• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Faye Maxime Kershaw
    'Geen denken aan. Ik zal dit onder de knie krijgen,' zegt Tony.
    'Goodluck with that, bebé,' zeg ik met een kleine lach. 'En als je wilt weten wat ik zei zul je toch echt eerst dit goed onder de knie moeten krijgen,' voeg ik er met een grijns aan toe. 'Probeer eerst maar gewoon. Als je er rustig naar kijkt gaat het misschien wat beter, en om je wat motivatie te geven: Als je de opdracht foutloos maakt krijg je een beloning,' vervolg ik onschuldig. 'Dus, als je een beloning wilt zal ik maar aan de slag gaan als ik jou was'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Lilith gaat echt niet zomaar opgeven hoor, wat ze ook van haar denken ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Succes daarmee. :') En Samuel is veel te lief om lang kwaad op d'r te blijven. Eerder dat ie zichzelf schuldig voelt. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Seth
    “Inleiding voor gevechtsporten en wapens.”
    Hij trok wit weg. Wapens. Vechten. Hij herinnerde zich nog goed de eerste keer dat hij op straat in elkaar was geslagen. Geld, dat was de enige reden geweest. Hij slikte. Hoewel hij doodsbang was, ontstond er in zijn binnenste ook een soort hoop. Zou hij zichzelf leren verdedigen? Zou hij anderen leren beschermen tegen wat hem was overkomen? Tegen wat hij had zien gebeuren maar wat hij destijds niet had kunnen stoppen? Bij de herinnering trok zijn maag samen. Alsof hij ooit zou kunnen leren vechten.
    “Pff, daar heb ik al helemaal geen zin in,” kermde Samuel zacht. “Echt, als er iets is waar ik niet van houd, is dat vechten.”
    Seth knikte instemmend. "Same here," mompelde hij teneergeslagen. Er was één lichtpuntje; als Samuel het ook niet leuk vond konden ze misschien samen gaan als ze paren moesten vormen. Dan werd het waarschijnlijk een stuk aangenamer.
    Het meisje draaide zich weer om en Seth was meteen op zijn hoede. Wat ging ze doen? Ze had bij hem een zeer sterke indruk achtergelaten dat ze hem niet mocht, waardoor hij nogal terughoudend werd.
    Ze vroeg of het lukte. Seth haalde schuchter zijn schouders op en knikte. Verdomde mensenschuwheid, dacht hij moedeloos.


    Don't run away this time and die like a man.

    Rider schreef:
    (Lilith gaat echt niet zomaar opgeven hoor, wat ze ook van haar denken ^^)

    Dat zal ze nodig hebben, want Seth heeft nu de indruk dat ze hem niet mag, dus dan wordt hij nogal schuw xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Dat zal ze nodig hebben, want Seth heeft nu de indruk dat ze hem niet mag, dus dan wordt hij nogal schuw xD


    (En ze probeerde alleen maar te helpen :') Hij is echt totaal niet sociaal hè? Maar dat is een uitdaging)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (En ze probeerde alleen maar te helpen :') Hij is echt totaal niet sociaal hè? Maar dat is een uitdaging)

    Nope, dat issie zeker niet. Goed, wel als hij in een omgeving is met mensen die hij vertrouwd, maar anders is hij stil, schuw, teruggetrokken en zenuwachtig. The poor thing it kinda fucked up in a way xD Hij zal iig nooit zomaar lullig doen of zo, dat weer niet


    Don't run away this time and die like a man.

    Elaine Aurelie June

    Ik aaide door Avelin haar vacht terwijl ik even iet wat dromerig de klas rond keek, en grinnikte toen Sebastian zijn kat op zijn hoofd lag. Het was een grappig gezicht, ik richten me weer op mijn werk waarna ik na , alles vaak gelezen te hebben, het eindelijk snapte en ik de opdrachten kon maken. Toen ik klaar was zuchtte ik, en een roze blos verscheen op mijn wangen omdat het nogal stil was. Snel keek ik naar de slapende avelin op mijn schoot die haar kleine klauwtjes weer in de stof van mijn skinneyjeans zetten en wakker werd. Ik glimlachte naar haar en aaide over haar hoofdje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Samuel

