar het verleden, en gaan klagen over het heden, maar waarom werken we niet aan de toekomst? Ik denk dat dat een hoop zou oplossen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Count me in! 8D

    Guys, ik denk dat wat Errin probeert te zeggen is dat wij users ook wel een steentje mogen bijdragen aan een beter 'klimaat' aan Quizlet en niet alle schuld telkens op de Mods moeten afschuiven. Ongeveer 95% procent van de mensen op Quizlet is tenslotte user. Het is alleen jammer dat sommige mensen er blijkbaar meer moeite mee hebben om het verleden achter zich te laten en te werken aan de toekomst dan anderen. Zou dat niet gewoon een beter plan zijn? We kunnen inderdaad gaan verlangen naar het verleden, en gaan klagen over het heden, maar waarom werken we niet aan de toekomst? Ik denk dat dat een hoop zou oplossen.

    a m e n.


    Life is a beautiful struggle

    Yulivee schreef:
    (...)

    En jij bent de enige die dat doet ofzo? Je hebt helemaal geen verplichtingen op deze site dus doe nou maar niet zo uit de hoogte. Als je een bedankje wilt, vraag je die maar aan de mods.
    Nee, het is geen verplichting. Ik doe het om te helpen en als ik kritiek op iets hebt is dat ook om te helpen, maar als ik daardoor al blijkbaar als wannabe mod wordt aanschouwd, dan is het al ver gekomen op deze site.
    Ik deed het vroeger, ik doe het nu en ik zal het in de toekomst doen. Waarom? Omdat ik het wil doen.
    Wil ik een bedankje? Wel dat zou vriendelijk zijn, maar daar aas ik niet naar. Als de mods mij willen bedanken, dat doen ze wel.
    Niet voor het een of het ander, maar ik heb mijn menig gegeven op Ellen haar standpunten en ik zeg eerlijk waarom ik sommige dingen wel en niet doe.
    Maar kijk dit heeft niks meer te maken met de beginpost, dus ik ga hier ook niet meer op in gaan, wat jij dan ook van mij mag denken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jieber schreef:
    Wow wacht even.
    Errin die zegt alleen wat ze doet voor de mods, en dat ze ze helpt, omdat jullie zitten te zeuren dat ze zo 'mod achtig' over komt. Terwijl ze alleen maar in a.b.n typt en het komt volwassener over? Daar vind ik nou niet echt iets 'mod achtigs' aan..
    Of zie ik dat nou verkeerd?

    Crap men! Daar gaat het hier toch niet over of wel?! Wilt ze modlikkerig doen doet ze het toch lekker buiten dit topic. Ik weet btw ook wel dat ik erg offtopic ga


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Count me in! 8D

    Guys, ik denk dat wat Errin probeert te zeggen is dat wij users ook wel een steentje mogen bijdragen aan een beter 'klimaat' aan Quizlet en niet alle schuld telkens op de Mods moeten afschuiven. Ongeveer 95% procent van de mensen op Quizlet is tenslotte user. Het is alleen jammer dat sommige mensen er blijkbaar meer moeite mee hebben om het verleden achter zich te laten en te werken aan de toekomst dan anderen. Zou dat niet gewoon een beter plan zijn? We kunnen inderdaad gaan verlangen naar het verleden, en gaan klagen over het heden, maar waarom werken we niet aan de toekomst? Ik denk dat dat een hoop zou oplossen.

    Als ze dat bedoelde moest ze dat zeggen ipv zeggen wat zij allemaal goed doet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Errin schreef:
    (...)Nee, het is geen verplichting. Ik doe het om te helpen en als ik kritiek op iets hebt is dat ook om te helpen, maar als ik daardoor al blijkbaar als wannabe mod wordt aanschouwd, dan is het al ver gekomen op deze site.
    Ik deed het vroeger, ik doe het nu en ik zal het in de toekomst doen. Waarom? Omdat ik het wil doen.
    Wil ik een bedankje? Wel dat zou vriendelijk zijn, maar daar aas ik niet naar. Als de mods mij willen bedanken, dat doen ze wel.
    Niet voor het een of het ander, maar ik heb mijn menig gegeven op Ellen haar standpunten en ik zeg eerlijk waarom ik sommige dingen wel en niet doe.
    Maar kijk dit heeft niks meer te maken met de beginpost, dus ik ga hier ook niet meer op in gaan, wat jij dan ook van mij mag denken.

