• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Mordacious schreef:
    Tony Dash.
    'Je hebt geluk dat ik geen hoogtevrees heb,' mompelt ze. Ze strekt haar armen uit om haar katje te pakken. Als ik merk dat het kopje van 't katje tegen me aanduwt, weet ik dat ze haar katje vast heeft. 'Eh, zou je me misschien weer neer kunnen zetten?'
    Ik grinnik. “Dat zou ik kunnen doen, ja.” En ik loop richting de deur toe. “Maar omdat je het zo lief zegt, zet ik je wel neer.” En ze staat net zo snel weer op de grond als dat ik haar optilde.
    “Alsjeblieft,” mompelde ik naar haar, terwijl ik langs haar heen liep de gang op. Goed, ik kwam van die kant. Dacht ik toen ik de lichtere gang zag.


    [ik ben zeker het meisje met de felblauwe ogen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ik ben zeker het meisje met de felblauwe ogen?]

    Nou, aangezien Bisous heeft gereageerd met Faye, niet. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Nou, aangezien Bisous heeft gereageerd met Faye, niet. :}


    [ok, dankje. mijn huisdier was namelijk in een wolf getransformeerd ;)
    komen er straks nog meer mensen online of weet je dat niet? en jouw jongen doet aarde, toch? (srry veel vragen ;p)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    Tijdens het eten was mijn kitten de enige die mij aandacht schonk, ik keek de eetzaal even rond waar allerlei studenten met elkaar praten of lachten. En het enige wat bij mij aan tafel zat was mijn kat, fijn zo te zien werd ik dus weer de loner net zoals vroeger. Ik keek naar mijn halve broodje, maar het smaakten niet meer. Ik stond op met Avelin die zich op mijn schouder had geplaatst, en gooiden mijn eten weg waarna ik wat door de gangen begon te lopen. Me afvragend of mijn ouders trots zouden zijn dat ik hier zat? Ergens had ik wel geluk om hier te zijn, het had veel erger gekunt, afgezien van dat lonely gedoe dan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sebastian

    Oké, nu was het plagen van Briar niet leuk meer, langzaam kreeg ik met haar te doen, normaal verwen ik haar door en door.
    ,,rustig maar meid, we gaan al richting de eetzaal." en terwijl ik dit gezegd had duwde ik een deur open die uitzicht bood op een zaal waarin in het midden een grote tafel vol met eten stond, echt van alles en nog wat stond op tafel.
    Ik grinnikte toen ik de rode wijn op tafel zag staan, een voordeel van (halfwas) vampier zijn was dat je gewoon de meeste alcohol kon drinken alsof het limonade was.
    Ik pakte voor mezelf wat fruit, appelsap, brood met overheerlijk beleg en een gekookt eitje terwijl ik voor Brair wat ongekruide kipreepjes en wat met water verdund melk meenam, de wijn bewaarde ik wel voor bij de lunch of diner.
    Al snel had ik een plaatsje gevonden aan één van de lege tafeltjes, bijna het verst van het buffet vandaan.
    Ik zette Briar op tafel met haar eten op een klein schoteltje voor haar neus waarvan ze direct begon te eten.
    Al grijnzend nam ik een hap uit mijn broodje.


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Dat zou ik kunnen doen ja,' grinnikt hij terwijl hij naar de deur loopt. 'Maar omdat je het zo lief zegt, zet ik je wel neer,' vervolgt hij en hij zet me weer op de grond. 'Alsjeblieft,' mompelt hij en hij loopt de gang weer op.
    Ik zucht even en loop dan ook de gang op. De jongen lijkt te aarzelen over welke kant hij op moet. Ik zet Harvey voorzichtig op mijn schouder, zoals ik Sebastian ook had zien doen met Brair, zodat ik mijn armen en handen vrij heb. 'Ben je op zoek naar een bepaald iets?' vraag ik. 'Ik ben Faye trouwens, en bedankt voor het helpen,' glimlach ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [ok, dankje. mijn huisdier was namelijk in een wolf getransformeerd ;)
    komen er straks nog meer mensen online of weet je dat niet? en jouw jongen doet aarde, toch? (srry veel vragen ;p)]

    Ik heb geen idee of er straks nog mensen online komen, spring pas net in. En ja, hij heeft de kracht aarde. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody Henderson

    Aan de eettafel had ik niet echt honger, maar toch at ik. Ik zag iedereen in groepjes bij elkaar zitten. Iedereen had het gezellig. Behalve 1 meisje. Ze zat alleen met haar katje, terwijl niemand met haar praatte. Ik besloot naar haar toe te gaan. 'Hey, ik ben Melody, jij?' zei ik tegen haar. 'Ik heet Elaine.' zei ze. Ik keek naar haar katje. Hij was best schattig. 'Leuk katje.' zei ik tegen haar met een glimlach. Ze keek naar me alsof ze me voor het eerst zag. Ze leek me aardig. Ik aaide de kitten, die begon te spinnen, wat hem een lachje van mij opleverde. 'Sorry, ik moet even weg van die drukte hier.'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    nvm]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    nvm]


    [ja sorry verkeerde xd. al veranderd]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tony Dash.
    Ik hoor dat het meisje me volgt. 'Ben je op zoek naar een bepaald iets?' Vraagt ze. 'Ik ben Faye trouwens, en bedankt voor het helpen,' glimlacht ze. Ja, ik ben op zoek naar de eetzaal, want ik heb honger als een beer. Maar dat ga ik niet zeggen, want ik kan het zelf ook wel goed af – daar heb ik geen enkele hulp bij nodig.
    Het katje had Faye op haar schouder gezet, zodat ze haar handen vrij had. Als we maar geen handen schudden, want dat is niets voor mij. “Hello, ik ben Tony.” Mompel ik zoekend naar de eetzaal.
    “Zeg, ken jij de lessen uit je hoofd?” Begon ik over totaal iets anders, terwijl ik verder ging lopen – op zoek naar de eetzaal.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody Henderson

    'Ik zie je nog wel, Elaine.' zei ik tegen haar, en liep weg. Ik moest even weg van de drukte in de eetzaal. Ik riep Luna, die gehoorzaam achter me aanliep. Als ik door de gang loop, let ik niet goed op. Ik bots tegen iemand op, waardoor ik begin te wankelen. Gelukkig dat ik niet voor de pumps ben gegaan. Ik kan m'n evenwicht nog net bewaren. 'Oh, sorry, ik lette niet goed op.' zeg ik tegen de jongen.

    [@Mordacious, hoe ziet Tony eruit?]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    Ik keek op naar het meisje wat Melody hete, en ik glimlachten. Waarna ik mijn kitten een aai over haar hoofd gaf. "Wil je erbij komen?" Ergens klonk ik best wel onzeker, omdat ik niet zeker wist he ze zou reageren, in et weeshuis hadden ze me dan uitgelachen uitgescholden, of de rug weer toegekeerd en weg gelopen, dat laatste was nog het meest pijnlijkste van de 3.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Okey, Elaine is dus gewoon For ever alone XD]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:04 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Faye Maxime Kershaw
    'Hello, ik ben Tony,' mompelt de jongen. 'Zeg, ken jij de lessen uit je hoofd?' vraagt hij dan ineens.
    Hmmm, okee. Blijkbaar niet opzoek naar de eetzaal dus.
    'Eh, niet echt maar volgens mij hebben we het eerste uur iets van vampier geschiedenis,' beantwoord ik zijn vraag. 'Als je wilt weten waar dat lokaal zit kan ik je niet helpen,' voeg ik er schouderophalend aan toe. 'Maarja, er is vast wel iemand die dat weet anders pech, dan maar geen les. Ik denk niet dat jij daar zo'n probleem mee zo hebben'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered