• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Over of ze zelf mogen kiezen, als jullie het goed vinden, kunnen we ook gewoon doen dat de leraar 'kiest' maar wij dan bepalen wie met wie gaat? Dus bijvoorbeeld; "Samuel hoorde de leraar groepjes maken. Blijkbaar moesten hij en Elaine een duo vormen." En WolfGirl is offline. >.<]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:10 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson
    'Heb jij enig idee waar het is?' vroeg hij. 'Nee.' zei ik vrolijk, om hem terug te plagen. 'Maar ik denk in elk geval buiten het Huis.' zei ik grinnikend. Ik keek naar Sebastian. Hij keek naar de andere halfwassen. Ik keek ook. Dat er hier mensen waren die me accepteren zoals ik ben, vind ik fantastisch. 'Leidt jij ons er maar heen.' zei ik tegen hem, en stak mijn tong uit.

    [ben ik de enige die denkt dat het best schattig is als Sebasian en Melody straks wat krijgen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tony Dash.
    'Thanks,' glimlacht ze. 'Want als er iets is wat ik echt niet kan dan is het vechten.' Bij dit antwoord grinnikte ik alleen maar en gaf ik geen antwoord. Ik had nu echt wel zin om te gaan vechten, dit was de soort lessen waar ik naar uit keek.
    Zachtjes hoor ik Faye mompelen dat ze doodgaat en ik moest hier hard om lachen. Het klonk alsof ze totaal verloren was. Ik keek naar haar en legde mijn hand op haar schouder.
    “En, ben je er klaar voor?” Grinnikte ik, met een afwachtende, uitdagende blik op mijn gezicht.

    - Sorry voor het korte stukje. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Samuel

    Nerveus stond hij op het veld. Langzaamaan druppelde iedereen het grasveld op. Zodra iedereen er was, begon de docent uit leggen. Naast de leraar lagen een aantal wapens en met grote ogen keek hij ernaar. Het liefste was hij nu gillend weggerend, want hij was af en toe een enorme kluns en het zou hem niet verbazen als er straks iemand naar de ziekenboeg moest, door hem. Aandachtig keek hij dan ook toe terwijl de leraar alles uitlegde en liet zien hoe je het moest vasthouden. Helaas mocht je ook niet zelf de groepjes kiezen; dat deed de leraar. “Samuel Jones [*verzint snel een achternaam*] vormt een duo met Elaine Aurélie June.” Hij beet op zijn lip; waarom mocht hij niet gewoon met Seth? En hij had geen flauw idee wie die Elaine was. Maar zodra iedereen elkaar herkent had, viel hem het meisje op dat nog alleen stond. Aarzelend liep hij op haar af. “Euhm, ben jij toevallig Elaine?” stamelde hij, waarom werd hij opeens gedwongen zoveel gesprekken aan te gaan?

    [Als jullie het anders willen, pas ik 'm aan. :3 En beschouw dit maar als iets wat straks gaat gebeuren, als iedereen er is, if you don't mind. ^^]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:22 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Faye Maxime Kershaw
    Tony begint haar te lachen en legt zijn hand op mijn schouder.
    'En, ben je er klaar voor?' grinnikt hij. Er staat een afwachtende en uitdagende blik op zijn gezicht.
    Nee.
    'Tuurlijk ben ik er klaar voor,' antwoord ik zo overtuigend mogelijk. Met het elastiekje om mijn pols maak ik een staart in mijn blonde haar. 'Kom maar op,' zeg ik iets wat zenuwachtig. Dit ga ik zo niet overleven. Ik doe mijn best om zelfverzekerd over te komen maar volgens mij mislukt dat totaal.

    Maakt niet uit, dat van mij is ook kort ;p

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RememberYoux schreef:
    [ben ik de enige die denkt dat het best schattig is als Sebasian en Melody straks wat krijgen?]


    [Meestal is het leuker als dat soort dingen niet van te voren afgesproken zijn :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [Meestal is het leuker als dat soort dingen niet van te voren afgesproken zijn :/]


    [weetik maar het is beter om het te overleggen als een ander het bijv niet wil ;s]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elaine Aurélie June

    Ik moest dus met iemand die ik nog niet kenden. Fijn, het liefste had ik samengegaan met iemands bekends, maar zoals gewoonlijk had ik weer pech. “Euhm, ben jij toevallig Elaine?” Ik keek op naar een jongen en knikte. "Ja, dan ben jij vast Samuel" Er verscheen een kleine glimlach op mijn lippen, en stak mijn hand uit. Nogsteeds wist ik niet wat voor reactie ik zou krijgen, dus moest ik ergens wel op mijn hoede wezen. Ik haalde een elastiekje uit mijn zak en bond mijn alnge blonde haren vast, ergens had het geen nut want het was nogsteeds erg lang, maar nu zat het in elk geval niet in de weg, en waaide het niet in mijn gezicht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Welke sport doen we eigenlijk?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Welke sport doen we eigenlijk?)


    [Verzin wat zou ik zeggen. We hebben namelijk niet zulke goede leraren weet je wel. x']]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Verzin wat zou ik zeggen. We hebben namelijk niet zulke goede leraren weet je wel. x']]


    (Kunnen we niet gewoon gaan schermen, zoals in de boeken?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Het is toch gewoon een vechtsport?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    (...)

    (Kunnen we niet gewoon gaan schermen, zoals in de boeken?)


    [Ik vind 't best? XD]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    RememberYoux schreef:
    Melody Henderson
    'Heb jij enig idee waar het is?' vroeg hij. 'Nee.' zei ik vrolijk, om hem terug te plagen. 'Maar ik denk in elk geval buiten het Huis.' zei ik grinnikend. Ik keek naar Sebastian. Hij keek naar de andere halfwassen. Ik keek ook. Dat er hier mensen waren die me accepteren zoals ik ben, vind ik fantastisch. 'Leidt jij ons er maar heen.' zei ik tegen hem, en stak mijn tong uit.


    {We shall see XD}
    Sebastian

    Blijkbaar had ze doorgehad dat ik mijn woorden plagend bedoelde want ze zei op net zo'n manier als ik had gedaan. ,,nee, maar ik denk in elk geval buiten het huis."
    Voor zover had ze het nog juist.
    ,,leidt jij ons er maar heen." ze stak haar tong uit die ik met een brede glimlach in ontvangst nam. ,,zal ik doen."
    En na die woorden begon ik door de gang te lopen.
    Blijkbaar was het Briar der nieuwe hobby om via mijn schouder naar boven te klimmen op mijn hoofd en ik deed al geen moeite meer om haar er weg te halen.
    ,,Ik ben er gister al langs geweest op mijn tochtje over het terrein heen en het is makkelijker te vinden dan je denkt." zeg ik tegen Melody.
    En binnen no time stonden we dan ook voor de sportvelden, waar er aan de linkerkant twee gebouwen stonden, eentje voor de jongens en eentje voor de meisjes. ,,Dan zie ik je straks wel weer." zei ik nog over mijn schouder tegen Melody terwijl ik de deur van de kleedkamers van de jongens al opendeed en naar binnen liep.


    Credendo Vides

    [ik ben even tijdje off]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.