• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    /ok serpent is off, zou Sebastian kunnen reageren?/

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Euhm.. wordt een leuke rpg zo, als die lessen niet eens gerpg'd worden. o.O Zijn we snel bij het deel beland wat nergens meer over gaat..]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    RememberYoux schreef:
    Melody henderson

    Zuchtend stond ik op. Terug naar de eetzaal dan maar. Slenterend liep ik terug naar de plek waar ik vandaan kwam. Ik begon met schuldig te voelen vanwege het meisje van zonet. Ze leek zo blij dat er iemand op haar af kwam, en ik liep zonder pardon weer weg. Ik besloot om sorry te gaan zeggen. Inmiddels was ik in de eetzaal. Ik moest even zoeken, maar al snel had ik Elaine gevonden. Ze zat naast een jongen met haar katje in haar handen.'Hé Elaine, sorry dat ik zonet zomaar weg liep, dat was niet heel aardig van me.'


    Sebastian Cole Sky

    Nog voor het meisje tegenover me antwoord kon geven kwam er een ander meisje naast de tafel staan. ,,Hé Elaine, sorry dat ik zonet zomaar weg liep, dat was niet heel aardig van me."
    Even keek ik naar het meisje, ze zag er wel aardig uit, een beetje emo, dat wel, maar daar was niets mis mee, een aantal vrienden op mijn vorige school waren ook emo, scene of gothic.
    Nu stak ik maar ter beleefdheid een hand naar haar uit. ,,Sebastian."


    Credendo Vides

    Merlonie schreef:
    [Euhm.. wordt een leuke rpg zo, als die lessen niet eens gerpg'd worden. o.O Zijn we snel bij het deel beland wat nergens meer over gaat..]


    Iedereen zit nu nog aan het ontbijt, de lessen beginnen straks en WolfGirl kan altijd zeggen wanneer de bel gaat en dat iedereen naar diens lokaal moet.


    Credendo Vides

    RememberYoux schreef:
    /ok serpent is off, zou Sebastian kunnen reageren?/


    Ik ben er nog gewoon hoor, was alleen even bezig


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sky Drift

    als ik heb gegeten loop ik door naar spaans ik loop het lokaal binnen maar ik ben de eerste. nou maar af wachten op de rest en zoek een plekje op achter in ik kan niet wachten als we beginnen ben echt gek op spaans leren we ook een keer een andere taal.

    justin james

    het eten hier is echt heerlijk maar het word tijd voor de les spaans als ik aan loop zie ik al een meisje achterin de klas zitten ik kijk haar haan en knik even en loop ook door naar achter en ga achterin zitten bij het raam ´zo te zien zijn wij nog de eerste in de klas benk ik bij me zelf nou dan maar afwachten.


    I Love The Vampire Diaries

    Tony Dash.
    Faye draait haar hoofd een beetje, zodat ze mij kan aankijken en haar glimlach komt weer tevoorschijn. 'Hmmm, misschien moeten we dan maar een omweg nemen,' zegt ze met een grijns. 'Hoewel, een omweg wordt bij mij waarschijnlijk de kortste route dus dat heeft niet veel zin.'
    Ik krijg een grijns op mijn gezicht. “Dat moeten we al zeker niet hebben. Dat ik maar geluk mag hebben met een lange route met deze voorbeeldige dame.” En mijn ogen glinsteren weer.
    Goed, ik geef haar 't voordeel van de twijfel. Tot nu toe heeft ze positieve dingen en heb ik geen enkele negatieve ding kunnen vinden. Behalve dan dat ze soms nogal kattige dingen zegt. Ik grinnik. Maar dat mag er best wel wezen.
    Nog steeds volg ik haar richting de eetzaal. Met elke stap die ik zet wordt mijn maag erger met grommen en het zou me niets verbazen als de wolven straks echt voor me stonden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Wanneer wordt de lijst trouwens bijgewerkt, zodat de 'Gereserveerd' er niet meer staat. Maar de naam van mijn personage? (:]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Melody Henderson

    'Melody' zei ik vrolijk, en schud zijn hand. Iets in me zei dat deze jongen zo iemand was die me emo vond, dus daarom deed ik het extra vrolijk. Want ik was namelijk geen emo. Tenminste, niet het doemdenk-type. 'Wat heb je een lief katje.' Zei ik, en begon haar te aaien. Luna gromde naar haar, maar na haar te sussen keek ze al snel braaf toe. 'Wat hebben we het zesde uur?' Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik dacht dat vampier geschiedenis de eerste les was :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elaine Aurélie June

    Ik keek Melody aan en glimlachte. "Het geeft niet, ik snap het wel" Ik aaide Avelin over haar hoofdje, en keek naar de jongen. "Elaine, maar dat hoorde je vast net al" grinnikte ik.Het zachte spinnende geluid dat vanaf mijn schoot kwam verklaarden weer dat Avelin inslaap was gevallen, ik grinnikte en aaide haar over haar buikje. "Ze mag dan wel avontuurlijk zijn, maar een slaapkop is het ook wel" Ik grinnikte weer terwijl ik een kus op het zwarte hoofdje van Avelin drukte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    ik zag al dat het raar loopt daarom heb ik er voor gekozen om een stukje over teslaan en gaan we naar de 6uur en dat is spaans mijn 2personages zijn er al

    bel voor het 6e uur tijd voor spaans


    I Love The Vampire Diaries

    [Daaaámn. Mijn personage heeft nog geen eens kunnen eten, lolz.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    'Dat moeten we al zeker niet hebben. Dat ik maar geluk mag hebben met een lange route met deze voorbeeldige dame,' grijnst hij.
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik zal proberen de route niet té lang te maken'. Het valt me op dat tijdens het lopen zijn maag steeds luider begint te grommen. Net als ik het idee krijg dat we bijna bij de eetzaal zijn komt er een jongen met een wolf langsgelopen. Tony's maag gromt weer en de wolf blijft even staan om aan Tony te ruiken, steekt vervolgens zijn neus in de lucht en loopt weer verder. Als de wolf en zijn baasje weg zijn begin ik hard te lachen. 'Helaas, je was niet zijn type. Volgende keer beter,' grinnik ik en ik geef hem een kort schouderklopje. 'Nu het goede nieuws, we hebben de eetzaal gevonden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mordacious schreef:
    [Daaaámn. Mijn personage heeft nog geen eens kunnen eten, lolz.]


    [Mijne ook niet xd, maar waarom gelijk naar het 6e uur :s het kan toch gewoon naar het 1e uur gaan?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered