• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Sebastian

    ,,Denk je dat je een speciale kracht hebt?" hoorde ik haar een beetje twijfelachtig vragen en ik grijnsde. ,,niet denken, maar weten."
    Even keek de klas rond of verder niemand het kon zien.
    ,,sinds ik al een tijdje een halfwas ben ben ik ook al vanuit mezelf achter mijn kracht gekomen." ik opende mijn hand even en liet een klein vlammetje zien dat daarin groeide. ,,ik weet dat je ze eigenlijk nog niet mag tonen van de schoolleiding, maar ik kan er niets aan doen." ik grijnsde even, hopelijk was ze wel cool genoeg om mijn geheim te houden.
    ik voelde iets zachts langs mijn arm strijken en ik wist al wel dat Brair weer om aandacht zocht.
    Snel boog ik me voorover en gaf haar een zoentje op der kopje. ,,nog even lieverd." zei ik voor ik me weer op Melody richtte. ,,en? hoe zit het met jou ?"

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:20 ]


    Credendo Vides

    bel gaat op naar de volgende les 6 en 7e uur vecht+WAPEN sport veel plezier iedereen


    I Love The Vampire Diaries

    [Rider kan ik met jou naar die volgende les?Of heb je al wat met anderen afgesproken:$]


    ~

    Melody Henderson

    Ik keek naar het vlammetje. Het zag er magisch uit. 'En? Hoe zit het met jou?' vroeg hij me. Eigenlijk had ik daar nog niet eens over nagedacht. Ik somde snel alle feiten op in mijn hoofd. 'Ik weet het niet. Ik dacht, misschien aarde. Vanmorgen toen ik met Daniel stond te praten, en ik dacht dat hij me een freak vond, kneep ik mijn handen tot vuisten. Dat is mijn manier om mijn woede en verdriet niet te laten zien. Maar toen kwam er een klein scheurtje in de marmeren vloer. Maar ik zal dat van jou niet verder vertellen.' zei ik met een knipoog. Deze jongen viel reuze mee. Ik had niet zo'n goede ervaring met vrienden, maar in dit huis voelde ik me al een stuk meer thuis. De bel ging. 'Zullen we samen naar het trainingsveld lopen?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (We wachten zeg maar op antwoordt van Seth, maar als Samuel even hun namen zegt, zou ik best met je naar de volgende les kunnen lopen. Dat ligt dus aan Merlonie)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga nu reageren. ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Groepsdans! (yeah)
    Ja, ik stond serieus zo in mijn kamer:

    )

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tony Dash.
    'Een hint hmmm, ben je soms bang dat de beloning niet goed genoeg is?' vraagt ze met een geamuseerde stem. Ik grinnik. “Love, ik krijg Spaans zoiezo onder de knie. Al zou ik die beloning niet krijgen, maar ik wil 't gewoon graag weten. Ik hou niet van verrassingen.”
    'Je kan voor de werkwoorden een ezelsbruggetje gebruiken,' legt ze uit. 'Snap je het nu wel? Want als je het niet snapt heeft het ook niet veel zin om je een hint te geven over je beloning.' Zegt ze, waarna ze wat naar mijn kant op buigt en ze verder praat. 'Want die krijg je dan niet,' zegt ze met plagerige stem en ze steekt haar tong uit.
    “Nou, ik merk meteen dat je een erg nette dame bent.” Zeg ik met sarcastische stem, maar een zacht gegrinnik kan ik niet laten. Ik hoor de bel gaan en ik sta op.
    “Nou, nou, ik denk dat jij mij maar op mijn kamer les moet gaan geven,” grapte ik haar met een knipoog, maar ik had een erg serieus gezicht op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rider schreef:
    (We wachten zeg maar op antwoordt van Seth, maar als Samuel even hun namen zegt, zou ik best met je naar de volgende les kunnen lopen. Dat ligt dus aan Merlonie)


    [Ik ga wel met Aviera bij je staan:)]


    ~

    [Whaa ik w8 op DreamerN. Melody likes Sebastian a bit ;D]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aviera Luena Denealy

    Ik ruim mijn boeken terug in mijn tas en sta op. De bel was gegaan en we hadden nu iets met vechten. Persoonlijk boeide me dat niet zoveel maar het was verplicht. Ik loop naar Lil die bij twee jongens staat. Ik kende ze nog niet. Ik glimlach even naar ze. Het waren de jongen die we net hadden geprobeerd te helpen.


    ~

    [Nog iets gemist?^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Samuel

    “Ik houd ook niet van de meeste sporten, maar dansen en zwemmen ligt mij wel. Ik heb verder nooit aan vechtsporten gedaan, dus dat wordt afwachten,” antwoordde het meisje en Samuel moest moeite doen om niet te lachen. Dansen, dat was echt typisch iets voor meisjes, en eigenlijk vond hij dat niet eens een sport. Maar dat sprak hij niet uit natuurlijk. En lachen leek hem een beetje onbeleefd, en zo wilde hij dus niet overkomen. Ze wierp even een blik op Seth. “Hoe heten jullie trouwens?” Samuel wilde zichzelf net voorstellen toen ze haar naam zei. “Ik heet Lilith, maar Lil is makkelijker.” Lilith. Dat vond hij echt een mooie naam. “Samuel,” stelde hij zichzelf voor. Toen bleek dat Seth niet van plan was te antwoorden, deed Samuel het maar voor hem. “En dat is Seth.” Op dat moment ging de bel en snel pakt hij zijn boeken in. Een aarzelende 'tot zo' kwam uit zijn mond en toen liep hij met Seth richting de sportvelden. Vlak daarvoor lachte hij nog even verlegen terug naar het meisje dat hem net die uitleg had gegeven.

    [Ik denk niet dat Inge me gaat vermoorden nu.. tenminste, dat hoop ik. x'D En wordt het dat de 'leraar' kiest of dat ze zelf kiezen? x']]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:44 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    Samuel

    “Ik houd ook niet van de meeste sporten, maar dansen en zwemmen ligt mij wel. Ik heb verder nooit aan vechtsporten gedaan, dus dat wordt afwachten,” antwoordde het meisje en Samuel moest moeite doen om niet te lachen. Dansen, dat was echt typisch iets voor meisjes, en eigenlijk vond hij dat niet eens een sport. Maar dat sprak hij niet uit natuurlijk. En lachen leek hem een beetje onbeleefd, en zo wilde hij dus niet overkomen. Ze werpt even een blik op Seth. “Hoe heten jullie trouwens?” Samuel wilt zichzelf net voorstellen als ze haar naam zegt. “Ik heet Lilith, maar Lil is makkelijker.” Lilith. Dat vond hij echt een mooie naam. “Samuel,” stelt hij zichzelf voor. Als blijkt dat Seth niet van plan is te antwoorden, doet Samuel het maar voor hem. “En dat is Seth.” Op dat moment gaat de bel en snel pakt hij zijn boeken in. Een aarzelende 'doei' komt uit zijn mond en dan loopt hij met Seth richting de sportvelden.

    [Ik denk niet dat Inge me gaat vermoorden nu.. tenminste, dat hoop ik. x'D En wordt het dat de 'leraar' kiest of dat ze zelf kiezen? x']]


    (Wacht maar, dat dansen gaat nog van pas komen. Haar voetenwerk is geweldig en laat dat nou net een van de belangrijkste dingen zijn bij vechtsporten :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Faye Maxime Kershaw
    'Nou, ik merk meteen dat je een erg nette dame bent,' grinnikt hij sarcastisch waarna de bel gaat en hij opstaat.
    'Nou, nou, ik denk dat jij mij maar op mijn kamer les moet gaan geven,' knipoogt hij maar zijn stem klinkt serieus.
    'Als jij er voor zorgt dat ik zo meteen bij vecht en wapensport niet doodga dan vind ik het best. Dus hebben we een deal?' zeg ik terwijl ik ook opsta. 'Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik een nette dame ben,' vervolg ik met een lichte grijns. 'Maar dan ben je nu al wel achter'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered