• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Tony Dash.
    'Ik zeg ook niet dat je dat zou doen om “popu” te doen maar omdat je gewoon geen zin hebt in de les,” en ze haalt haar schouders op. Mijn buik word erger met grommen en ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik had niet zo koppig moeten zijn en het gewoon moeten vragen.
    Haar lieve glimlach komt tevoorschijn. 'Toch maar wel?' Grinnikt ze. 'Maar okee, dat lijkt me een goed idee. We willen natuurlijk niet dat je buik met dat gegrom wolven aantrekt.'
    Een glimlach komt op mijn gezicht en mijn ogen glinsteren. “Dat zou niet erg goed zijn, nee. Al zou ik het wel erg vet vinden als dat zou gebeuren.” Lachte ik.
    “Goed, ga jij maar voor, madame. Ik volg jou wel.” Zeg ik, terwijl ik beleefd mijn arm uitsteek – een teken dat ze voor mag gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {Wie heeft zin om Sebastian te meeten ? Hij zit zich een beetje te vervelen nu hij het ontbijt opheeft, maar hij zit nog wel gewoon op zijn bank in de eetzaal}


    Credendo Vides

    [Sorry, Samuel is niet beschikbaar. x') Wacht met hem met posten tot de lessen beginnen.]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    DreamerN schreef:
    {Wie heeft zin om Sebastian te meeten ? Hij zit zich een beetje te vervelen nu hij het ontbijt opheeft, maar hij zit nog wel gewoon op zijn bank in de eetzaal}


    Elaine wil wel ^^


    The expert in anything, was once a beginner.

    {komt zij naar hem toe ?}


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    Er verschijnt een lach op zijn gezicht en zijn ogen begin te glinsteren. 'Dat zou niet erg goed zijn, nee. Al zou ik het wel erg vet vinden als dat zou gebeuren,' lacht hij.
    'Klopt,' beaam ik. 'Totdat ze er achter komen dat je geen aantrekkelijke vrouwtjeswolf bent en ze jou willen opeten,' zeg ik op een onschuldige toon.
    'Goed, ga jij maar voor, madame. Ik volg jou wel'. Hij steekt zijn arm uit en ik begin te lopen.
    'Ik waarschuw je alvast, het kan zijn dat we niet bij de eetzaal uitkomen. Mijn richtingsgevoel is echt verschrikkelijk, ik kon mijn eigen kamer eerst zelfs niet vinden,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DreamerN schreef:
    {komt zij naar hem toe ?}


    [Is goed, ik schrijf wel ff een stukje(:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Bisous schreef:
    (...)

    [De meeste mensen vinden het niet fijn als je voor hun personage speelt :/ en Tony staat niet eens bij Melody :s just saying]

    Ja srry ik wist ff niks


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Is goed, ik schrijf wel ff een stukje(:]


    /is het goed dat Melodyzich inhet gesprek gaat mengen ?/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    'Ik zie je nog wel, Elaine.' Lichtelijk verbaasd keek ik naar het meisje dat zo net nog naast me had gestaan, en zag hoe ze wegliep. "Ja" kwam het zacht uit mijn mond, ik wist niet zo goed ik me moest voelen op dat moment. Net toen ik mijn kitten wou aaien, verbaasden het me dat ze niet meer op mijn schoot lag. Ik fronsten mijn wenkbrauwen, maar ze zat ook niet op tafel. Een zucht verliet mijn lippen. "Fijn, ze houd er dus van om verstoppertje te spelen" Ik stond op, terwijl ik me door de menigte wrong opzoek naar Avelin, terwjil het steeds iets rustiger werd bij de banken. En je hoor daar zat ze, naast een andere kat. Ik liep er heen en tilde haar op waarna ik haar aan keek in haar blauwe oogjes. "Nooit meer weglopen." grinnikte ik. Avelin maakten zachte spinnende geluidjes, terwijl ik haar in mijn armen nam en over haar hoofdje aaiden, toen ik pas de jongen op merkten waarvan ik inschatten dat de andere kat van hem was. "Sorry, ze liep zomaar weg." zei ik.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Tony Dash.
    'Klopt,' geeft ze me gelijk. 'Totdat ze er achter komen dat je geen aantrekkelijke vrouwtjeswolf bent en ze jou willen opeten,' zegt ze met een onschuldig stemmetje. Ik lach nu wat harder. Dat meisje had humor, dat moest ik wel toegeven.
    “Dat maakt mij niks uit. Als ze het aantrekkelijke vrouwtje hier maar met rust laten,” knipoog ik haar. Ja, ik mocht het niet ontkennen, ze mag er namelijk best wezen.
    Ze begint voorop te lopen. 'Ik waarschuw je alvast, het kan zijn dat we niet bij de eetzaal uitkomen. Mijn richtingsgevoel is echt verschrikkelijk, ik kon mijn eigen kamer eerst zelfs niet vinden,' en daar komt haar mooie glimlach weer.
    Ik grinnik. Ergens is dat best schattig hoe ze doet. “Als we er maar aankomen. Ik heb alle tijd van de wereld en met een mooie, aantrekkelijke vrouw de eetzaal vinden maakt mij niets uit.” Complimenteer ik haar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sebastian

