• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    (Moet ik anders even duidelijkheid scheppen voor iedereen, zodat iedereen netjes de zelfde sport en dergelijke gaat oefenen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Moet ik anders even duidelijkheid scheppen voor iedereen, zodat iedereen netjes de zelfde sport en dergelijke gaat oefenen?)


    [Goed idee. Want ik heb geen idee hoe ik mijn post moet afmaken nu. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Aangezien WolfGirl er niet is:

    We gaan schermen net als in de boeken. De leraar vormt de tweetallen, die wij nu gewoon zelf kunnen bepalen. De leraar legt de beginhouding en de essentie van het schermen uit, iedereen moet van die pakken aan en een degen pakken. Dan legt de leraar uit hoe je de degen vast moet houden en mag iedereen in de tweetallen oefenen!


    (Ik hoop dat WolfGirl dit goed vindt, maar anders kunnen we helemaal niet verder)


    Happy Birthday my Potter!

    Tony Dash.
    De leraar legt alles uit en we zijn nu eindelijk in groepjes gedeeld. Zoals verwacht ben ik met Faye en mijn hand ligt nog op haar schouder. 'Tuurlijk ben ik er klaar voor,' antwoord ze. Het overtuigende stemmetje komt niet zozeer echt zo overtuigend over en er ontsnapt een kort lachje uit mijn mond. 'Kom maar op,' zegt ze met zenuwachtige toon. Dit doet 't hem. Mijn korte lach wordt een hard gelach en ik schudt lachend mijn hoofd. Oh, Faye toch.
    “Oh, come on, Love. It's not that you're going to die or something.” Grapte ik, want ik zag hier wel de humor van in. “Ik laat je heel. Ik had dat toch beloofd,” voegde ik met een plagerige knipoog er aan toe.
    Ik pakte twee wapens op. Eentje voor mezelf en eentje voor Faye. Ik gooide er eentje richting Faye, in de hoop dat ze die kon opvangen en ging in positie staan. Mijn gezicht veranderde totaal in een zelfverzekerde, gefocuste blik. Niets of niemand kon mijn aandacht nog veranderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Faye Maxime Kershaw
    Tony schudt lachend zijn hoofd. 'Oh, come on, Love. It's not that you're going to die or something,' grapt hij.Ik laat je heel. Ik had dat toch beloofd,' vervolgt hij met een plagerige knipoog. Hij pakt twee degens op en gooit een daarvan naar mij, die ik, godzijdank, fatsoenlijk vang. Er verschijnt een zelfverzekerde blik op zijn gezicht als hij in positie is gaan staan.
    Ik zucht even en ga dan ook in positie staan. 'Laat me alsjeblieft heel,' mompel ik.
    We staan dan nu wel klaar maar ik zou nog steeds niet echt wat weten wat we nu moeten doen. Ik kijk Tony vragend aan. 'En eh, wat moeten we nu doen?' vraag ik. 'Gewoon wat vechten met deze dingen?' Mijn gezicht staat waarschijnlijk wat angstig maar moeite doen om dat te verbergen doe ik niet, hij heeft toch al door dat dit nou niet bepaald iets is wat ik graag doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    Godzijdank, het was dus de juiste persoon. Anders zou het wel een afgang zijn geweest. “Ja, dan ben jij vast Samuel.” Hij had het gevoel dat zij ook niet zo zeker van zichzelf was, al verscheen er wel een kleine glimlach. Aarzelend pakte hij haar uitgestoken hand aan, schudde hem kort en liet toen snel los. Onzeker wachtte hij tot ze wat voor zou stellen of zo, maar het enige wat ze van plan was, was haar blonde haren vastbinden. Dat was dan weer een voordeel van jongen zijn. Iedereen moest een pak aandoen, en hij zag er vast en zeker belachelijk uit. Nou ja, iedereen zag er eigenlijk belachelijk uit. Het gaf hem wel een veiliger gevoel, dat ze hem niet in mootjes konden hakken en hij hen niet per ongeluk onthoofdde of zo. Dat zou niet zo handig zijn geweest. Zin had Samuel er niet in, maar hij was ietsje minder bang. “Euhm, ik ben hier niet zo goed in denk ik,” verontschuldigde hij zich alvast op een zachte toon aan Elaine, zodat die niet kon zeuren straks dat hij alles verprutste. “Euhm, zullen we dan maar beginnen?” Nog net niet trillend nam hij de startpositie in. Concentreren nu! Al was hij allang vergeten wat de beste tactiek was om iemand zijn degen uit zijn handen te slaan. Niet dat dat nu het eerste was wat hij wilde weten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:00 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    (Zal ik maar gewoon met jou gaan, Khedira?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Zal ik maar gewoon met jou gaan, Khedira?)


