• Ik en Eclipse Hebben officcieel een Jacob-FanClub.

    Wil je daar bij? Meld je dan aan bij mij of Eclipse.


    Danku.


    Eva & Tara <3


    De leden komen in mijn blog te staan


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik !! ^^

    grapje ... ik ben er al bij (dance)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    srry bn voor edward (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    WE WILLEN MEER AANMELDINGEN


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    nee ik vind jaboc egt lelijk sorry:X
    hij doet me aan die stalker van me denken:( van school waar ik nu nog steeds last van heb!

    ik ben voor edward omdat edward haar niet laat kiezen tussen hun twee van jacob moet ze dat wel.. en drm bn ik voor edward (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Edward laat haar in de steek :| zonder uitleg

    Jacob troost haar , hij is er voor haar wanneer Edward plost weer es weg is (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sorry, I'm Team Edward <33


    -

    JA EN JACOB IS GEWOON HOT

    EN WE WILLEN GEEN NEGATIVE REACTIES o.O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    we mogen tog wel een mening hebben...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Edward laat haar in de steek :| zonder uitleg

    Jacob troost haar , hij is er voor haar wanneer Edward plost weer es weg is (A)

    En dat doet Edward mooi wel uit liefde omdat Bella anders in gevaar is (dacht hij)! Dat het uiteindelijk niet uit maakt of hij er nou wel of niet is, is een ander verhaal. Maar Edward breekt zijn eigen hart en die van Bella om te zorgen dat Bella veilig is! Dat noem ik echte liefde, niet zoals Jacob die haar extra huisarrest bezorgt! (cat)


    -

    (...)
    En dat doet Edward mooi wel uit liefde omdat Bella anders in gevaar is (dacht hij)! Dat het uiteindelijk niet uit maakt of hij er nou wel of niet is, is een ander verhaal. Maar Edward breekt zijn eigen hart en die van Bella om te zorgen dat Bella veilig is! Dat noem ik echte liefde, niet zoals Jacob die haar extra huisarrest bezorgt! (cat)


    agree :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het gaat niet om Bella!
    en wat er allemaal met hààr gebeurd. maar om jàààcob oke?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)
    En dat doet Edward mooi wel uit liefde omdat Bella anders in gevaar is (dacht hij)! Dat het uiteindelijk niet uit maakt of hij er nou wel of niet is, is een ander verhaal. Maar Edward breekt zijn eigen hart en die van Bella om te zorgen dat Bella veilig is! Dat noem ik echte liefde, niet zoals Jacob die haar extra huisarrest bezorgt! (cat)


    hihi extra huissarest xD

    gewoon , ik vindt het wat hard zonder uitleg , ik weet dat het uit liefde is (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    (...)

    hihi extra huissarest xD

    gewoon , ik vindt het wat hard zonder uitleg , ik weet dat het uit liefde is (flower)

    Maar het is wel zo, hij bezorgt haar extra huisarest! :P
    En dat doet hij per motor bezorgt in een pizzadoos! Nou goed?! x']
    Nee maar ff sirieus, ik vind dat niet zo lief van hem, in Eclips manipuleert hij haar ook helemaal en dat is niet zo lief (N)


    -

    (...)
    Maar het is wel zo, hij bezorgt haar extra huisarest! :P
    En dat doet hij per motor bezorgt in een pizzadoos! Nou goed?! x']
    Nee maar ff sirieus, ik vind dat niet zo lief van hem, in Eclips manipuleert hij haar ook helemaal en dat is niet zo lief (N)


    pizzadoos xD

    maar Edward breekt haar hart

    om later weer te fiksen , ja oké ... misschien een héél klein beetje hard?

    Ik zou het hard vinden , een gebroken hart van iemand die je echt zo graag ziet:|
    Maar Edward is vast een goeie jongen.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me