• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Ik zeg gedag terug en kijk dan naar Aviera. 'Dus, op naar sport dan maar?' zeg ik en ik maak een karateschop hoog in de lucht. Ik ben in ieder geval lenig genoeg. Dat is dan al een pluspunt. Go spagaat in het water! Ik pak mijn tas en gooi hem sierlijk over mijn schouder.


    Happy Birthday my Potter!

    Sebastian

    Ik grijnsde even naar haar nadat ze gezegd had dat ze mijn kracht geheim zou houden.
    Maar zij wist blijkbaar nog niet wat haar gave was, dat zette me wel even aan het denken.
    ,,Zullen we samen naar het trainingsveld lopen." zei ze nadat de bel was gegaan en ik iedereen ook al zag diens tassen in zag pakken.
    ,,moeten we dan niet eerst onze sportkleding halen ? of ligt dat al voor ons klaar in de kleedkamers?" mompelde ik hardop, toch hopend dat Melody het gehoord had en er misschien een antwoord op wist.
    Ik zette Brair op mijn schouder en pakte zelf ook mijn tas in, die ik over mijn andere schouder gooide voor ik het meisje naast me weer aankeek.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:46 ]


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    (...)

    (Wacht maar, dat dansen gaat nog van pas komen. Haar voetenwerk is geweldig en laat dat nou net een van de belangrijkste dingen zijn bij vechtsporten :P)


    [I'm screwed. x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Elaine Aurélie June

    Vechtsport. Nou niet echt een bepaald iets voor mij, ookal had het wel van pas kunnen komen in mijn jeugd, maar daar was ik nu een beetje te laat voor aangezien al die ellende al is geweest. Ik til , de nogsteeds slapende, Avelin op en draag haar in mijn armen mee naar buiten. Pas ten ik buiten was werd ze wakker, en ik aaide met mn vinger langs haar wangetje. Misschien dat het vechtsporten toch nog van pas zou komen?


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Elaine Aurélie June

    Vechtsport. Nou niet echt een bepaald iets voor mij, ookal had het wel van pas kunnen komen in mijn jeugd, maar daar was ik nu een beetje te laat voor aangezien al die ellende al is geweest. Ik til , de nogsteeds slapende, Avelin op en draag haar in mijn armen mee naar buiten. Pas ten ik buiten was werd ze wakker, en ik aaide met mn vinger langs haar wangetje. Misschien dat het vechtsporten toch nog van pas zou komen?


    [Btw; Samuel en Elaine kunnen wel samen vechten. Dat de leraar het bepaalt. Aangezien Inge er niet is. x3 Als Elaine tenminste tegen verlegen mensen kan, haha x'D]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Btw; Samuel en Elaine kunnen wel samen vechten. Dat de leraar het bepaalt. Aangezien Inge er niet is. x3 Als Elaine tenminste tegen verlegen mensen kan, haha x'D]


    Haha klinkt goed(: Elaine is zelf ook verlegen ^^


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aviera Luena Denealy

    Ik kijk grijnzend naar haar en knik. 'Ik kan zo totaal niet vechten' zeg ik blozend. 'Ik kan beter met mijn mond werken dan dat ik moet vechten. Rustig verlaten we het lokaal en zoeken naar de zaal waar we vechten en dergelijk hebben.


    ~

    Tony Dash.
    'Als jij er voor zorgt dat ik zo meteen bij vecht en wapensport niet doodga dan vind ik het best. Dus hebben we een deal?' Zegt ze, terwijl ook zij opstaat van haar stoel. 'Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik een nette dame ben,' vervolgt ze met een grijns. 'Maar dan ben je nu al wel achter.'
    Ik knik. “Dat weet ik ook wel, maar het was ook meer sarcastisch.” Antwoordde ik.
    Ik liep naar de deur toe en gaf een blik op haar katje. “Neem jij serieus je huisdier mee?” Vroeg ik met gefronste wenkbrauwen. “Ik bescherm je wel. Nothing to be scared off.” Meende ik serieus, maar waarschijnlijk bedoelde Faye het als een grapje.
    Ik loop de gang op, richting de binnenplaats van de school, over het gras heen en daar sta ik dan. Op het vechtveld. Kom maar op, dacht ik en ik kreeg een geniepige glimlach. Dit wordt leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Mensen, ik ga even beneden thee drinken. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Mensen, ik ga even beneden thee drinken. Tot zo)


    [Tot zo:)]


    ~

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    Haha klinkt goed(: Elaine is zelf ook verlegen ^^


    [Oké, post jij dan dat de leraar dan hun 2 bij elkaar zet of moet ik dat doen? :')]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Melody Henderson
    'Ik weet het niet.' zeg ik. Ik trek hem mee aan zijn pols. 'Dat zien we dan wel weer.' Ik dacht na over zijn kracht. Vuur. Het kon allesvernietigend zijn, maar het kon je ook warm houden. Ik besloot om deze jongen te vertrouwen, aangezien hij mij zijn kracht had toevertrouwd. 'We lopen er wel gewoon heen en dan zien we wel, toch?'

    [Als ze duo's mogen kiezen, Sebastian en Melody dan samen? ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Oké, post jij dan dat de leraar dan hun 2 bij elkaar zet of moet ik dat doen? :')]


    [Doe jij maar x3 Ik kijk film Ghehe ^^ XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Faye Maxime Kershaw
    'Dat weet ik ook wel, maar het was ook meer sarcastisch,' antwoordt Tony waarna hij een blik op Harvey werpt. 'Neem jij serieus je huisdier mee?' vraagt hij fronsend.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat lijkt me niet zo'n goed idee,' antwoord ik terwijl ik Harvey op de grond zet.
    'Ik bescherm je wel. Nothing to be scared off,' zegt hij dan, het klinkt serieus.
    'Thanks,' glimlach ik. 'Want als er iets is wat ik echt niet kan dan is het vechten'.
    Als we aankomen bij het vechtveld verschijnt er een geniepige glimlach op Tony's gezicht. 'Ik ga dood,' mompel ik en ik zucht zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {haha oké, ik weet dus niet of we dat zelf mogen beslissen of dat WolfGirl dat doet...}

    Sebastian

    Melody trok me aan mijn pols mee het lokaal uit. ,,dat zien we dan wel weer."
    Ik grijnsde om die actie, hoewel ik prima zelf de weg kon vinden.
    'We lopen er wel gewoon heen en dan zien we wel, toch?" zei ze daarna al snel, maar ik kon aan haar zien dat haar gedachten gedeeltelijk ergens anders waren.
    ,,heb jij enig idee waar het is." vroeg ik neutraal, maar in mijn hoofd voegde ik er een plagerige ondertoon aan toe terwijl ik de gang uitkeek, waardoor meerdere leerlingen van andere klassen rondliepen naar hun andere lokaal.
    Het gevoel van zoveel halfwassen om me heen deed me toch wel even goed, hier word je geaccepteerd om wat je bent.

    {ik neem in iedergeval aan dat er nog meer naast onze klas rondloopt.}


    Credendo Vides