• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Ok ik moet weg, & degenen die bij Melody in de buurt zijn mogen haar sturen, zolang ze maar aardig blijft. Xxxxxxxxxx sleepwell .


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lilith Spyridon

    Ik pak blij haar hand aan. 'Mooie naam! Ik heet Lilith, maar je mag mij gewoon Lil noemen hoor.' Ik kijk even naar de leraar die wat zegt en open mijn boeken op de juiste plaats.
    'Heb jij al Spaans gehad?' vraag ik nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Sky Drift

    als ik de boek aan pak sla ik hem gelijk open en begin te lezen.´ jeetje het is wel moeilijk denk ik bij me zelf.´ Ik kijk even de klas door maar er zijn nog niet veel mensen in de les en begin wat telachen wel rustig zo maar kijk al gouw weer in me boek en lees het door .

    justin james

    ik pak het boek aan maar heb niet zo veel zin in leren ben zo ie zo al goed in spaans en kijk naar buiten en zie Moon voor bij rennen hij speelt met nog een paar wolven. als ik door de klas kijk zie ik het meisje die bij me zat op het bankje maar kijk al gouw weer weg en sla mijn boek tog maar open om te leren.


    I Love The Vampire Diaries

    Samuel

    Een opgelucht gevoel maakte zich van hem meester zodra hij Seth binnen zag komen. Dankbaar beantwoordde hij diens glimlach, nu had hij tenminste iemand in de buurt die hij zijn vriend durfde te noemen. De verplichting om hem te begroeten greep hij dan ook gretig aan als een kans om weg te kunnen kijken. 'Hé,' begroette hij Seth redelijk vrolijk. Die zag er trouwens heel nerveus uit. Dat kon Samuel overigens wel begrijpen, want zelf was hij ook één enorm geval nervositeit. Maar nu Seth in de buurt was, werd hij wat rustiger, al stoorden al die gesprekken hem wel. Nee, hij was niet zo'n groepsmens. Niet zo goed wetend wat hij nu moest doen, staarde hij weer uit het raam. De stem van de leraar redde hem echter. Een leerboek met bijbehorend werkboek werden op zijn tafel gedumpt. Opdrachten hoofdstuk 1 tot en met 3. Te doen... toch? Zodra hij het werkboek opende, sloeg de paniek echter toe. Hoe moest hij dit ooit in zijn hoofd krijgen? Al dat geroezemoes hielp ook niet mee. Als begin besloot hij eerst maar te kijken of er in het leerboek iets nuttigs stond maar vandaag was dus blijkbaar zo'n dag dat hij echt totaal geen concentratie had. Werkwoorden vervoegen? Was er geen fatsoenlijke uitleg? Die had hij namelijk wel nodig. Of was hij de enige daarin? Nerveus draaide hij zich naar Seth om. 'Shit, ik snap hier echt niks van,' fluisterde hij en beet gespannen op zijn lip. 'Ik heb nog nooit Spaans gehad of zo.' Plotseling besloot Rat dat het saai werd en sprong hij op zijn bureau. Hopelijk werd er geen probleem van gemaakt. Alhoewel, er liepen ook een paar wolven en katten rond en daar werd ook niks over gezegd.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:39 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Tony Dash.
    'Hmmm, misschien wel, misschien niet. Daar kom je vanzelf wel achter,' antwoord ze met mysterieuze toon. Ik grinnik. Dit mocht ik wel van haar. “Niet zo mysterieus, jongedame. Vertel me wat je denkt.”
    De bel gaat en Faye werpt een blik op haar horloge. 'Geloof het of niet, we hebben zolang lopen dwalen dat het nu al het 6e les uur begint en dat betekend: Spaans.'
    Ik zucht. Tuurlijk, Spaans is niet iets waar ik zo goed in ben. Echter ik ben slecht in talen, behalve in Engels. Ik zie dat Faye een snicker tevoorschijn haalt en die dan naar me toe gooit. 'Hier, dan heb je iets te eten. Ik heb toch niet zo'n honger,' zegt ze. 'Zullen we dan maar naar de les gaan señor?'
    Ik knik met mijn hoofd als enigst antwoord. Ik bedank Faye voor de snicker met een kus op haar wang. Mijn maag is nu erg van streek en ik neem een grote hap van mijn snicker. “Dankjewel,” mompel ik met volle mond, terwijl we samen naar de les Spaans toelopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aviera Luena Denealy

    'Jij hebt ook een mooie naam' zeg ik met een glimlach. Ik sla mijn boek open op de goede pagina en bekijk het even. 'Een kleine beetje, en jij dan?' vraag ik. Wachtend op haar antwoord bekijk ik de opdrachten even.


