• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Naja, omdat WolfGirl opeens alle lessen skipte blijkbaar, maar goed. Dan heb ik niks gezegd. >.< Het viel me gewoon op.]

    Samuel

    Hij was halverwege met zijn koffer toen hij even een blik op zijn wekker wierp. Damn, de lessen begonnen zo en hij wilde niet te laat komen. Het liefste al in de klas zitten voordat de massa eraan kwam. Goed idee om nu alvast te gaan dus. Snel keek hij op zijn rooster. Spaans dus. Had hij gehad tijdens een workshop op zijn oude school dus dat zou wat worden. Het was geen succes geweest toen namelijk. Sowieso was hij niet zo'n held in talen. Ach, hij zag wel hoe het ging. Na zich ervan verzekerd te hebben dat het écht het juiste lokaal was, startte hij zijn zoektocht. Voor zijn gevoel uren later had hij het gevonden. Geen massa's mensen. Pfieuw. Gespannen opende hij de deur. Geen docent te bekennen. Er zaten twee personen in het lokaal, een meisje en een jongen. Hij had ze verder niet echt gezien, dus negeerde hij ze maar en ging aan het tafeltje zitten dat het dichtst bij het bureau van de leraar was. Een gewoonte die hij had ontwikkelt. Dan lieten mogelijke pestkoppen je sneller met rust en werd het sneller opgemerkt als ze je lastigvielen. Of huisdieren in de les mochten, wist hij niet maar die van hem maakte geen geluid, dus zou ook niet zo snel ontdekt worden. Om de tijd te doden begon hij zijn rat wat te aaien, ondertussen wegdromend.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Hey, ik ben er weer. Wat is er allemaal gebeurd? Voor de mensen die dat nog niet weten, teruglezen duurt voor mij veel te lang i.v.m. dyslexie)


    Happy Birthday my Potter!

    Merlonie schreef:
    [Naja, omdat WolfGirl opeens alle lessen skipte blijkbaar, maar goed. Dan heb ik niks gezegd. >.< Het viel me gewoon op.]

    Samuel

    Hij was halverwege met zijn koffer toen hij even een blik op zijn wekker wierp. Damn, de lessen begonnen zo en hij wilde niet te laat komen. Het liefste al in de klas zitten voordat de massa eraan kwam. Goed idee om nu alvast te gaan dus. Snel keek hij op zijn rooster. Spaans dus. Had hij gehad tijdens een workshop op zijn oude school dus dat zou wat worden. Het was geen succes geweest toen namelijk. Sowieso was hij niet zo'n held in talen. Ach, hij zag wel hoe het ging. Na zich ervan verzekerd te hebben dat het écht het juiste lokaal was, startte hij zijn zoektocht. Voor zijn gevoel uren later had hij het gevonden. Geen massa's mensen. Pfieuw. Gespannen opende hij de deur. Geen docent te bekennen. Er zaten twee personen in het lokaal, een meisje en een jongen. Hij had ze verder niet echt gezien, dus negeerde hij ze maar en ging aan het tafeltje zitten dat het dichtst bij het bureau van de leraar was. Een gewoonte die hij had ontwikkelt. Dan lieten mogelijke pestkoppen je sneller met rust en werd het sneller opgemerkt als ze je lastigvielen. Of huisdieren in de les mochten, wist hij niet maar die van hem maakte geen geluid, dus zou ook niet zo snel ontdekt worden. Om de tijd te doden begon hij zijn rat wat te aaien, ondertussen wegdromend.


    ik heb me dieren niet mee ze zijn buiten


    I Love The Vampire Diaries

    Liam Daniel Wincheser:
    Ik wandel met een brede glimlach rond mijn lippen het lokaal van Spaans binnen. Een paar leerlingen zijn er al, maar ik zie dat er nog veel ontbreken. Ik besluit om maar bij het tafeltje voorin te gaan zitten naast een jonge[Samuel] met een rat op zijn schoot.
    'Hoi.' Ik begroet de jongen met een glimlach en laat Rambo rustig naast mij liggen. Ik heb geen idee of je huisdieren mee het lokaal in mag nemen, maar dat zien we dan wel weer. Ik kijk de jongen afwachtend aan.


    "We accept the love we think we deserve."

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    ik heb me dieren niet mee ze zijn buiten


    [Ik zeg ook alleen dat Samuel niet weet of ie z'n rat mee mag nemen, het was geen directe vraag. >.< Sorry, ik ben een beetje geïrriteerd atm.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:55 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    het loopt wat raar hihihi iedereen 6e uur spaans heb somigen lessen overgeslagen


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    De dag gaat als een waas aan mij voorbij. Ik moet maar aan Aron en de rest denken die toen de zon scheen nog op mij zouden wachten bij het basketbal veld. Het blijft vreemd. Ik moet hem binnenkort maar eens bellen. Misschien, als het weer dat toelaat, kan ik na de lessen zelfs bij hem op bezoek. Ik draai nog een krul, terwijl ik naar Spaans loop.

    (Wie wilt Lilith meeten bij Spaans?)


    Happy Birthday my Potter!

    {dus we moeten alle gesprekken nu zomaar laten vallen om naar de les te gaan?}

    Sebastian

    Met Briar weer op mijn schouder ging ik naar de les dat ik zonet nog even op mijn rooster had gelezen terwijl ik mijn boeken van mijn kamer af haalde.
    Spaans.
    Fijn, heel erg fijn, dus niet.
    Wat hebben we aan Spaans trouwens? We zijn niet in Spanje en wie zegt dat ik er ooit kom? Ik ga veel liever naar Frankrijk, Engeland, Italië of naar verdere landen, maar Spanje had me nooit al echt getrokken.
    Met Brair toch klagelijk miauwen alsof ze mijn stemming kon voelen liep ik het aangewezen lokaal binnen, er zaten nog niet veel leerlingen dus ik plofte ergens achterin bij het raam neer en zette Brair op tafel, waarna ze met haar grote blauwe oogjes speels om zich heen keek, maar een slaperige blik maakte al snel weer plaats op haar snoetje en voor ik het wist lag ze alweer te doezelen op het hoekje van de tafel.
    Als de docenten zouden verbieden dat we onze dieren meenamen tijdens de les net zoals op mijn vorige school, hadden ze mooi pech, ik laat haar niet alleen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:59 ]


    Credendo Vides

    Elaine Aurélie June

    Spaans.Vast heel anders dan Engels en Frans, Duits heb ik nooit gekregen, dat gaven ze niet in het weeshuis. Maar het klonk best interresant om Spaans te leren, twijfelend kijk ik naar Avelin die nogsteeds vredig ligt te snurken in mijn armen. Een slapende kat in de les kan toch geen kwaad? Ach ja, dat zal ik dan wel weer zien. Ik liep richting het spaanse lokaal, en loop naar binnen er zitten nog niet heel veer leerlingen, ik ga ergens aan een tafel zitten en leg Avelin erop


    The expert in anything, was once a beginner.

    Oh boy. I missed several pages. Waar is iedereen nu?


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Oh boy. I missed several pages. Waar is iedereen nu?


    (We moeten naar Spaans. Ik heb ook alles gemist, dus verder kan ik je niet helpen :'))


    Happy Birthday my Potter!


    [Samuel spacet hem half in het lokaal waar ze Spaanse les krijgen. En daar zijn we dus. x3]

    Samuel

    'Hoi.' Geschrokken keek Samuel op. Een jongen was blijkbaar naast hem komen zitten, terwijl hij bezig was met naar buiten staren en dagdromen. Kom op, gewoon iets zeggen. Na een keer diep adem te hebben gehaald, kwam er een nog redelijk normaal 'hoi' uit. Nerveus keek hij naar zijn benen, even kort naar de jongen en daarna een beetje langs hem heen. Om tenslotte weer bij de jongen uit te komen. Was er iets om een gesprek over te beginnen? 'Ook zo'n zin in de les?' Hij glimlachte een beetje geforceerd en dwong zichzelf om de jongen aan te blijven kijken, nu Seth er niet was, moest hij er zelf maar het beste van maken. Nieuwe start, nieuwe vrienden. Kom op Samuel, je kan het wel.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson

    Spaans, toch ?' Sebastiaan knikte. 'ik loop er vast heen. Tot straks!' Zei ik quasi-opgewekt. Ik liep de gang uit en keek op het rooster. Spaans. Niet bepaald mn beste vak. Nou ja, daar valt niks aan te doen. Als ik het lokaal in loop. Scan ik automatisch de klas. Er waren nog niet heel veel mensen, en vooral geen bekenden. Maar achterin zag ik Sebastian al zitten, dus daar liep ik maar heen. 'Hé, ook zo'n zin in de les?' Vroeg ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson

    Spaans, toch ?' Sebastiaan knikte. 'ik loop er vast heen. Tot straks!' Zei ik quasi-opgewekt. Ik liep de gang uit en keek op het rooster. Spaans. Niet bepaald mn beste vak. Nou ja, daar valt niks aan te doen. Als ik het lokaal in loop. Scan ik automatisch de klas. Er waren nog niet heel veel mensen, en vooral geen bekenden. Daarom ukkelde ik naar de achterste 2 stoelen, deponeerde mn tas op de grond en ging zitten. Luna was buiten het lokaal gebleven bij de andere wolven. Ik vroeg me af wie mij zou uitkiezen om naast te gaan zitten. We zullen wel zien, dacht ik.


    (Zal ik naast je komen zitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Zal ik naast je komen zitten?)


    Ik heb het wat aangepast, zit nu naast Sebastian


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.