    [Ja lijkt me prima en leuk:)]


    ~

    Elaine Aurélie June

    Ik voelde me belachelijk in het beschermpak, maar ja het hoorde er nou eenmaal bij. “Euhm, ik ben hier niet zo goed in denk ik” Gelukkig ik was niet de enige, maar het leek alsof hij zich ergens voor verontschuldigden. Grinnikend keek ik hem aan. "Is niet erg, ik vast ook niet." Ik nam mijn start positie aan, en keek naar mijn tegenstander. Ik deed een stap naar voren en prikte hem in zijn buik met het uiteinde van het wapen dat ik in mijn hand had.

    [Oke lol, ik heb dus geen verstand van schermen XD Dus ik doe maar wat]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lilith Spyridon

    Eenmaal op het veld aangekomen, wordt ons verteld dat we gaan schermen in van die belachelijke pakjes. Qua tweetallen heb ik wel geluk: ik en Aviera zijn bij elkaar ingedeeld. Ik schiet snel in een raar pak en loop er sexy een rondje in.
    'Super hot, die pakken,' lach ik. Ik pak een degen en ga voor Aviera in de beginpositie staan. 'En we lijken nog op duellerende tovenaars ook.' Oké, dit is al tien keer leuker dan gym. Gewoon al door die vage posities en pakken.


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    Ik kijk naar het witte pakkie en kan mijn lachen niet inhouden. 'Mygod.' Ik hijs mezelf net als Lil in een pakje en begin hard te lachen als ze sexy een rondje loopt. 'Als je hem opblaast lijk je op een Michelinmannetje' zeg ik lachend. Ik grijp ook een zwaard en ga tegen over Lil staan. 'Let the battle begin' zeg ik grijnzend en maak een rare beweging.


    ~

    Tony Dash.
    'Laat me alsjeblieft heel,' hoor ik haar mompelen. Van schermen kun je moeilijk een erge blessure oplopen. Het is een veilige sport, dus geen enkel drupje bloed zie je hierbij. Of het moet echt heftig uit de hand gaan lopen, maar dat is zelden.
    'En eh, wat moeten we nu doen?' Vraagt ze. 'Gewoon wat vechten met deze dingen?' Een angstige blik neemt haar gezicht over.
    “Nou, als eerste,” begin ik. “Begroetten we elkaar,” zei ik met dezelfde glimlach op mijn gezicht. Deze kan ze niet zien, maar dat is misschien maar beter ook voor haar. En ik buig elegant naar voren.
    “En dan..” Ik kom weer omhoog en zet mijn blik op scherp. “En Garde!” Grijns ik, en ik doe een schijnbeweging naar rechts, richting haar wapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lilith Spyridon

    Ik grijns en begin wat om Aviera heen te cirkelen, die makkelijk meeloopt. Ik bestudeer haar voetenwerk en steek mijn degen snel naar voren om haar op haar rechterbeen te zetten. Ze ontwijkt en komt precies zo terecht als ik haar wil hebben. Ik haal uit naar haar rechterbeen en breng haar zo uit balans.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Melody Henderson

    'Dan zie ik je straks wel weer.' zei hij, terwijl hij de jongenskleedkamers binnen ging. Ik wuifde nog even naar hem, en
    ging daarna naar binnen bij de meisjes. Witte pakken. Schermen. Ik hou van schermen, en behalve de belachelijke pakken was ik er best goed in. Ik hees me in een pak, pakte een degen en liep naar buiten, waar ik op Sebastian wachtte, waarbij ik zo te zien was ingedeeld.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Samuel

    “Is niet erg, ik vast ook niet,” grinnikte Elaine vrolijk, en dat zorgde er meteen voor dat Samuel zich wat meer op zijn gemak voelde. Als hij tegenover een goede schermer had gestaan, stond hij binnen vijf seconden waarschijnlijk al aan de andere kant van het veld. Elaine ging ook in startpositie staan, en hij was al helemaal voorbereid op haar aanval, toen ze in zijn buik prikte. Hij kon het grinniken niet inhouden. “Dapper hoor,” lachte hij behoorlijk spontaan voor zijn doen, en prikte terug. Als ze zo gingen vechten, hoefde hij nergens bang voor te zijn. “Laten we prikschermen gaan doen.” Grijnzend keek hij haar aan. Ze had best humor, dacht hij in zichzelf. En het was duidelijk dat ze allebei geen flauw idee meer hadden wat die tactieken waren waar die leraar zoveel over had uitgelegd. Sorry, meneer.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>