• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Faye Maxime Kershaw
    'Nou, als eerste, begroetten we elkaar,' zegt Tony en hij buigt iets naar voren. Ik doe hem na en buig ook wat naar voren.
    'En dan..' vervolgt hij terwijl hij weer overeind komt. 'En Garde!' Hij maakt een beweging naar rechts en ik doe snel een stap naar links. Laat deze les alsjeblieft snel afgelopen zijn, ik vind het nu al niks. Deze zwaarddingen mogen dan wel niet echt scherp en we dragen van die lelijke pakken, alsnog vind ik het niet echt veilig. 'Ik snap niet wat mensen hier zo leuk aan vinden,' zucht ik. 'Verschrikkelijkste sport ooit, ik ga nog liever voetballen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elaine Aurélie June

    “Laten we prikschermen gaan doen.” Ik grinnikte, Samuel stelde me gersut en liet me voelen dat ik op mijn gemak was. "Hm, klinkt niet zo heel gevaarlijk. Dus ja, waarom niet?" Ik grinnikte deed onverwachts een stap naar voren en prikte hem in zijn schouder waarna ik een stap terug deed, en afweerden zodra zijn zwaard ding naar voren kwam. Niet zo heel moeilijk dacht ik bij mezelf. "Prikschermen is een stuk aangenamer dan dat andere"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    Als ik Aviera overeind heb geholpen, laat ik haar de klappen uitdelen. Ik ontwijk sierlijk en krijg al snel door dat ik zowat kan gaan dansen. Ik spring vrolijk heen en weer. Man, dit is echt leuk!
    'Oké, wie heeft er muziek?' roep ik, als ik een soepele beweging naar rechts maak.


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    Lachend laat ik me door Lil weer om hoog trekken en begin ook wat dingen uit te proberen. Ze danst en ontwijkt makkelijk alles. 'Ja breng eens wat muziek hier' roep ik als Lil er om vraagt. Ik grijns en maak wat heupbewegingen.


    ~

    Tony Dash.
    Faye zet een snelle stap naar links en begint te klagen. 'Ik snap niet wat mensen hier zo leuk aan vinden,' zucht ze. 'Verschrikkelijkste sport ooit, ik ga nog liever voetballen.' Ik wil hierop zeggen dat ik haar hier aanhoudt, maar doe het niet nu. Zal het haar wel zeggen als we klaar zijn hiermee.
    Nu zitten we namelijk in een gevecht en ik moet erop letten wat ze allemaal doet en waar ze haar stappen allemaal neer gaat zetten.
    Ik zet een paar stappen naar voren en richt mijn degen op haar buik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Samuel

    Ze grinnikte om zijn opmerking, wat hem wat zelfverzekerder maakte. Vond ze het in ieder geval niet erg om met hem opgescheept te zitten. “Hm, klinkt niet zo heel gevaarlijk. Dus ja, waarom niet?” Onverwachts zette ze een stap vooruit, om hem grinnikend in zijn schouder te prikken en weer achteruit te lopen. Zelf deed hij nu ook een stap vooruit en probeerde haar in haar arm te prikken, maar dat weerde ze af. Hij had zich expres ook niet zo snel bewogen. “Prikschermen is een stuk aangenamer dan dat andere.” Terwijl ze die zin uitsprak, stak hij snel zijn degen uit, om haar in haar hoofd, nou ja, in haar helm te prikken. “Een-een,” lachte hij. Vanuit zijn ooghoek keek hij even naar de andere groepjes. De meesten waren wat aan het dollen, eentje was serieus bezig maar het meisje van dat duo hield duidelijk niet zo van degens, en nog een deed het dansend. De leraar had het te druk met twee jongens prijzen die best wel goed waren, dus was hij – nog – niet verplicht om zijn best te doen. “Nou, kom op, neem je geen wraak?” daagde hij Elaine uit. Haar mocht hij wel.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Faye Maxime Kershaw
    Tony zet een paar stappen naar voren en richt zijn zwaardding op mijn buik. Ik doe een paar stappen naar achter en hou mijn arm met zwaardding op Tony gericht terwijl ik hem goed in de gaten houd. Ik zucht even en doe nog een paar stappen naar achteren. Mijn vrije arm houd ik voor mijn buik en ik kijk Tony afwachtend aan.

    Okee, ik kan dus echt niet dit soort dingen omschrijven xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Heeft niemand muziek? :-( Dan ga ik Lil laten zingen hoor ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Elaine Aurelie June

    "Nou kom op, neem je geen wraak?" Ik keek hem aan en grinnikte om zijn uitdaging. "Oh ja wel, maar...wraak komt nog al eens onverwachts!" Terwijl ik de laatste zin uitsprak deed ik een snelle stap n aar voren en prikte hem in zijn been en deed een stap terug. "Your turn" ik grinnikte, ik mocht Samuel wel. Hij liet me niet meer denken dat ik een loner was, net zoals Avelin dat deed maar die is een kat dus dat is anders. Ik trok een wenkbrauw op en keek hem uitdagend aan. "Nou, waar blijft je wraak om die 2-1 weg te toveren?" Snel deed ik weer een stap naar voren en prikte in zijn arm "Sorry 3-1" grinnikte ik


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    Niemand reageert, dus besluit ik dat er niks opzit dan zelf muziek maken. Ik bedoel, de les is verder best saai en het gaat qua schermen goed, dus waarom zou ik geen lol maken. Ik probeer een liedje te bedenken dat best nog wel klinkt zonder instrumenten. Voorzichtig begin ik 'somebody to love' van Queen te zingen, maar als ik merk dat ik de tonen zuiver en wel haal, ga ik wat harder zingen. Ik mis mijn piano wel een beetje, maar ja, ik kan straks als de lessen afgelopen zijn, altijd nog naar het muziek lokaal gaan.
    Al zingend hervat ik het duel met Aviera. Het kost wel meer energie zo, maar ik heb gelukkig een goede conditie.

