Ik geloof dat ik aardig labelbaar ben als groep drie, maar nu heb ik toch wel even de drang om mijn stem te laten horen.
Laten we niet vergeten dat Quizlet in principe een tienersite is. Ook de crew heeft 'kinderen' in dienst en dan komt het natuurlijk wel eens voor dat ze grote (en vrij stomme) fouten maken. Mods zijn ook mensen en ik vind dat ze in het algemeen hun taak vrij goed doen. Toegegeven, sommige gebeurtenissen in het verleden waren ontzettend stom van ze en dat had veel beter anders gekund, maar dat weten ze inmiddels ook wel.
De users maken het er ook niet veel makkelijker op. Kun je je voorstellen hoe moeilijk het is om je taak goed te doen wanneer de mensen waarvóór je het doet een bloedhekel aan je hebben en je het volgens hen 'toch niet goed doet'? De mods zijn er om hier orde te houden en deze site leuk te houden, voor ons. Natuurlijk wordt de sfeer hier kut, we bekritiseren ze door dat te doen! Eigenlijk blijft dit doorgaan in één grote cirkel; de users bekritiseren de mods, de mods reageren hier vaak best geïrriteerd op en daar worden de users weer pissig van.
Kortom, in mijn ogen ligt het hier niet alleen aan de mods, maar ook aan de users. Ook aan de users, hiermee wil ik zeggen dat de moderators zich ook een beetje duidelijker kunnen opstellen. Als de moderators nou duidelijke afspraken (ook met ons!) maken over bans/waarschuwingen/etc. en gewoon ontzettend duidelijk tegen ons zijn, en de users bereid zijn om ze een tweede kans te geven zonder vooroordelen, denk ik dat het een hele hoop zou schelen.
Helaas denk ik dat niemand dit leest en dat het dus ook niet zal gebeuren. Toch koester ik hoop. ![(cat) (cat)](/images/smilies/cat05.gif)
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.