• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    SerpentEyes schreef:
    Elaine Aurélie June

    Ik keek op naar het meisje wat Melody hete, en ik glimlachten. Waarna ik mijn kitten een aai over haar hoofd gaf. "Wil je erbij komen?" Ergens klonk ik best wel onzeker, omdat ik niet zeker wist he ze zou reageren, in et weeshuis hadden ze me dan uitgelachen uitgescholden, of de rug weer toegekeerd en weg gelopen, dat laatste was nog het meest pijnlijkste van de 3.


    [zie boven je, ben net weggegaan, zei tegen je dat ik even weg moest van drukte]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [@SerpentEyes, Melody vind Elaine wel aardig !]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Samuel

    Het leek wel alsof iedereen opeens in zijn eentje ging zitten. Samuel zat nog steeds met een halfopgegeten broodje in zijn handen om zich heen te kijken, en er waren al twee personen die, net zoals hij, alleen aan een tafel zaten. Maar toch, die zagen er zo... gewoon, ze zagen er totaal niet onzeker uit. Niet op zijn manier, in ieder geval. Wel waren ze veel bezig met hun dier maar afgezien van dat waren ze best normaal. Waren Seth en hij dan echt de enige die niet supersociaal waren? Om gek van te worden. Zijn moeder had hem ooit verteld dat iedereen diep van binnen onzeker is, over zichzelf en zo. Maar waarom zag iedereen er dan zo zelfverzekerd uit? Waarom kon hij dan niet lachen en gek doen, net als de rest? Samuel dacht aan wat Seth gisteren vertelde. Dat hij een kracht wilde die hem socialer zou maken. Eigenlijk wilde Samuel dat ook wel. Dat hij gewoon van deze conflicten met zichzelf af was. Helaas zat dat er niet in. Nog even bleef hij naar de jongen aan de tafel naast hem staren en probeerde zichzelf ervan te overtuigen dat het echt heel makkelijk was om gewoon hoi te zeggen, zoals hij bij Seth had gedaan. Maar hij kon zichzelf er niet toe zetten. Met een diepe zucht stond hij op, dronk zijn glas appelsap leeg en gooide zijn broodje met kaas in de prullenbak. Dat kreeg hij toch niet naar binnen gewerkt. Om de tijd te doden tot de lessen begonnen, ging hij weer terug naar zijn slaapkamer en begon alvast op te ruimen. Gelukkig heerste er hier nu wel een kalmerende rust en dat maakte dat hij zich weer wat beter voelde.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    RememberYoux schreef:
    [@SerpentEyes, Melody vind Elaine wel aardig !]


    Yess ^^


    The expert in anything, was once a beginner.

    Tony Dash.
    'Eh, niet echt maar volgens mij hebben we het eerste uur iets van vampier geschiedenis,' beantwoord ze mijn vraag. 'Als je wilt weten waar dat lokaal zit kan ik je niet helpen. Maarja, er is vast wel iemand die dat weet anders pech, dan maar geen les. Ik denk niet dat jij daar zo'n probleem mee zou hebben.' Ging ze verder.
    Ik frons mijn wenkbrauwen bij de laatste zin. “Jongedame, wat wil je daarmee zeggen? Dat ik lak aan iedereen heb? Ja, dat kan wel kloppen. Maar ik ben geen gozer die denkt dat hij alles is, zodat hij lekker popu kan doen als hij de lessen niet volgt. Verre van, juist.” Ik geef een knipoog.
    “Goed, de eetzaal.” Vermeldt ik haar als mijn buik een hard, grommend geluid geeft.

    @ RememberYoux, voor zover ik weet ziet hij er zo uit:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melody Henderson

    'Geeft niet.' zei de jongen. 'Melody, toch?' Ik knikte, waarna ik vroeg hoe hij heet. 'Tony. En mooie naam trouwens.' 'Dankje. Maar ik moet nu gaan, doei!' Ik loop langs hem, en ga in de gang zitten. Rust <3. Luna kwam naast me liggen, wie ik aaide. Nu mis ik het gezelschap weer. Niet van de hele groep, maar van 1 persoon. Ik wist niet van wie, maar als diegene nu naar me toe kwam lopen, wist ik dat hij/zij mijn vriend(in) ging worden.

