• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Wiarda schreef:
    (...)
    Geloof het of niet, maar ik vind dit nog wel de meest nuttige reactie in het hele topic. (cat)


    Dat is zo waar...

    Seems like the rainbow of happiness didn't really help.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Seems like the rainbow of happiness didn't really help.

    It clearly didn't. Maybe it's wise to now try the Teaspoon of Forgiveness.


    Don't run away this time and die like a man.

    oldhedgehog schreef:
    miauw


    Amen to That


    Tijd voor koffie.

    LacunaCoil schreef:
    Ik stopte bij het Mods gedeelte (cat)
    Dat gezeik altijd.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Colt45 schreef:
    (...)
    It clearly didn't. Maybe it's wise to now try the Teaspoon of Forgiveness.

    a.k.a. 3 bottles of vodka. :')

    'twee jaar geleden was het gezelliger" vind ik altijd heel irritant. Misschien riepen ze dat twee jaar geleden ook al. En misschien is quizlet wel veranderd maar jij bent ook veranderd . Je bent twee jaar ouder, misschien wel volwassener dan toen en je vind nu misschien ook wel sOmmige dingen niet meer leuk die je toen wel leuk vond. En misschien is dit er gewoon een van, en moet je dat accepteren in plaats van tegen te stribbelen en aan dat vroeger vast te houden. Je verandert nou eenmaal, iedereen verandert, alles verandert. Niets is blijvend behalve verandering.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    'twee jaar geleden was het gezelliger" vind ik altijd heel irritant. Misschien riepen ze dat twee jaar geleden ook al.

    Lol, ietsjes langer dan twee jaar geleden had Nederland de WK finale van Spanje verloren. Ja, good times hier op Quizlet, echt wel.. :')

    Anyway, het klopt wat je zegt, toen waren er ook dingen waar mensen zich aan ergerden en waren er conflicten. Daarbij hoef je jezelf in veel conflicten nieteens te mengen, dat doen mensen zelf. Ik moet zeggen dat ik me niet heb bemoeid met de hele mod-heisa hier lately, en ik heb het nog altijd prima naar mijn zin op Q. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Dragneel schreef:
    (...)
    a.k.a. 3 bottles of vodka. :')

    Or arsenic or- ehr, wait, nevermind...


    Don't run away this time and die like a man.

    Vain schreef:
    Ik heb hier niks over te zeggen. Je maakt een topic om te discussiëren en dan ben je inactief als het escaleert. Je wilt serieus genomen worden, maar gebruikt woorden zoals ''Emo, Quizsletten, Modlikkers en Als ik nu hier nieuw zou zijn, en je komt op het forum dit tegen zou ik het liefste gewoon al meteen zelfmoord plegen.'' én je excuus is 'Ik ben 14, ik hoef me niet volwassen te gedragen'

    :'D Dit is een faal.

    D'r taalgebruik is indeed niet ideaal, maar ze doet het op de manier van haar karakter. Op het punt dat je deze site gewoon compleet waardeloos vind lijkt mij dat je niet de moeite neemt om alles net als een brief aan de gemeente te formuleren?

    Het gaat meer om de inhoud en daar zit heelwat aan waarheid in, naar mijn mening. Het formuleren is enkel een klein minpunt, so what? :')


    Let it come and let it be

    Paddington schreef:
    'twee jaar geleden was het gezelliger" vind ik altijd heel irritant. Misschien riepen ze dat twee jaar geleden ook al. En misschien is quizlet wel veranderd maar jij bent ook veranderd . Je bent twee jaar ouder, misschien wel volwassener dan toen en je vind nu misschien ook wel sOmmige dingen niet meer leuk die je toen wel leuk vond. En misschien is dit er gewoon een van, en moet je dat accepteren in plaats van tegen te stribbelen en aan dat vroeger vast te houden. Je verandert nou eenmaal, iedereen verandert, alles verandert. Niets is blijvend behalve verandering.

    Maar je hebt het recht om te klagen over een negatieve overbodige verandering in je leven.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    D'r taalgebruik is indeed niet ideaal, maar ze doet het op de manier van haar karakter. Op het punt dat je deze site gewoon compleet waardeloos vind lijkt mij dat je niet de moeite neemt om alles net als een brief aan de gemeente te formuleren?

    Het gaat meer om de inhoud en daar zit heelwat aan waarheid in, naar mijn mening. Het formuleren is enkel een klein minpunt, so what? :')


    So what?

    Als je serieus genomen wilt worden met je argumenten, dan moet je niet komen met zulke teksten en 'Ik ben 14, dus nog niet volwassen'

    Jaren geleden waren de mensen op Quizlet nog normaal, konden normaal met elkaar omgaan. Maar tegenwoordig moet je op een internet site een bepaalde status hebben of wat dan ook, en dan moet je laten weten dat je er bent. Dat doe je door middel van kut reacties of whatever. Zo denken de 'kinderen' van tegenwoordig en daar valt niks aan te doen. (cat) Maar zo'n belachelijke zeik topic werkt ook niet mee. Dus doei.


    -

    Iedereen roept hier wel heel mooi, 'Dat gezeik altijd,' maar denk eens bij jezelf: hoevaak per dag gebruiken jullie de wc wel niet om te zeiken?

    Okay, flauwe grap XD

    Neemaar, als niemand zou klagen, als iedereen alles maar zou accepteren zou het leven een stuk ellendiger, saaier en doellozer zijn. Mensen hebben doelen voor ogen, dingen waar ze energie in steken. En soms denken ze dat te bereiken met klagen. Op die manier maak je in ieder geval je standpunt duidelijk naar de rest. En weet je wat? Iedereen hier maakt af en toe van die achterlijke ongesteldheids klaagtopics aan. Nou Ellen heeft iets om over de klagen, waar we allemaal in betrokken zijn. Oftewel ze vult onze nutteloze tijd op omdat 99% van Quizlet teveel tijd heeft door een gebrek aan sociaal leven. Dus ze zorgt er voor dat jullie je neit vervelen, is het nog niet goed.

    Jullie klagen over háár topic. Wie is hier nou aan het zeiken, zij of jullie?!


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Iedereen roept hier wel heel mooi, 'Dat gezeik altijd,' maar denk eens bij jezelf: hoevaak per dag gebruiken jullie de wc wel niet om te zeiken?

    Okay, flauwe grap XD

    Neemaar, als niemand zou klagen, als iedereen alles maar zou accepteren zou het leven een stuk ellendiger, saaier en doellozer zijn. Mensen hebben doelen voor ogen, dingen waar ze energie in steken. En soms denken ze dat te bereiken met klagen. Op die manier maak je in ieder geval je standpunt duidelijk naar de rest. En weet je wat? Iedereen hier maakt af en toe van die achterlijke ongesteldheids klaagtopics aan. Nou Ellen heeft iets om over de klagen, waar we allemaal in betrokken zijn. Oftewel ze vult onze nutteloze tijd op omdat 99% van Quizlet teveel tijd heeft door een gebrek aan sociaal leven. Dus ze zorgt er voor dat jullie je neit vervelen, is het nog niet goed.

    Jullie klagen over háár topic. Wie is hier nou aan het zeiken, zij of jullie?!

    Waarom reageer jij. Laat haar lekker zelf reageren, zij begon hiermee :')


    -