    KOEL maar dat hoeven wij hier niet te weten oke? Maak er een topic over en val ons hier niet mee lastig.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Errin schreef:
    (...)Nee, het is geen verplichting. Ik doe het om te helpen en als ik kritiek op iets hebt is dat ook om te helpen, maar als ik daardoor al blijkbaar als wannabe mod wordt aanschouwd, dan is het al ver gekomen op deze site.
    Ik deed het vroeger, ik doe het nu en ik zal het in de toekomst doen. Waarom? Omdat ik het wil doen.
    Wil ik een bedankje? Wel dat zou vriendelijk zijn, maar daar aas ik niet naar. Als de mods mij willen bedanken, dat doen ze wel.
    Niet voor het een of het ander, maar ik heb mijn menig gegeven op Ellen haar standpunten en ik zeg eerlijk waarom ik sommige dingen wel en niet doe.
    Maar kijk dit heeft niks meer te maken met de beginpost, dus ik ga hier ook niet meer op in gaan, wat jij dan ook van mij mag denken.


    never said that.

    Je komt gewoon nogal arrogant over, het is de manier waarop je zegt wat je allemaal doet voor Q. That's all. Wat jij ook van mij mag denken. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    (...)

    never said that.

    Je komt gewoon nogal arrogant over, het is de manier waarop je zegt wat je allemaal doet voor Q. That's all. Wat jij ook van mij mag denken. :W

    Ik zei dat wel maarja nvm ik agree hier mee


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    KOEL maar dat hoeven wij hier niet te weten oke? Maak er een topic over en val ons hier niet mee lastig.


    Waauuw, iemand heeft een probleem. Mooi gebruik van het woord "modlikken" hoor, dacht dat cousinzoned de enige was die met scheldwoorden ging gooien als argument. Helaas zat ik ernaast.

    En mijn fanclub is cewl :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Waauuw, iemand heeft een probleem. Mooi gebruik van het woord "modlikken" hoor, dacht dat cousinzoned de enige was die met scheldwoorden ging gooien als argument. Helaas zat ik ernaast.

    En mijn fanclub is cewl :Y)



    Then why don't you take it elsewhere? It's annoying.
    Oh, kijk, geen scheldwoorden (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Waauuw, iemand heeft een probleem. Mooi gebruik van het woord "modlikken" hoor, dacht dat cousinzoned de enige was die met scheldwoorden ging gooien als argument. Helaas zat ik ernaast.

    En mijn fanclub is cewl :Y)

    Sorry hoor Alwin, ik vind je een coole gozer en je bent grappig maar nu moet je toch echt kappen met je plotselinge nutteloze reacties.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Als ze dat bedoelde moest ze dat zeggen ipv zeggen wat zij allemaal goed doet.

    Misschien dat dat minder heisa had opgeleverd, inderdaad, maar het is nou eenmaal op een andere manier gebeurd en het komt tenslotte op hetzelfde neer. Of heb ik je nou niet goed begrepen, Errin? ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yulivee schreef:
    (...)


    Then why don't you take it elsewhere? It's annoying.
    Oh, kijk, geen scheldwoorden (bloos)



    quidquid excusatio prandium pro

    Studs schreef:
    (...)
    Sorry hoor Alwin, ik vind je een coole gozer en je bent grappig maar nu moet je toch echt kappen met je plotselinge nutteloze reacties.


    Wanneer zijn mijn reacties niet nutteloze?

    En ik geloof dat ik nu uit je woorden moet halen dat ik het cewl moet vinden dat jij me een coole gozer vind en moet doen wat je vraag?



















    Let me put it this way.

    Yoda.

    Fan.

    Club.


    quidquid excusatio prandium pro