    (Voor de mensen die zo erg falen dat ze het niet kennen:

    )

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    In de kleedkamer kleedde ik me om naar een kort broekje en een hemd en bij binnenkomst hing er een briefje dat er in de grote gietijzeren kast de andere spullen lagen die me voor deze les nodig hadden.
    Met een brede grijns pakte ik een schermpak met mijn maat uit de kast en trok die aan.
    Het pak zat inderdaad als gegoten en ik bewoog even mijn armen in het strakke pak, wat voornamelijk uit een strak wit jasje met lange mouwen en een lange witte broek bestond.
    Met de helm onder mijn arm liep ik de kleedkamer uit met Briar in de helm, waar ze nieuwsgierig aan het gaas van de helm snuffelde.
    ,,ik weet niet waar ik jou zo moet laten hoor, heb je anders zin om aan de kant van het veld te blijven ? bij de andere katjes?"
    even mauwde ze klaaglijk, maar al snel leek ze er wel de belangstelling voor te hebben waarna ik haar op de grond zette, waarna ze nog eventjes twijfelend naar me op en ik gebaarde haar dat ze verder moest gaan.
    na een zachte, liefdevolle miauw trippelde ze uiteindelijk toch van me weg.
    Met een zucht draaide ik me om en leunde tegen een paaltje aan.
    Voor zover leek iedereen al een partner te hebben en ik scan alle aanwezigen even, ik zag Melody nog nergens.
    Ik glimlachte, dat betekende in ieder geval dat ik een paar kon vormen met iemand die ik tenminste al een beetje ken.


    Credendo Vides

    Samuel

    “Oh jawel, maar... wraak komt nogal eens onverwachts!” grinnikte Elaine en quasi-wantrouwig keek hij haar aan. Veel kon er niet gebeuren, toch? En ja hoor, daar prikte ze hem weer. In zijn been dit keer. “Your turn.” Hij grijnsde, en wachtte totdat ze wat minder oplette. Uitdagend keek hij haar aan, en met een opgetrokken wenkbrauw en een uitdagende blik keek ze terug. “Nou, waar blijft je wraak om die 2-1 weg te toveren?” Hij wilde haar net terugprikken toen zij hem voor was. “Sorry, 3-1,” grinnikte Elaine onschuldig. “Pff, meisjes,” lachte Samuel, met zijn ogen rollend. Hij zette snel een stap vooruit en prikte haar drie keer, snel achter elkaar, in die kap voor haar gezicht. Wel zachtjes natuurlijk. “Wat is uw antwoord daarop, vrouwe Elaine?” lachte hij terwijl hij weer achteruit liep. De verontwaardigde stem van de docent klonk plotseling achter hem. “Waar denken jullie mee bezig te zijn, euh...” Snel ging hij weer in de normale startpositie staan, maar zodra de leraar weer verdwenen was en niet meer hun kant opkeek, liet hij zijn armen weer zakken. “Ik denk niet dat we hier ooit goed in gaan worden,” zuchtte hij quasi-wanhopig. Hij keek verrast op bij het horen van gezang. Dat meisje dat daarnet nog dansend stond te schermen, zong nu. Hij herkende haar trouwens nu pas als het meisje waar hij een gesprek had mee gevoerd, nou ja, iets wat op een gesprek leek. Ze had een goede stem.

    [Zucht. Nu klopt zijn karakter niet meer. Ach ja. :')]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:26 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Aviera Luena Denealy

    Ik kijk met grote ogen naar Lil die begint te zingen. Ik verlies totaal mijn concentratie en kijk naar haar. Ze danst en zingt. 'Wow Lil' zeg ik met een glimlach. Ik herstel me weer als we blijkbaar weer verder gaan maar kan het niet laten naar haar zingen te luisteren.


    ~

    [Ben even eten]


    ~

    Lilith Spyridon

    Als het lied is afgelopen, eindig met mijn degen gericht op de keel van Aviera en grijns. Ik ben doodop nu. Wanneer zou die les afgelopen zijn? Ik kon in ieder geval niet meer.
    'Dat was een bijzondere vertoning.' Ik schrik als de leraar achter mij staat. Ik draai mij om en blijk maar een paar centimeter van de knappe vampier verwijderd te zijn. En weer moet ik beter opletten.
    'Ja, uhm, ik vond het zo saai zonder muziek,' mompel ik verlegen. Tot mijn opluchting begint hij te lachen.
    'U heeft een voortreffelijke conditie, juffrouw Spyridon.' Ik legde mijn vuist tegen mijn hart en maakte een buiging, zoals vampiers dat deden uit respect.
    'Bedankt meneer.' Ik voel mijn wangen rood worden. Ik bedoel, zingen voor een hele groep ben ik wel gewend en meestal denk ik dan meer aan de klanken, dan aan de mensen om mij heen. Complimenten krijgen van een knappe volwassen leraar vampier, is iets heel anders.


    Happy Birthday my Potter!