    Het bleke gezicht van Seth zei eigenlijk al genoeg. Die zag er dus net zo tegenop als Samuel dat deed. Instemmend knikte zijn vriend. “Same here.” Erg vrolijk klonk het niet. Samuel wilde hem net voorstellen dat ze gewoon samen zouden gaan als dat kon, want dan werd het gelijk een stuk minder erg, toen dat meisje van daarnet zich opeens omdraaide. “Lukt het nu een beetje?” De onzekerheid sloeg meteen toe. Wat als hij straks weer iets lulligs zei of zo? Hij had zich daarnet al klote genoeg gevoeld. Seths reactie was enkel zijn schouders ophalen en knikken. Samuel zou niets liever doen dan hetzelfde wat Seth had gedaan. Maar hij vond dat hij toch iets moest zeggen. Al was het alleen maar om wat vooruitgang te boeken. “Euhm, ja, we komen er wel uit,” antwoordde hij zo vriendelijk mogelijk terug. “Bedankt voor je hulp.” Wauw. Dat was de langste zin die hij zo ongeveer had gezegd. Een beetje aarzelend weliswaar maar toch, iets om trots op te zijn. Hij wierp een onzeker glimlachje naar het meisje toe en leunde toen weer tegen de verwarming aan. Nu weer verder praten met Seth kwam misschien wel een beetje aso over. “Euhm, ook zin in het volgende uur?” kwam er na een paar minuten nog uit.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:17 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Tony Dash.
    'Goodluck with that, bebé,' zegt ze met een lach. 'En als je wilt weten wat ik zei zul je toch echt eerst dit goed onder de knie moeten krijgen,' voegt ze eraan toe. 'Probeer maar gewoon. Als je er rustig naar kijkt gaat het misschien wat beter, en om je wat motivatie te geven: Als je de opdracht foutloos maakt krijg je een beloning,' vervolgt ze met onschuldige toon. 'Dus, als je een beloning wilt zal ik maar aan de slag gaan als ik jou was.'
    Er komt een grijns op mijn gezicht. Een beloning? Hmm. “Ligt eraan wat voor beloning het is. Geef me een hint en ik zal het raden,” grijns ik. Want ik weet zelf ook wel als ze zo doet, dat ze niet verteld wat de beloning is.
    “Ik zal het onder de knie krijgen. I'm not a quitter, my dear.” Voegde ik met een knipoog aan toe.
    Ik keek nogmaals naar het duizelingwekkende Spaanse boek en probeerde mijn best om het te snappen, maar tevergeefs.. dit lukte niet. Weer kijk ik hopeloos naar Faye.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Ligt eraan wat voor beloning het is. Geef me een hint en ik zal het raden,' grijnst hij.'Ik zal het onder de knie krijgen. I'm not a quitter, my dear,' voegt hij er met een knipoog aan toe.
    'Een hint hmmm, ben je soms bang dat de beloning niet goed genoeg is?' vraag ik geamuseerd.
    Hij werpt nog een blik op het werkboek maar kijkt me iets later weer wanhopig aan.
    'Je kan voor de werkwoorden een ezelsbruggetje gebruiken,' zeg ik waarna ik het uitleg. 'Snap je het nu wel? Want als je het niet snapt heeft het ook niet veel zin om je een hint te geven over je beloning'. Ik buig me iets zijn kant op voordat ik verder praat. 'Want die krijg je dan niet,' vervolg ik plagerig en ik kan het niet laten mijn tong uit te steken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lilith Spyridon