    ~

    Elaine Aurelie June

    Ik haal Avelin van mijn tafel af, en leg haar even op mijn schoot waarna ze haar nageltjes even in de stof van mijn skinneyjeans zet. "Ik weet dat het vervelend is maar ik leg je zo terug" praat ik haar toe, zelf had ik er ook een hekel aan als ik lag te slapen en iemand verplaatste me. Ik sloeg mijn boeken open, en keek naar de opdrachten en zuchte ik snapte er nu al helemaal niets van, en eerlijk gezegd kon het me ook weinig schelen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Faye Maxime Kershaw
    Ik grinnik even als hij een kus op mijn wang drukt en daarna de Snicker haast in één keer in zijn mond propt. 'Dankjewel,' mompelt hij met een volle mond. Ik kan het niet laten mijn vinger even op zijn lippen te legen. 'Heeft je moeder je nooit geleerd dat je niet met volle mond mag praten?' vraag ik met een lachje waarna ik mijn vinger weer weghaal en verder loop.
    'In ieder geval, Spaans is niet zo erg toch?' vraag ik. 'Het is in elk geval beter dan vampiergeschiedenis want dat is pas echt verschrikkelijk. Zelfs Doornenroosje zou daarbij nog in slaap vallen'. Ik doe alsof er een rilling over mijn rug loopt. 'Maar als je hulp nodig hebt bij Spaans, I'll help you bebé,' lach ik dan. 'Ik heb niet voor niks een paar jaar in Spanje gewoond'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    dubbel

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lilith Spyridon

    Ik kijk de opdrachten door en zucht. Fijn, ik kan weer lekker blokken dit jaar. Gelukkig valt het nog mee, vergeleken met waar wij al zijn. Correctie, waar mijn menselijke oud klasgenoten zijn.
    'Ja, maar het is niet echt mijn beste vak. Al zegt Aron, mijn beste vriend, dat dat bij mij niet zoveel zegt.' Ik draai mij om als iemand zegt dat hij er niks van snapt. Ik kijk naar de leraar, ongelooflijk knap net al alle vampiers, maar die maakt geen aanstalten om hem te helpen.
    'Misschien kan ik je helpen? Ik ben alleen niet zó geweldig in Spaans hoor.'

    (ze heeft het tegen Samuel)


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    De eerste opdracht snap ik wel. Ik draai me ook om en leg het snel uit. 'Ik heb dit al gehad op de andere school' zeg ik met een glimlach en kijk haar en de andere jongen even aan.


    ~

    hey meiden ik ga op bed tot morgen


    I Love The Vampire Diaries

    (Slaap lekker en tot morgen)


    Happy Birthday my Potter!

    WolfGirl21 schreef:
    hey meiden ik ga op bed tot morgen


    i]Sleepwell:)[/i


    ~

    Eh, Samuel had het tegen Seth, toch?


    Seth
    Hij keek in zijn boek en vloekte zachtjes. Complete abracadabra dit.
    Samuel draaide zich naar hem om.
    "Shit, ik snap hier echt niks van."
    "Same here. Volgens mij lopen we freakin ver achter of zo," mompelde Seth nerveus, het boek doorbladerend om te zien wat er in de nabije toekomst zoal van hen verwacht zou worden. It wasn't pretty.
    "Ik heb nog nooit Spaans gehad of zo."
    Seth glimlachte even. "Same here," reageerde hij. Hij beet op zijn lip. Ergens was het fijn niet de enige te zijn, merkte hij; het voelde alsof hij er niet alleen voor stond zo.
    Een meisje bemoeide zich met Samuel en bood hem hulp aan. Seth fronste licht. Een assertiever iemand zou haar wellicht gevraagd hebben waarom ze hun gesprek onderbrak, maar dat was typisch zoiets wat Seth nooit zou doen.


    Don't run away this time and die like a man.