• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    {Maar wat is het nou ? is het nu dan ochtend ? of is het avond?}


    Credendo Vides

    [mijn topics, want ik ben inspiratieloos]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Mijn Topics]


    ~

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    jongens en meiden hoop dat jullie lekker hebben geslapen want het word een drukke nacht vandaag voor het eerst gaan jullie naar school veel plezier en veel geluk hier nog jullie les rooster

    1e uur vampier geschiedenis 2e uur Drama of Inleiding tot muziek 3e uur literatuur 4e lunch pauze 5e uur spaans 6e en 7e uur inleiding voor gevecht sporten+wapens.
    groetjes nux

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Aviera Luena Denealy

    Gapend word ik wakker en rek me uit. De eerste schooldag begon vandaag. Ik smijt de dekens van me af en begeef me naar de badkamer. Ik fris mezelf een beetje op en trek kleren aan. Mijn haren borstel ik en steek ik op en doe nog een beetje make-up op. We hadden nog helemaal geen boeken gekregen, dus met alleen wat papier en pennen in een tasje liep ik naar beneden. Ik pak een broodje met jam en een kopje thee en ga aan de tafel zitten.


    ~

    Lilith Spyridon

    Ik kijk naar mijn lesrooster. Blijkbaar moeten we kiezen tussen Drama en Muziek. Ik houd van beide, maar aangezien ik beter ben in muziek (Ik heb al heel lang pianoles en zing ook graag) kies ik daar dan maar van.
    Ik pak wat te eten en te drinken en ga aan een nog lege tafel zitten. Het is maar goed dat ik niet zo angstig ben voor vreemden, want ik ken hier dus mooi niemand.
    Pandora springt op mijn schoot een nestelt zich daar. Ik aai haar, terwijl mijn gedachten afdwalen. Naar mijn vrienden, naar Aron. Hoe zouden ze reageren, als ze dit horen?


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topics]


    "We accept the love we think we deserve."

    Faye
    'Dan zou je nu helemaal onder de blauwe plekken zitten en zouden je spieren helemaal krampachtig aanvoelen, geloof me, ik weet hoe dat is,' zegt hij waarna hij zijn kleren aantrekt.
    Blijkbaar had hij dus door dat ik keek.
    'Zo te zien mogen ze elkaar wel,' zegt hij dan.
    Ik kijk op en zie dat Harvey ook op zijn schouder zit. 'Dat is mooi toch,' glimlach ik. 'Dat is beter dan wanneer ze elkaar willen vermoorden'. Ik doe een stap zijn kant op en haal Harvey van zijn schouders. 'Ik denk dat ik maar even kleren moet verwisselen en boeken moet pakken, als ik mijn kamer kan vinden tenminste. En nogmaals sorry'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    Lilith Spyridon

    Ik kijk naar mijn lesrooster. Blijkbaar moeten we kiezen tussen Drama en Muziek. Ik houd van beide, maar aangezien ik beter ben in muziek (Ik heb al heel lang pianoles en zing ook graag) kies ik daar dan maar van.
    Ik pak wat te eten en te drinken en ga aan een nog lege tafel zitten. Het is maar goed dat ik niet zo angstig ben voor vreemden, want ik ken hier dus mooi niemand.
    Pandora springt op mijn schoot een nestelt zich daar. Ik aai haar, terwijl mijn gedachten afdwalen. Naar mijn vrienden, naar Aron. Hoe zouden ze reageren, als ze dit horen?


    [Aviera zit ook aan de tafel hoor:)]


    ~

    [Mijn topics]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Khedira schreef:
    (...)

    [Aviera zit ook aan de tafel hoor:)]


    (Er zijn meerdere tafels en stoelen hoor ^^ Het is een huiskamer voor alle meisjes halfwassen)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet gaan. Doeidoei en miss tot vanavond)


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Ze haalt Harvey van mijn schouder af.
    ,,Ik beaam inderdaad het dit beter is." grinnik ik terwijl ik Brair van mijn schouder af haalde en haar even een klein kusje op haar kopje gaf waarna ze lieflijk mauwde.
    Nu grijns ik even naar haar. ,,geen dank, op de gang vind je vast wel iemand die je de weg kan wijzen, brief me maar bij tijdens het ontbijt."


    Credendo Vides

    Faye
    'Geen dank, op de gang vind je vast wel iemand die je de weg kan wijzen, brief me maar bij tijdens het ontbijt,' grijnst hij.
    Ik pak Harvey iets beter beet en loop alvast richting de deur. 'Nou, eh, dan zie ik je zo denk ik wel weer,' zeg ik met een lichte glimlach waarna ik de kamer uitloop. Als de jongensverdieping beneden is, is die van de meisjes dus boven. Harvey mauwt zachtjes en strijkt met zijn kopje tegen mijn nek. 'Jaja, je krijgt zo iets te eten,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered