• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Ik kan gewoon geen woorden vinden voor je ongelooflijke intelligentie.
    En ja, dat was sarcasme.


    You are beautiful, you are love.

    Je kunt het wel gezeik vinden, maar er is misschien wel iets van waar......

    Ik bedoel, dat stukje over die Mods, dat van dat ze te druk zijn etc... daar zit wel een vorm van waarheid in.
    En ik ben ook serieus bang voor Mods, ik heb het hele reglement gelezen. Allereerst denk ik WTF sommige dingen vind ik apart, maar ik ben echt zo verslaafd aan Quizlet, dat ik zo bang ben dat mijn profiel geband wordt, dat ik Mods probeer te onlopen, niet dat ik de hele dag verkeerde dingen op Quizlet doe of zo.

    Maar echt respect, dat je ondanks dat je weet dat je gezeik krijgt dit er toch op zet. (Y)


    ©1998

    MESSIBI schreef:
    if you want to change Quizlet start with yourself


    Waarom zou ze? Ze vertelt wat zij vind

    QUIZLET LAAT ZIEN WIE JE BENT!


    ©1998

    Ik ben het er wel deels mee eens, de sfeer is echt ruk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LacunaCoil schreef:
    Ik stopte bij het Mods gedeelte (cat)
    Dat gezeik altijd.


    Love? No. I prefer cats.

    Clouded schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ben ik het hier helemaal mee eens. Ik zit hier pas een jaar op Quizlet en het was heel leuk, en toen ineens werd er allemaal gehaat. Als iemand 1 ding verkeerd doet, wordt die persoon gevolgd bij iedere andere stap die hij/zij doet. Topics worden volgespamt met haat reacties en blijkbaar krijg je ook al heel snel een ban, zonder waarschuwing.

    Was het niet de bedoeling dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde liet?
    Als dat zo is, moet hier heel snel iets gaan veranderen.. (cat)
    Dat moest er even uit..


    El Diablo.

    *Pakt der popcorn erbij en hoopt dat mods dit topic niet sluiten voor hij vol is*
    HAHA deels is zo true! De sfeer hier is ruk en mods zijn veel te snel aangebrand. Ik ken jou persoonlijk en ik weet gewoon dat je een leuk meisje bent en dat je totaal niet zo bent als sommige denken. Iedereen zeikt hier nu over jou maar hebben ze ooit wel over zichzelf gedacht? Hun zijn de reden dat jij z'n topic opent en dat moeten ze wel even realiseren. Ik ben overigens niet tegen de mods alleen tegen wat ze soms zeggen/doen. Waarom ga je weg? :(


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Elliania schreef:
    Het grappige aan dit topic is dat iedereen het morgen alweer vergeten is. En wat heb je hier dan mee bereikt? niks..

    Ben je ongesteld ofzo..


    Omdat je het wilt weten, ik ben serieus ongesteld (cat)

    Frankenstein schreef:
    Ik vind het echt ongelofelijk respectloos dat je het zo laks over zelfmoord hebt terwijl dat echt een serieus onderwerp is. Begin zelf met respect te geven zou ik zo zeggen.


    Als je het respectloos noemt, mag dat. Maar omdat ik al zóveel met zelfmoord te maken heb gehad kan ik daar misschien makkelijker mee omgaan.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Als je het respectloos noemt, mag dat. Maar omdat ik al zóveel met zelfmoord te maken heb gehad kan ik daar misschien makkelijker mee omgaan.


    Dan zou je juist verwachten datj e er wat voorzichtiger mee om zou gaan.

    Je was trouwens erg kort afwezig. Je maakte weer eens een dramatisch topic aan voor niks, geloof ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dan zou je juist verwachten datj e er wat voorzichtiger mee om zou gaan.

    Je was trouwens erg kort afwezig. Je maakte weer eens een dramatisch topic aan voor niks, geloof ik.

    Als je de reacties in het topic had gelezen zou je hebben gezien dat ze vanavond nog even weer ging kijken.


    Life is a beautiful struggle

    Authentic schreef:
    Wat een bullshit. Laat de mods gewoon lekker als het jou niks interesseert? Als jij zo'n houding hebt snap ik wel waarom ze zo doen tegen jou. Je vraagt er zelf om met zo'n grote mond.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jieber schreef:
    (...)
    Als je de reacties in het topic had gelezen zou je hebben gezien dat ze vanavond nog even weer ging kijken.


    Waarom dat nou weer? En dan gaat ze later zeker de reacties op de reacties van haar lezen? En dat gaat zo maar door? <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof dat ik aardig labelbaar ben als groep drie, maar nu heb ik toch wel even de drang om mijn stem te laten horen.
    Laten we niet vergeten dat Quizlet in principe een tienersite is. Ook de crew heeft 'kinderen' in dienst en dan komt het natuurlijk wel eens voor dat ze grote (en vrij stomme) fouten maken. Mods zijn ook mensen en ik vind dat ze in het algemeen hun taak vrij goed doen. Toegegeven, sommige gebeurtenissen in het verleden waren ontzettend stom van ze en dat had veel beter anders gekund, maar dat weten ze inmiddels ook wel.
    De users maken het er ook niet veel makkelijker op. Kun je je voorstellen hoe moeilijk het is om je taak goed te doen wanneer de mensen waarvóór je het doet een bloedhekel aan je hebben en je het volgens hen 'toch niet goed doet'? De mods zijn er om hier orde te houden en deze site leuk te houden, voor ons. Natuurlijk wordt de sfeer hier kut, we bekritiseren ze door dat te doen! Eigenlijk blijft dit doorgaan in één grote cirkel; de users bekritiseren de mods, de mods reageren hier vaak best geïrriteerd op en daar worden de users weer pissig van.

    Kortom, in mijn ogen ligt het hier niet alleen aan de mods, maar ook aan de users. Ook aan de users, hiermee wil ik zeggen dat de moderators zich ook een beetje duidelijker kunnen opstellen. Als de moderators nou duidelijke afspraken (ook met ons!) maken over bans/waarschuwingen/etc. en gewoon ontzettend duidelijk tegen ons zijn, en de users bereid zijn om ze een tweede kans te geven zonder vooroordelen, denk ik dat het een hele hoop zou schelen.

    Helaas denk ik dat niemand dit leest en dat het dus ook niet zal gebeuren. Toch koester ik hoop. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Omdat je het wilt weten, ik ben serieus ongesteld (cat)


    xD Sorry, ik moest echt lachen om je reactie Maar ik ben het wel met je eens over de sfeer, toen ik pas op Quizlet was, was de sfeer beter. Ik hoop gewoon dat de sfeer verbeterd en dat we allemaal weer redelijk met elkaar om kunnen gaan zonder alle haat en de verwijten.


    Physics is awesome