    Ik had zonet nog met het laatste stukje fruit als bal dienend met Brair zitten spelen toen er opeens een ander katje voor me op tafel stond die ook belangstellend naar de mandarijn keek.
    Het was een mooi katje en Brair bestudeerde haar net zo nieuwsgierig als dat ze met Harvey had gedaan.
    ,,Sorry, ze liep zomaar weg." hoorde ik een meisjesstem naast me en ik keek op recht in de felgroene ogen van een meisje met lang stijl haar.
    ,,geeft niet, blijkbaar is het nou eenmaal een kleine avonturier." glimlachend aaide ik het katje over haar kopje heen.
    Al snel hoorde ik het lichtelijk jaloerse gemiauw van Brair en lachend tilde ik haar op, gaf haar een kusje op haar snoet en zette haar weer naast de andere kitten neer voor ik me weer op het meisje richtte.
    ,,ik ben Sebastian." zei ik terwijl ik mijn hand uitstak.


    Credendo Vides

    Faye Maxime Kershaw
    'Dat maakt mij niks uit. Als ze het aantrekkelijke vrouwtje hier maar met rust laten,' knipoogt hij.
    Ik lach even. 'Misschien kunnen we beter een mannetje vinden, dan zijn we allebei veilig en dan kunnen zij hun hormonen eruit vechten'.
    'Als we er maar aankomen. Ik heb alle tijd van de wereld en met een mooie, aantrekkelijke vrouw de eetzaal vinden maakt mij niets uit,' zegt hij dan.
    Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik hem aan kan kijken en glimlach naar hem. 'Hmmm, misschien moeten we dan maar een omweg nemen,' zeg ik met een lichte grijns. 'Hoewel, een omweg wordt bij mij waarschijnlijk de kortste route dus dat heeft niet veel zin'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melody henderson

    Zuchtend stond ik op. Terug naar de eetzaal dan maar. Slenterend liep ik terug naar de plek waar ik vandaan kwam. Ik begon met schuldig te voelen vanwege het meisje van zonet. Ze leek zo blij dat er iemand op haar af kwam, en ik liep zonder pardon weer weg. Ik besloot om sorry te gaan zeggen. Inmiddels was ik in de eetzaal. Ik moest even zoeken, maar al snel had ik Elaine gevonden. Ze zat naast een jongen met haar katje in haar handen.'Hé Elaine, sorry dat ik zonet zomaar weg liep, dat was niet heel aardig van me.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sky Drift

    ik was al op tijd wakker en loop de badkamer in en maak me tip top in orde voor me eerste dag school ik kijk even op me rooster en zie dat we twee dingen kunnen kiezen. IK denk even na en kies toch maar voor drama. Als ik al weg wil lopen voor ontbijt tikt me adelaar tegen het raam ´ o sorry schat was vergeten dat je graag buiten bent en doe de raam open en hij vliegt gouw naar buiten.´ als ik door loop naar de woon kamer pak ik snel wat eten en drinken en ren door naar de eerste les. DE lessen zijn gouw voor bij en het is tijd voor eten en loop door naar de eetzaal waar iedereen al zit ik haal wat eten en ga zitten.

    justin james

    me wekker is al op tijd gegaan en maakte me gouw klaar en loop gelijk door naar de woon kamer met Moon aan me zijde ik pakte snel wat eten voor ons maar we schrokte het gouw naar binnen. Als ik de trap op loop kijk ik Moon even aan en wil je naar buiten jongen en hij gromt en kwispelt nou kom op dan wie als eerst bij de deur is. We rennen door de gangen lans iedereen door maar als ik aan kom zie ik Moon al bij de deur nou jongen ik zie je naar school en geef hem een kus op zijn kop. ´Nu maar snel naar de les toe. maar die zijn al gouw voor bij en loop rustig naar de eetzaal toe. Als ik er ben haal ik wat eten en ga alleen bij een tafel zitten.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:20 ]


    I Love The Vampire Diaries