    [Stille hint! wie o wie wil friends zijn met Melody?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    pink]kmoet nu al off. kutkutkut![/pink


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Waar is iedereen en wie wil Aviera meeten?]


    ~

    Faye Maxime Kershaw
    'Jongedame, wat wil je daarmee zeggen? Dat ik lak aan iedereen heb? Ja, dat kan wel kloppen. Maar ik ben geen gozer die denkt dat hij alles is, zodat hij lekker popu kan doen als hij de lessen niet volgt. Verre van, juist,' knipoogt Tony.
    'Ik zeg ook niet dat je dat zou dan om "popu" te doen maar omdat je gewoon geen zin hebt in de les,' zeg ik schouderophalend.
    Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen als zijn buik ineens hard begint te grommen. 'Goed, de eetzaal,' zegt hij. Ik lach geamuseerd. 'Toch maar wel?' grinnik ik. 'Maar okee, dat lijkt me een goed idee. We willen natuurlijk niet dat je buik met dat gegrom wolven aantrekt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    'Geeft niet.' zei de jongen. 'Melody, toch?' Ik knikte, waarna ik vroeg hoe hij heet. 'Tony. En mooie naam trouwens.' 'Dankje. Maar ik moet nu gaan, doei!' Ik loop langs hem, en ga in de gang zitten. Rust <3. Luna kwam naast me liggen, wie ik aaide. Nu mis ik het gezelschap weer. Niet van de hele groep, maar van 1 persoon. Ik wist niet van wie, maar als diegene nu naar me toe kwam lopen, wist ik dat hij/zij mijn vriend(in) ging worden.

    [Stille hint! wie o wie wil friends zijn met Melody?]


    [De meeste mensen vinden het niet fijn als je voor hun personage speelt :/ en Tony staat niet eens bij Melody :s just saying]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    'Geeft niet.' zei de jongen. 'Melody, toch?' Ik knikte, waarna ik vroeg hoe hij heet. 'Tony. En mooie naam trouwens.' 'Dankje. Maar ik moet nu gaan, doei!' Ik loop langs hem, en ga in de gang zitten. Rust <3. Luna kwam naast me liggen, wie ik aaide. Nu mis ik het gezelschap weer. Niet van de hele groep, maar van 1 persoon. Ik wist niet van wie, maar als diegene nu naar me toe kwam lopen, wist ik dat hij/zij mijn vriend(in) ging worden.

    [Stille hint! wie o wie wil friends zijn met Melody?]


    [Ik wel:)]


    ~

    [ mensen ik denk dat ik nogal veel gemist heb, dus laat maar... -.- Ik doe niet meer mee. ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Primrose12 schreef:
    [ mensen ik denk dat ik nogal veel gemist heb, dus laat maar... -.- Ik doe niet meer mee. ]


    [Valt mee hoor. Er zijn nog geen lessen begonnen en er is vast wel iemand waarmee je kan rpg'en. ^^ Ze zijn nu pas bij het ontbijt.]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Valt mee hoor. Er zijn nog geen lessen begonnen en er is vast wel iemand waarmee je kan rpg'en. ^^ Ze zijn nu pas bij het ontbijt.]



    ~

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    'Geeft niet.' zei de jongen. 'Melody, toch?' Ik knikte, waarna ik vroeg hoe hij heet. 'Tony. En mooie naam trouwens.' 'Dankje. Maar ik moet nu gaan, doei!' Ik loop langs hem, en ga in de gang zitten. Rust <3. Luna kwam naast me liggen, wie ik aaide. Nu mis ik het gezelschap weer. Niet van de hele groep, maar van 1 persoon. Ik wist niet van wie, maar als diegene nu naar me toe kwam lopen, wist ik dat hij/zij mijn vriend(in) ging worden.

    [Stille hint! wie o wie wil friends zijn met Melody?]

    Ehh, dear. Wil je mijn karakter niet besturen? Daar kan ik lichtelijk geïrriteerd om worden. Ik denk trouwens ook niet dat hij zo zou reageren. (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.