• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat had je niet moeten zeggen. Want echt, ik heb nog nooit zo'n lekker geur bij een man geroken. Ik kan je wel opeten. Of oplikken,' zei ze en ik voelde mijn wangen rooier en rooier worden. Ik zou mijn gezicht hier nog wel een tijd houden..
    'Wat nou als ik zeg; Doe dan?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ergens zou het dan wel een uitdaging voor haar zijn. Het is lichamelijk contact waar zij zelf mee begint.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat nou als ik zeg; Doe dan?" vroeg vraagt hij aan mij en ik grinnik.
    "Jou opeten? Nee, dat zou een beetje kanibalistisch zijn denk je niet? En dan kan je me ook niet meer knuffelen en kan ik niet meer aan je ruiken. Nee, dat zou écht een te groot probleem vormen." overdrijf ik enorm en ik lach om mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jou opeten? Nee, dat zou een beetje kanibalistisch zijn denk je niet? En dan kan je me ook niet meer knuffelen en kan ik niet meer aan je ruiken. Nee, dat zou écht een te groot probleem vormen,' zei ze en ze begon te lachen. Zachtjes lachte ik met haar mee en drukte haar weer iets dichter tegen mij aan.
    'En dat andere dan?' zei ik zachtjes. Ik duwde haar ietsjes van mij af, zodat ik haar aan kon kijken en tikte op mijn wang.
    'Durf je dat om mijn wang te likken?' vroeg ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "Ik heb jou,Jasper,Nathan,Lauren,Daniël en Laureen ontmoet."zei ik,bijna dezelfde als haar."En wat voor ruzie probeerde ze te stoken tussen jullie?"vroeg ik bijna lachend.Sommige mensen doen niets liever dan ruzie maken,net als mijn ex.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'We stonden dus te schuifelen net zo als wij vanmiddag, ik probeerde hem te helpen met het vinden van een legale hobby en toen kwam zij aan een begon erover dat ze medelijden met me had omdat hij gay was,' zei ik. 'Nou wil ik niet graag zielig genoemd worden alleen toen kwamen we daardoor op de een of andere manier terecht op het onderwerp van zijn veel te grote trots en dat hij er niet bang voor hoefde te zijn om als zwakkere gezien te worden zolang ik er ook nog was omdat ik veel zwakker overkwam maar uiteindelijk kwam het toch redelijk goed.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes mee en drukt me even iets dichter tegen hem aan.
    "En dat andere dan?" vraagt hij zacht. Hij duwt me iets van hem af en ik kijk hem verbaasd aan, hij kijkt mij aan en tikt op zijn wang.
    "Durf je dat om mijn wang te likken?" vraagt hij met een lachje.
    "Is dat een uitdaging?" vraag ik lachend. Ik neem uitdagingen nogal snel aan, vooral nu bij hem. Ik buig me voorover en lik met het puntje van mijn tong over zijn wang heen. Daarna kijk ik hem grijnzend aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Is dat een uitdaging?' vroeg ze lachend en ik knikte. Ze boog voorover en ik voelde het puntje van haar tong over mijn wang heen gaan, daarna keek zij mij grijnzend aan. Ik klapte eventjes in mijn handen en lachte naar Beck.
    'Gefeliciteerd, dat was je eerste lichamelijk contact met je tong, zonder moeite!' zei ik met een lachje. Ik boog voorover, drukte vluchtig een kusje op haar wang en keek haar daarna met vuurrode wangen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "Is hij gay?"vroeg ik lichtelijk verbaast,niet dat ik wat tegen homos was,maar hij zag er zo niet uit."Ah het is tog goed gekomen."zei ik,maar tog was ik lichtelijk teleur gesteld dat ze met hem had geschuifeld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Roddel niet over Nathan!! XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik had het idee dat hij ergens teleurgesteld over was. 'Ik weet het niet, hij zegt zelf van niet,' zei ik en ik sloeg een arm om hem heen. 'Maar vertel eens, waarom klink jij zo teleurgesteld?'


    Remember to be ridiculous.

    [Hahahaha lolol. Rikki heeft nu al een slechte indruk gemaakt.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij klapt eveb in zijn handen en lacht naar mij.
    "Gefeliciteerd, dat was je eerste lichamelijk contact met je tong, zonder moeite!" zegt hij met een lachje.
    "Dat klinkt erg verkeerd." merk ik op.
    Hij buigt voorover en ik verwacht hetzelfde terug. Maar hij drukt vluchtig een kusje op mijn wang en kijkt me daarna met vuurrode wangen aan. Ik breng mijn hand langzaam naar mijn wang toe en kijk hem aan met grote ogen.
    "D-dat was mijn... wang." stotter ik zacht en ik weet niet hoe ik moet reageren.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Ik weet het niet, hij zegt zelf van niet,' zei ze en ik sloeg een arm om me heen. 'Maar vertel eens, waarom klink jij zo teleurgesteld?' Geschrokken keek ik haar aan"Hoe bedoel je ik ben niet teleurgesteld"loog ik en probeerde haar blik te vermijden,waarom ben ik nou zo slecht in liegen.

    (hahah sorry :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Juist,' zei ik terwijl ik een wenkbrauw optrok. 'Laten we even net doen alsof die leugen goed lukte en ik je geloof voor we in een discussie terechtkomen.'
    Ik bestudeerde mijn nagels terwijl er een idee in mijn hoofd opkwam dat ik meteen weer wegduwde. 'Nee, Sanne dat is belachelijk,' zei ik zonder dat ik het door had hardop.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'D-dat was mijn... wang,' stotterde ze zachtjes. Ze had haar hand er op gelegd en keek mij aan met grote ogen. Ik knikte lichtjes en keek beschamend omlaag.
    'S-sorry,' zei ik zachtjes en begon een beetje te frunniken aan de deken. Ik besefte mij nu pas wat ik had gedaan. Beetje bij beetje schoof ik wat naar achteren.
    'Sorry,' zei ik weer zachtjes en probeerde Beck een beetje aan te kijken. Mijn wangen waren nog steeds vuurrood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Juist,' zei ze terwijl ze een wenkbrauw optrok. 'Laten we even net doen alsof die leugen goed lukte en ik je geloof voor we in een discussie terechtkomen.'Ik zuchtte opgelucht.Na een tijdje werdde stilte onderbroken 'Nee, Sanne dat is belachelijk,' zei ze en verbaast keek ik haar aan."Wat is belachelijk?" vroeg ik verbaast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH