• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Samuel

    Gapend rekte Samuel zich uit. Hij had niet zo geweldig geslapen vannacht, een nachtmerrie had zijn nachtrust behoorlijk verstoord. Geweldig dat dat net weer op zijn eerste schooldag moest gebeuren; tenslotte had hij geen zin om tijdens zijn lessen in slaap te vallen. Wacht, was hij wel op tijd? Een snelle blik op de wekker op het nachtkastje gaf aan dat er nog tijd genoeg was om zichzelf aan te kleden en te ontbijten. Vlug sprong hij zijn bed uit en zocht zijn halve koffer door, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het onderop lag. Fijn, weer een klusje voor als de lessen klaar waren; zijn kamer inrichten en alle troep opruimen. Niet zijn meest favoriete hobby maar het moest gebeuren. Snel aankleden, zijn rat op zijn schouder zetten, zijn haar uit de war kammen en pen en papier in zijn rugzak. Als hij maar niet de pech had om dan net weer niet die boeken te hebben gekregen. En hopelijk was Seth ook al klaar, en had die wél boeken, als ze die nodig hadden. Gelukkig leek het erop dat niemand zijn boeken had, want de meeste droegen gewoon een plastic tas of zo. Mooi. Samuel bleef nog wachten op Seth maar toen de tijd echt begon te dringen, besloot hij zich toch maar naar de eetzaal te slepen. De drukte gaf hem meteen het gevoel om gillend weer terug te rennen. Snel pakte hij een broodje kaas en appelsap en ging zo ver mogelijk van de rest van de jongens af zitten. Niet dat ze überhaupt aandacht aan hem zouden besteden. Hopelijk zou Seth snel komen, want hij wist niet hoe hij anders de hele dag ging overleven. Het was godzijdank een lege tafel. En alhoewel dit hem niet socialer ging maken, ging hij toch liever voor loner zijn.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:47 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Heb ik veel gemist? x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Nee, niet echt. Alleen dat ze op aan het staan zijn. xD]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [Haha okeey XD Zal wel even een stukje posten (:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elaine Aurélie June

    Gapend rekte ik me uit, met slaperge ogen keek ik op de wekker van mijn nachtkastje, ik was nog ruim optijd. Een lichte rilling liep over mijn rug, toen iets bij me op bed sprong, maar toen ik eenmaal wist dat het Avelin mijn kitten was, maakten ik me geen zorgen meer. Ik aaiden mijn kitten over haar hoofdje, en zette haar op de dekens, waarna ik mijn gezicht waste met water, mijn haren borstelden en mijn kleren aan deed en etc. Mijn maag maakten een knorrend geluid, een teken dat ik honger had want dat was ook zo. Ik tilden mijn kitten in mijn armen, waarna ze op mjin schouder klom en ik grinnikte. "Kleine stunt dame". Ik deed de deur van mijn kamer dicht, eb liep naar de eetzaal.

    [Ik ga er vanuit dat het nu nacht is? x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ga er vanuit dat het nu nacht is? x3]


    ['t is dag. D:]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    ['t is dag. D:]


    Okey dan, kan ook x3


    The expert in anything, was once a beginner.

    Merlonie schreef:
    (...)

    ['t is dag. D:]


    [Vampiers gaan naar school als het nacht is. Voor hun is nacht overdag, en overdag is voor hun nacht:) Zij gaan dus naar school als de normale mensen slapen, en zij slapen als de normale mensen naar school gaan en werken]


    ~

    {mijn vorige stukjes kloppen ook niet qua tijd, wat ik heb net dus snachts geslapen terwijl Faye op mijn kamer lag... XD}

    Sebastian

    Faye verliet mijn kamer, nu had ik eindelijk eens goed de tijd om mijn spullen uit te pakken en om eventueel nog even lekker te douchen.
    Briar mauwde weer en ik aaide haar over der kopje. ,,jij krijgt wel wat te eten, samen met mij tijdens het ontbijt." want er was geen haar op mijn hoofd dat ik Brair ergens alleen liet, je kreeg ons samen of niet.
    Ze was zelfs altijd zo eigenwijs dat ze zelfs samen met mij onder de douche ging, wat ze plezierig vond als ik haar in het rekje zette waar normaal alle shampoo's en zo staan.
    Ze zette haar klauwtjes in het washandje dat ik er nu op had gelegd en schudde de druppeltjes van haar kopje af waarna ze weer liefjes miauwde.
    met de handdoek om mijn middel geslagen verliet ik de badkamer om voor mijn ladekast halt te houden om kleren uit te zoeken.
    Uiteindelijk koos ik voor een donkergrijze spijkerjeans en een lichtblauw hemd waar ik een dunne zwarte blouse overheen trok.
    ,,We gaan eerst de schoolboeken ophalen en daarna ontbijten oké?" briefde ik haar mee waarop ze mauwde en weer via mijn arm naar mijn schouder klom en even mijn kaaklijn likte.
    ik lachte. ,,dat vang ik op als een ja."


