• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Sebastian

    Toen ik de eerste paar opdrachten eenmaal afhad legde ik mijn pen met een zucht weg en staarde weer naar buiten, naar de lucht.
    Wat had ik er nu veel voor over om op één van de binnenplaatsen te liggen om naar de lucht te kijken, die bezaaid was met sterren.
    Ik probeerde een aantal sterrenbeelden te ontdekken, maar het licht dat vanuit het klaslokaal naar buiten scheen schitterde irritant in het raam.
    Ik zuchtte en haalde Brair van me hoofd af, die blijkbaar erg gesteld was geraakt aan haar nieuwe plekje. ,,sorry lieverd maar je kan niet de hele tijd op mijn hoofd liggen, straks val je er nog vanaf."
    ze keek me even aan, bijna begrijpend.
    Wij hadden een band die veel dieper ging dan alleen maar mens en dier.
    ze keek me nog even aan met haar blauwe oogjes voor ze zichzelf begon te wassen en grijnzend zette ik haar weer op tafel neer en stopte mijn hand in mijn zak, waarna ik die er leeg en met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht weer eruit haalde.
    Ik had zowel mijn Ipod als mijn Iphone dus op mijn kamer laten liggen, hoe kon ik die vergeten?
    Al achterover leunend begon ik maar naar het plafond te staren.
    Hoelang duurt zo'n les eigenlijk ?


    Credendo Vides

    Melody Henderson

    Verveeld kijk ik naar de opdrachten, die ik met mijn curly handschrift heb gemaakt. Spaans was niet echt iets voor mij, maar ik keek wel een beetje uit naar het volgende uur, Vechtsport. Iets waar ik misschien eindelijk kon uitblinken. Vroeger zat ik op zelfverdediging, omdat ik vaak bedreigd werd. Daarna ging ik ook nog op gewone vechtsporten, want volgens mijn zelfverdedigingsleraar had ik veel 'talent'. Maar ik hoopte dat überhaupt iemand mijn partner wilde zijn.

    /weetje wat mij leuk lijkt? Dat de leraar de duo's uit kiest en Melody Seth zelfverdediging leert. (Nu moet je niet denken dat mijn persoon heeeeeel graag een vriendje wil, maar ze maakt sneller vrienden met jongens dan met meisjes (karakter))^^/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:


    /weetje wat mij leuk lijkt? Dat de leraar de duo's uit kiest en Melody Seth zelfverdediging leert. (Nu moet je niet denken dat mijn persoon heeeeeel graag een vriendje wil, maar ze maakt sneller vrienden met jongens dan met meisjes (karakter))^^/


    [- ziet een paniekerige Seth voor zich - Euhm, niet zo'n heel goed idee denk ik.. >.<]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:49 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [- ziet een paniekerige Seth voor zich - Euhm, niet zo'n heel goed idee denk ik.. >.<]


    [neeoke, was maar een idee ;d]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [let there please be the bell ? x3]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [WolfGirl is off. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    [WolfGirl is off. x'D]


    [ikweet, maar ik verveel me dood]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ikweet, maar ik verveel me dood]


    [Same here, al moet ik vandaag nog folders gaan bezorgen, maar ik ga eerst maar wakker worden. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Goede morgen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Goedemorgen x)]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Heeft iedereen lekker geslapen? :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja, jij ^^?]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    Ik moet moeite doen om niet te grijnzen, als ik merk dat de één de ander probeert aan te sporen om ook iets te zeggen. Ik was vroeger zelf ook best verlegen, maar ik zet mij nu gewoon over mijn angst heen. Mijn moeder zegt altijd: 'Beter een paar keer falen en vele vrienden overhouden, dan alleen sterven.' En ik ben van mening dat ze gelijk heeft.
    'Ik houdt ook niet van de meeste sporten, maar dansen en zwemmen ligt mij wel. Ik heb verder nooit aan vechtsporten gedaan, dus dat wordt afwachten,' zeg ik en ik kijk naar de jongen die nog niks gezegd heeft. Ik heb zo het gevoel dat hij mij eng vindt of zo. Muh, zal wel. Hij ziet snel genoeg dat ik echt niet eng ben. In ieder geval niet enger dan andere halfwassen, aangezien een halfwas toch best wel angstaanjagend is, als je het mij vraagt.
    'Hoe heten jullie trouwens?' Wat stom, ik was helemaal vergeten hun namen te vragen en mijzelf voor te stellen. 'Ik heet Lilith, maar Lil is makkelijker.' Ik wil eigenlijk knipogen, maar dat doe ik bij deze jongens maar even niet. Straks vinden ze mij alleen maar enger of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik heb heeeeerlijk geslapen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Lag een beetje laat in bed. x'd Dus ik zit hier constant te gapen. Maar verder wel goed geslapen. x]]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>