• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Tony Dash.
    Haar vinger komt richting mijn mond en deze vegen de rest van de chocola van mijn lippen af. 'Heeft je moeder je nooit geleerd dat je niet met volle mond mag praten?'
    Ik krijg een zwakke glimlach op mijn gezicht. “Eerlijk gezegd, niet nee.” Verder dan dit wijdt ik er niet aan en we lopen verder.
    'In ieder geval, Spaans is niet zo erg toch?' Vraagt ze. Ik stamel. “Ehh..”
    'Het is in elk geval beter dan vampiergeschiedenis want dat is pas echt verschrikkelijk. Zelfs Doornenroosje zou daarbij nog in slaap vallen.' Een soort rilling komt over haar heen, tenminste zo doet ze.
    'Maar als je hulp nodig hebt bij Spaans, I'll help you bebé,' lacht ze schattig. 'Ik heb niet voor niks een paar jaar in Spanje gewoond.'
    “Nou, van zo'n mooie senorita sla ik geen hulp af,” knipoog ik haar. “Ik zou gek zijn als ik dat wel deed.” Vervolgde ik.
    We kwamen uiteindelijk bij een lokaal uit en ik gokte dat deze het moest zijn. Wat twijfelend kijk ik Faye aan en kijk of zij misschien weet of dit het Spaanse lokaal is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Nou, van zo'n mooie senorita sla ik geen hulp af,' knipoogt hij. 'Ik zou gek zijn als ik dat wel deed,'
    'Ach, je kent tenminste al één woordje,' grijns ik.
    Iets later komen we bij het goede lokaal. Tony kijkt me nog wat twijfelend aan maar ik trek hem mee het lokaal in. 'Hola, compañeros de clase,' roep ik vrolijk door het lokaal heen. Ik verontschuldig me bij de leraar waarom we te laat zijn waarna ik de twee laatste werkboeken van zijn bureau pluk en Tony mee sleur naar twee tafeltjes die ongeveer in het midden van het lokaal staan. Als hij ook zit sla ik het werkboek open. Erg moeilijk ziet het er niet uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    “Same here. Volgens mij lopen we freakin ver achter of zo,” was het nerveus antwoord van Seth. Gelukkig, dan was hij in ieder geval niet de enige. En blijkbaar had Seth ook nog nooit Spaans gehad. “Hebben wij weer,” probeerde Samuel luchtig te zeggen, maar het stak hem wel. Hij wilde altijd goede cijfers halen en met zo'n leraar ging dat echt niet lukken. Als Seth er nou iets van wist, was dat misschien wel anders geweest. Maar misschien dat ze er samen uitkwamen, op hun kamer of zo. Dan was er niet zoveel afleiding. “Misschien kan ik je helpen? Ik ben alleen niet zó geweldig in Spaans hoor.” Een meisje had zich omgedraaid en onderbrak hun gesprek. Het irriteerde hem wel een beetje maar hij zei er niks van; zo'n type was hij totaal niet. Bovendien vond hij het wel aardig dat ze hulp aanbood. Bijna meteen daarna draaide haar buurvrouw zich ook om, alleen begon zij gelijk alles uit te leggen. Samuel deed wel zijn best om op te letten, echt waar, maar uiteindelijk snapte hij ook maar de helft. Nou ja, dat was al beter dan helemaal niks. “Ik heb dit al gehad op de andere school.” Glimlachend keek ze hem aan. “Euhm, bedankt, denk ik,” bedankte hij haar, snel opkijkend. “Allebei dus.” Eigenlijk zou hij het nu moeten maken maar zijn concentratie was er dus nog steeds niet, en hij vond het niet zo'n prettig idee dat iedereen hem kon zien stuntelen. Dus pakte hij zijn werkboek erbij en keek naar de opdracht, en begon maar random dingen op te schrijven met zijn potlood. Na de lessen zou hij het nog een keer proberen, maar dan serieus. Misschien dat Seth en hij het dan samen konden doen, dat zou wel fijn zijn. Na de les zou hij het wel aan hem vragen.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lilith Spyridon

    Ik merk dat de super snelle uitleg van Aviera niet echt helpt en merk aan de gezichten van de jongens, dat ze het helemaal niet prettig vinden dat we hen proberen te helpen. Goedbedoelde hulp werkt dus niet. Dan niet. Ik haal mijn schouders op en buig mij weer over de opdrachten. Ik heb echt geen zin om meer moeite te doen voor mensen, die hulp niet eens waarderen. Dan stuntelen ze maar een eind verder.
    Ik ga snel door de opdrachten heen, omdat het stof is die ik al gehad heb. Als ik klaar ben, ga ik verder met mijn tekening in mijn schrift.