    Credendo Vides

    [Oh sorry, ik heb geen verstand van die boeken. x] Dan is het dus nacht.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:15 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [Haha okeey, had ik het dus toch goed gesnapt^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (mijn topics)


    On wednesdays we wear black

    Tony Dash.
    Zodra ik de dekens van me af heb geslagen voel ik de warmte wegnemen. Mijn voeten worden koud als deze de grond aanraken. Zonder een douche te nemen besluit ik maar eerst even te ontbijten.
    Verward kijk ik rond. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik hier nu ben. Waarom moest mij dit nou gebeuren? Goed. Hoe sneller en eerder ik hier een vaste ritme heb en niemand op me let komt alles goed. Maar zelf weet ik ook wel dat dit ik hier een paar weken tijd voor nodig heb om hier aan te wennen. Ik weet namelijk nog steeds niet waar alle lokalen zitten en waar nou de eetzaal is. Verdomme.
    Ik greep naar mijn hoofd, sloot mijn ogen even, omdat de moeheid weer toenam. Pfft. Dit word echt wennen.
    Ik dwong mezelf om op te staan en me klaar te maken voor de lessen die nu volgden, maar dan valt me wat groots op vanuit mijn ooghoeken. Geschrokken kijk ik om. Een adelaar van zeker zo'n 60 cm zit met zijn goudkleurige ogen mij te volgen wat ik aan het doen ben. Zijn vacht is goudkleurig.
    De flashbacks van gisteren kwamen terug. Het ongemakkelijke gevoel dat allemaal mensen rond om me heen staan kwam ook weer terug. Een koude rilling gleed over mijn rug en ik schudde dit van me af.
    “Als jij hier blijft, ga ik even eten? Goed?” Ik knikte en trok snel mijn broek en shirt aan.
    De deur gooide ik achter me dicht en liep de ging op. Waar nu naartoe? Ik keek naar links en dan naar rechts. Toen besloot ik maar naar links te gaan. Als ik te laat kom bij de lessen zou me dat niet echt boeien. Alhoewel, ik had niet zin in nog meer verandering. In dat ik er zo mee zit met de verandering, vergeet ik totaal welke lessen ik allemaal heb vandaag. En welke er als eerst begint.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 16:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Samuel

    Hij voelde zich kort samengevat hartstikke kut. Het leek wel alsof iedereen naar hem staarde en zijn kant op wees. Waarschijnlijk was dat niet eens zo, want ze hadden het veel te druk met kletsen. Seth was nog niet op komen dagen. Samuel slikte, wat als hij ziek was of zo? Misschien moest hij maar even navragen. Maar hij wilde juist voorkomen dat hij aan anderen ging hangen. Vaak liep dat uit op geïrriteerdheid, waar ruzie op volgde en waardoor hij uiteindelijk weer in zijn eentje stond. Dat wilde hij koste wat het kost voorkomen, aangezien hij gedoemd was hier nog meerdere jaren door te brengen. Lusteloos staarde hij naar zijn broodje, waar nog maar een hap uit was genomen. Al die nervositeit maakte hem kotsmisselijk en zorgde ervoor dat zijn eetlust verdween. Wat als hij straks bij het verkeerde lokaal stond of niet wist waar het lokaal was? Een brok vormde zich in zijn keel. Niet aanstellen nu, wees hij zichzelf terecht, ze eten je heus niet op. Heel voorzichtig keek hij op. Eigenlijk wilde hij nu wel dat er iemand bij hem kwam zitten, ook al vond hij het doodeng. Dan wist hij tenminste zeker dat hij het juiste lokaal had. Vlug keek hij op zijn rooster, dat hij ook nog meegenomen had. Er kon niks fout gaan. Toch?

    [Damn. Nu heb ik het gevoel dat ik een Mary Sue aan het spelen ben. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>