• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    {please, hoe lang duurt de spaansles nog ? XD Sebastian wilt bewegen ! }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {please, hoe lang duurt de spaansles nog ? XD Sebastian wilt bewegen ! }


    [Ben het met je eens XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Kunnen we niet nog even wachten? Faye zit nog in gesprek met Tony en ik vind het dan asociaal om zomaar weg te gaan en als de bel van de volgende les al gaat dan gaan ze weer te laat komen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sowieso, WolfGirl is noog steeds off..]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Mensen, kom online!!! :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [hello, someone have a idea? online people met online halfwassen? x3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Quizlet doet raar, er zijn nu soms random woorden gelinkt en als je daar op gaat staan met je muis krijg je een of andere advertentie :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    [Quizlet doet raar, er zijn nu soms random woorden gelinkt en als je daar op gaat staan met je muis krijg je een of andere advertentie :s]


    [ruaarr? ;d. WOLFGIRL/SKY/JUSTIN, kom online !]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 12:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bisous schreef:
    [Quizlet doet raar, er zijn nu soms random woorden gelinkt en als je daar op gaat staan met je muis krijg je een of andere advertentie :s]


    {Dat heb ik ook al voor een aantal maanden, maar dan over heel het internet, echt super irritant !}

    Sebastian

    Ik zat nu al een aantal minuten naar de klok te kijken en elke seconde leek die nog slomer te gaan dan voorheen.
    Nog even en ik ga hier dood van verveling, gelukkig had ik Brair bij me die nu met één van mijn gummen aan het spelen is die ik over tafel heen rolde.
    Ik had gehoord dat we hierna vechtsport lessen hadden, wat me toch enig sinds interesseerde, voor dat ik hier zat en nog naar mijn ouder school ging, ging ik af en toe ook samen met mijn beste vriend Hayden naar de dojo waar hij karate, boks en Ninjutsu lessen volgde en soms gebruikte hij mij als sparringspartner, waardoor we soms echt ren achter elkaar bezig waren.
    En misschien zou het hier ook wel een aangename afleiding vormen waarbij ik mijn gedachten even helemaal kon vergeten.
    Alleen moest ik dan nog wel zien of we individueel mochten werken of in duo's.


    Credendo Vides

    Melody Henderson

    Ik draaide me naar Sebastian. Hij leek diep in gedachten. En zo te zien was hij niet de enige. Overal waren leerlingen of naar hun huisdier, of in het boek aan het staren. Ik dacht ook aan de vechtsporten, maar mij leek deze les wel leuk. Kijken of de Vampier-vechtsport anders is dan de menselijke. 'Waar denk je aan?' vroeg ik aan Sebastian.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Whaha, ik ben echt vet vrolijk mijn kamer aan het schoonmaken. Komt een liedje voorbij. Ik kei hard: "Groepsdans!" en begin vrolijk te dansen. Nee, ik ben totaal niet raar :') Mare, waarom zijn mijn tegenspelers niet online? :( )


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    ,,Waar denk je aan?" een meisjesstem dwarrelde mijn bewustzijn binnen waardoor ik opzij keek, net zoals Brair deed, waarna ze even miauwde toen ze Melody zag.
    ik haalde mijn schouders op. ,,aan de vechttraining van straks en of het gelijk is aan de normale versie van de mensen." het woord Normale maakte ik met mijn vingers in de lucht aanhalingstekens. ,,jij dan?" vroeg ik haar, enig sinds blij dat ik nu iets anders te doen had te doen had dan Spaans.


    Credendo Vides

    Melody Henderson

    'Jij dan?' vroeg hij. Een glimlach kwam op mijn gezicht. Wat moest ik vandaag toch veel glimlachen, dacht ik bij mezelf. Ik vond het wel leuk. 'Precies hetzelfde.' zei ik tegen hem. Ik dacht ook aan dat hij misschien de gedachtenjongen zou kunnen zijn. Zou het kunnen, een jongen met een speciale kracht, tegenover me? Of misschien was ik onbewust het meisje wat gedachten kon lezen. 'Denk je dat je een speciale kracht hebt?' vroeg ik aarzelend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Kutweer. xd Ben helemaal nat geregend. & ik wacht tot Colt45 reageert. x])


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    [Kutweer. xd Ben helemaal nat geregend. & ik wacht tot Colt45 reageert. x])


    (Ja, me 2)


    Happy Birthday my Potter!