    Happy Birthday my Potter!

    Tony Dash.
    'Ach, je kent tenminste al één woordje,' grijnst ze. Ik knik. Ja, en daar houdt het dan ook op.
    Faye trekt me het lokaal in en ze begint vrolijk door het lokaal te roepen. 'Hola, compañeros de clase,' zegt ze. Ik had geen idee van wat ze zei en vol verbazing kijk ik haar aan – met mijn ogen wijd open. “What the fuck did you just said?”
    Faye grist de laatste paar werkboeken van 't bureau af en sleurt mij mee naar twee tafeltjes die ongeveer in het midden van het lokaal staan. Ik ga naast Faye zitten en ik sla, net als Faye, het werkboek open.
    De Spaanse woorden slaan me om de oren. What the fuck staat hier allemaal? De Spaanse woorden draaien zich voor mijn ogen en met een hulpeloos gezicht kijk ik Faye aan. Er staat nog net geen 'help!' op mijn voorhoofd geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Seth
    Hij voelde de ergernis van het meisje. Het verbaasde hem niet. Hij was gewend dat mensen niet echt dol op hem waren, ookal had hij ze niets misdaan. Hij besloot haar daarom maar te mijden; dat leek hem beter, want als hij ergens van dichtklapte was het wel als mensen plotseling kil deden. Hij zuchtte. Ja, hij was een sociale ramp, dat bleek maar weer. Kon hij het dan bij niemand goed doen? Bij deze in ieder geval duidelijk niet.
    Hij richtte zich daarom maar weer op Samuel, die hem immers wel leek te begrijpen.
    Voorzichtig tikte hij hem op zijn schouder.
    "Weet jij wat we hierna hebben?" vroeg hij, op de zachte toon die hij altijd gebruikte als hij bang, nerveus, onzeker of anderszins ongelukkig was.
    Hij hoopte hierna iets te krijgen wat hij wel gewoon zelf kon.


    Don't run away this time and die like a man.

    {Heb ik nog iets gemist? werd opeens naar beneden geroepen door mijn moeder waardoor ik een tijd niet kon reageren}


    Credendo Vides

    [Nee, niet echt. ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Faye Maxime Kershaw
    Ik kijk even opzij en zie dat Tony me wanhopig aankijkt.
    'Usted es dulce cuando se mira de esa manera*,' grinnik ik. 'Wat snap je niet?' vraag ik. Even overweeg ik om verder te ratelen in het Spaans maar dat doe ik hem maar niet aan. 'Het is echt niet zo heel moeilijk hoor,' zeg ik dan waarna ik op een rustig tempo de opdracht uitleg. 'Snap je het nu wel of wil je de antwoorden overschrijven?'

    *Je bent schattig als je zo kijkt

    Sorry voor korte stukje :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    Geschrokken van haar kille reactie hield Samuel op met schrijven. Was hij lullig geweest? Hij had ze toch bedankt? En hij vond het echt fijn dat ze een poging hadden gedaan om hem te helpen, want hij snapte het nu toch ietsje meer. Waarom deed ze dan meteen zo bitcherig? Van slag begon hij maar wat te krabbelen in zijn werkboek. Leuk, al een vijand erbij. Een getik op zijn schouder liet hem omkijken. Erg vrolijk zag z'n gezicht er niet uit. “Weet jij wat we hierna hebben?” vroeg Seth zacht. “Euhm...” Uit zijn tas diepte Samuel het rooster op, waar hij zichzelf angstvallig aan vastklampte. “Inleiding voor gevechtsporten en wapens.” Hij legde het papiertje op Seths bureau, zodat hij het zelf kon bekijken. “Op het sportveld.” Waarschijnlijk ging hij hier ook heel hard in falen. Hij was echt een watje, had totaal geen interesse in leren vechten en met zijn klunzigheid waren wapens ook niet zo'n goed idee. “Pff, daar heb ik al helemaal geen zin in,” kermde Samuel zacht. “Echt, als er iets is waar ik niet van houd, is dat vechten.” Een rilling liep over zijn rug en hij dacht aan zijn leven vóór hij gemerkt werd. “Ach, het kan nooit erger zijn dan Spaans,” probeerde hij het optimistisch in te zien, terwijl hij vanbinnen al dood ging van de zenuwen voor dat laatste uur.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Tony Dash.
    'Usted es dulce cuando se mira de esa manera,' grinnikt ze. Ja, leuk hé. Tony een beetje pesten, dacht ik. Ik glimlach beschaam. “Als je zonet geen flirterige zin zei, dan wil ik niet weten wat je zei. En zo wel, vertel het me dan maar.” Glimlach ik.
    'Wat snap je niet?' vraagt ze aan me. “Nou, ehh..” Ik deed alsof ik nadacht. “Zowat alles van deze taal.” Antwoordde ik cynisch.
    'Het is echt niet zo heel moeilijk hoor,' zegt ze. En ze legt rustig de opdracht aan me uit. Hoe vaak ze dit ook aan me wil uitleggen, ik kan dit gewoon niet snappen. 'Snap je het nu wel of wil je de antwoorden overschrijven?'
    Ho, wacht 's even! De antwoorden overschrijven? Daar deed ik niet aan hé. “Geen denken aan. Ik zal dit onder de knie krijgen,” zei ik vastberaden.

    – En dat maakt niet uit! Ik heb zelf ook niet echt veel inspi' ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elaine Aurelie June

    Mijn ogen glijden over de spaanse regels en opdrachten, maar ik begrijp er werkelijk niets van. En vragen durfden ik niet. Ik zuchten even en en richte mijn ogen weer op Avelin die nogsteeds lag te slapen op mijn schoot, ze konden nou moeilijk gaan zeggen dat mijn kitten weg moest uit de les, ze was niet tot last en sliep dus niemand had er last van en haar aanwezigheid deed me goed, ze liet me niet meer de loner voelen zoals ik altijd al was geweest. Waarom wist ik niet, maar in het weeshuis werd ik altijd buiten gesloten, sommige zeiden dat ze mijn gezicht raar vonden en andere mochten me gewoon niet. Terwijl ik nooit een van hun alle kwaad had gedaan.Maar ik kon ze het niet kwalijk nemen dat ze mijn gezicht raar vonden, het was altijd al een beetje appart geweest, maar ik moet er nou eenmaal mee leren leven.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    Ik krijg langzaam het gevoel dat ik nogal bitchy overkom, al heb ik geen idee waarom. Ik bedoel, ik probeerde te helpen en kreeg fronsende gezichten. Dan laat ik ze met rust en voel ik mij een bitch. Toch draai ik mij weer om en kijk hen weer vriendelijk aan. Mijn gevoel heeft het bijna altijd goed.
    'Lukt het nu een beetje?' vraag ik voorzichtig. Ik ben stiekem best bang dat ze mij weer irritant vinden. Damn, ik moet echt wat doen aan die faalangst.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian[/]

    Na het eerste half uur Spaans in mijn gehele leven wist ik al zeker dat deze taal totaal niets voor mij was, zoals verwacht.
    Al zuchtend leunde ik met mijn hoofd tegen het raamaan en staarde naar buiten, zelfs Duits was nog leuker en dat kan opzicht al genoeg betekenen.
    Brair miauwde even hard door het bijna stille klaslokaal heen en ik hoopte dat ze daarmee niet al te veel aandacht mee had getrokken, maar zij leek zich van geen kwaad bewust en dartelde wat over mijn tafel heen waarna ze met haar nageltjes een beetje uitgestoken tegen mijn arm opstrong en klom, waar ze dit keer niet naar haar standaard plek op mijn schouder, nee ze zocht het nog hoger op; mijn hoofd.
    Met haar kinnetje op mijn kreun brgon ze genoegzaam te knorren en ik kon alleen maar glimlachen terwijl ik me weer op mijn werk richtte, door die actie was mijn slechte stemmibg in één klap weg.


    Credendo Vides