• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Elaine Aurélie June

    Ik keek de klas even rond, enkel een paar leerlingen had ik al eerder gezien, maar de anderen waren nog onbekend. Ik aaide over de zachte zwarte vacht van Avelin die vredig lach te spinnen op mijn tafel, het ene moment was je haar kwijt omdat ze op onderzoek uit was en het andere moment lag ze te slapen alsof er nooit wat was gebeurd. Ergens leek het me heerlijk zo'n leven te lijden, op onderzoek uitgaan en daarna inslaap vallen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Wie wilt er naast Lilith zitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Wacht gewoon tot er iemand is die alleen zit en ga daar zitten, of ga gewoon zitten. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Tony Dash.
    Lachend schudt ze haar hoofd. 'Ik zal proberen de route niet té lang te maken.' Ik knik hier alleen op als antwoord.
    Dan komt er een jongen met zijn huisdier, een wolf, langslopen. De wolf kan het niet laten om nieuwsgierig aan mij te gaan ruiken en ik frons mijn wenkbrauwen. Verbaasd kijk ik naar de jongen van wie het dier is. Ik wil zeggen dat de jongen zijn dier bij zich moet houden, maar de wolf steekt zijn neus in de lucht en ze lopen verder. Ik besluit er dus maar niets op te zeggen, maar een hard gelach verbreekt mijn denken. 'Helaas, je was niet zijn type. Volgende keer beter,' grinnikt Faye en ze geeft me een schouderklopje. 'Nu het goede nieuws, we hebben de eetzaal gevonden.'
    Een slappe glimlach komt op mijn gezicht. Mooi zo, ik denk niet dat ik nog meer zin heb dat die beesten nieuwsgierig aan me gaan ruiken.
    Dan komt er een flirterige glimlach op mijn gezicht gericht naar Faye. “Ben ik dan wel jouw type of niet?” Knipoog ik haar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lilith Spyridon

    Als ik bij het lokaal kom, ga ik aan één van de voorste tafels zitten. Ik ben niet slecht in Spaans, maar ik kan de lessen wel goed gebruiken. Plus dat ik gemerkt heb, dat de vampiers veel betere leraren zijn dan mensen, dus de lessen vallen tot nu toe erg mee. Ik pak mijn boeken en begin te tekenen in mijn schrift.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik moet dus gaan, zal nog proberen op mijn Mobiel te komen en anders ben ik er morgen weer. NightNight ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aviera Luena Denealy

    Ik haast me als een idioot naar Spaans. Ik ren de klas in waar al een stuk of wat zitten. 'Naast wie mag ik zitten?' vraag ik en kijk een paar aan. Ik merk dat er een aantal mij ook aan kijken maar dan weer verder praten.


    ~

    leraar

    hoi jongens en meisjes zo te zien is nog niet iedereen aanwezig maar dat geeft nog niks ik geef jullie begin boeken voor spaans maar wees gerust er staan ook nederlanse woorden in opdrachten hoofdstuk 1 tot 3 veel plazier


    I Love The Vampire Diaries

    Elion
    Hij was achterin de klas gaan zitten, achterover geleund in zijn stoel. Zijn boeken lagen op tafel en hij wachtte ontspannen tot de les zou beginnen.
    Hij was zo iemand die wel redelijk me talen overweg kon en ze fascineerden hem omdat hij ze linkte aan reizen. Hij hield van reizen. Voor iemand die niet van verandering hield, hield hij heel veel van reizen. Er was namelijk één verandering die Elion wel wenste. De wereld kunnen zien.
    Hij keek rond, zag zijn klasgenoten naast elkaar gaan zitten. Hij kreeg van sommigen de indruk dat ze nogal wanhopig contact wilden maken met het andere geslacht, maar oordeelde er verder niet over; alsof hij niet vaak genoeg redelijk onzedelijk gedrag had vertoond door de jaren heen.
    Hij rekte zich ontspannen uit.

    Seth
    Hij schuifelde aarzelend het lokaal in. Hij zag dat er achter Samuel plek vrij was en liep daar vlug heen. Toen hij langs Samuel liep glimlachte hij even, een voor zijn doen erg spontane actie.
    Hij ging zitten en pakte zijn boeken. Hij had nog nooit Spaans gehad. Zou hij achterlopen? Hij slikte. Wat als iedereen het al kon behalve hij? De oude, vertrouwde onzekerheid vocht zijn weg naar boven en Seth sloot even zijn ogen, een paniekaanval wegdrukkend.
    Met zijn blik strak op zijn tafelblad gericht wachtte hij af. Hij hoopte dat de les snel begon; dan hield iedereen op met sociaal doen en voelde het voor hem niet zo duidelijk dat hij daar niet aan meedeed.


    Kort. Bah. Sorry.


    Don't run away this time and die like a man.

    {volgende keer alsjeblieft niet mijn rol sturen, ook al was het nog zo klein ;)En Merlonie, tegen wie zei Semuel dat net ? :]}


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Ben ik dan wel jouw type of niet?' vraagt hij met een flirterige glimlach en knipoog.
    'Hmmm, misschien wel, misschien niet. Daar kom je vanzelf wel achter,' antwoord ik mysterieus. Vlak nadat ik dat heb gezegd gaat de bel en werp ik een blik op mijn horloge. 'Geloof het of niet, we hebben zolang lopen dwalen dat het nu al het 6e les uur begint en dat betekent: Spaans'. Ik zoek even in mijn tas en als ik een Snicker vind gooi ik die naar Tony. 'Hier, dan heb je iets te eten. Ik heb toch niet zo'n honger,' zeg ik. 'Zullen we dan maar naar de les gaan señor?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DreamerN schreef:
    {volgende keer alsjeblieft niet mijn rol sturen, ook al was het nog zo klein ;)En Merlonie, tegen wie zei Semuel dat net ? :]}


    [Liam Daniel Dinges. ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Lilith Spyridon

    Ik kijk op van mijn schrift, als er iemand binnen komt stormen en vraag waar ze kan zitten. Ik gebaar naar de stoel naast mij en bekijk haar nog eens goed. Ze is best knap en ik denk dat ze ook wat ouder is dan ik. Stiekem hoop ik dat ze naast mij komt zitten. Ik ben veel vrienden gewend en hier is het nog niet echt een succes. Ik mis mijn oppervlakkige idioten echt erg.


    Happy Birthday my Potter!

    DreamerN schreef:
    {volgende keer alsjeblieft niet mijn rol sturen, ook al was het nog zo klein ;)En Merlonie, tegen wie zei Semuel dat net ? :]}

    /
    Sorry, mr ik zal het de volgende x niet weer doen. Melody is btw net naast Sebastian komen zitten/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aviera Luena Denealy

    Een meisje waar ik nog niet mee had gepraat knikt. Snel ga ik naast haar zitten en glimlach. 'Hee, ik ben Aviera en jij?' Ik leg mijn boeken neer en steek vriendelijk mijn hand naar haar uit. Ze leek me aardig en vriendelijk en zag er goed uit.


    ~