    Wow, die jongens zijn sociaal. Niet echt de mensen die ik gewend ben, maar wat geeft dat. Ik krijg mijn oude vertrouwde lach weer op mijn gezicht, als de ene jongen mij nog een keer bedankt. Ik knik vriendelijk.
    'Euhm, ook zin in het volgende uur?' vraagt hij. Hij is duidelijk geen makkelijke prater. In tegenstelling tot mij, maar ja, als je kijkt met wie ik normaal omga is dat te begrijpen.
    'Ik zal er waarschijnlijk niks van bakken, maar misschien kan ik na een paar lessen eindelijk een beetje op tegen mijn beste vriend. Hij is quarterback en dus nogal groot en sterk,' zeg ik lachend. Vanbinnen voel ik een steek. Ik mis Aron verschrikkelijk. Was hij ook maar gemerkt. Dan voelde ik mij misschien wat meer thuis.
    Ik schrik als mijn mobiel in mijn broekzak trilt. Mijn ogen gaan even naar de leraar, maar hij lijkt helemaal geen acht te slaan op wat wij doen.
    'Excuseer mij even,' zeg ik en ik haal mijn mobiel uit mijn zak. Een warm gevoel overspoelt mij, als ik het smsje zie. Het is van Aron! Snel lees ik de tekst.
    Hey Lil,
    Je ouders hadden verteld dat je gemerkt bent en nu kan ik dus echt niet slapen. Gaat het wel goed met je? Je bent nu toch wakker? Kunnen we nog wel met elkaar omgaan?
    Dikke knuffel, je beste vriend

    'Aron,' mompel ik en ik kijk wazig naar het scherm. Aangezien de leraar nog steeds niet lijkt door te hebben wat ik doe, besluit ik meteen terug te smsen.
    Aron! <3
    Het gaat wel goed hoor. Nogal wennen hier. Maar ik kan proberen in de ochtend langs te komen, als het niet al te zonnig weer is. Het schijnt dat wij Het Huis gewoon mogen verlaten, maar we kunnen niet al te lang weg.
    Ik mis je.
    -xxx-

    Ik stop mijn mobiel weer weg en kijk naar de twee jongens. 'Dus hebben jullie zin in het volgende uur?' vraag ik, om mijzelf af te leiden en niet de hele tijd te denken aan het feit dat Aron zo terug kan smsen.


    Happy Birthday my Potter!

    @ Bisous, hihi. Ik zal morgen weer reageren. I'm now going to sleep! Al weet ik wel wat voor Tony. Goodnight. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why is everyone making me so curious ;p Sweet dreams (: xx


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    “Ik zal er waarschijnlijk niks van bakken, maar misschien kan ik na een paar lessen eindelijk een beetje op tegen mijn beste vriend. Hij is quarterback en dus nogal groot en sterk,” lachte het meisje. Godzijdank, een normale reactie terug. Niet dat hij zich nu gelijk op zijn gemak voelde maar in ieder geval had ze geen hekel aan hem en was ze ook niet boos. Haar ogen schoten even naar de leraar die totaal niet op de klas lette; hij zat een of ander boek te lezen of zo. Lekkere leraar weer. “Excuseer mij even,” zei het meisje, waarna ze haar mobiel uit haar zak haalde. Zelf vond hij dat niet zo sociaal, al kon hij ook niet zeggen dat hij nou zo sociaal was af en toe, maar dat ze zichzelf excuseerde, maakte het al wat minder erg, vond hij. Beter dan dat ze gewoon haar mobiel pakte. En misschien was het belangrijk, en dan kon hij het haar niet kwalijk nemen. Hij deed echt zijn best om haar aardig te vinden en haar positieve kanten in te zien. En tot nu toe waren er nog niet echt negatieve kanten. Behalve haar best botte reactie van daarvoor dan. Er heerste een tijdje een stilte, waarin het meisje vaag een naam mompelde en maar naar het scherm van haar mobieltje bleef staren. Om snel terug te sms'en en hem dan weer weg te stoppen. “Dus hebben jullie zin in het volgende uur?” Snel wierp Samuel een bemoedigende blik op Seth, en keek toen het meisje aan. In zijn hoofd herhaalde hij zijn woorden een paar keer, terwijl hij zijn rat half fijnkneep en glimlachte toen aarzelend. “Niet echt, ik houd niet zo van vechtsporten,” antwoordde hij, en keek weer kort naar Seth. “Niet van sporten in het algemeen.” Met zijn rechtervoet gaf hij een zachte schop tegen Seths voet, als hint dat hij ook eens wat moest zeggen. Zelf vond Samuel het natuurlijk ook hartstikke lastig maar hij wilde er wel aan werken. En met dit meisje praten was al een stuk minder eng dan in zo'n groepje of zo. Op een of andere manier gaf Seth hem ook een beetje zelfvertrouwen, dat hij er toch niet alleen voor stond.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>