• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ze legde haar hand onder mijn kin en tilde die iets op zodat ik haar kon aankijken'Dat is helemaal niets om je voor te schamen,' zei ze. 'Ik zou exact hetzelfde gereageerd hebben als ik gehoord had dat jij met een of andere griet had staan schuifelen.'een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ze dat zei.Even later zag ik dat ze op d'r lip beet,ik wou vragen wat er aan de hand was,maar ik deed niets.Ik wou niets verkeerd doen nu.Ik heb had het al genoeg verpest.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Hij glimlachte en ik kon mezelf niet tegenhouden om ook te glimlachen. Ik zag op zijn gezicht wel dat hij iets wou vragen maar ik was dolblij dat hij dat even liet want op dit moment leek ik niet instaat om op welke vraag dan ook een antwoord te gaan geven zonder eruit te flappen wat ik net had ondekt. 'Je kijkt nu wel heel vrolijk,' zei ik glimlachend. 'En zoals ik al zei heb ik geen makkelijk karakter, egoïsme is een van mijn vervelende trekjes.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Haar armen voelde ik om mijn nek terecht komen. Haar lichaam voelde ik trillen. Eventjes voelde ik haar lippen iets steviger tegen de mijne aan voordat ze zich losmaakte van mij. Gelijk deed ik mijn armen ook om haar vandaan. Ze keek mij eventjes op een schuldig manier aan en toen omlaag naar haar friemelende handen. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en legde mijn handen op die van haar. Glimlachend bleef ik haar aankijken.
    'Hoe voelde het?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik moest bekennen dat ik nieuwsgierig was naar haar antwoord en hoopte op een positieve.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "omdat je ook jaloers zou zijn als ik met iemand anders ging schuifelen."zei ik met een klein glimlachje.En bij het laatste wat ze zei haalde ik mijn schouders op."Ik heb ook een paar vervelende trekjes,dus ik kan er mee leven."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn handen op die van mij en daardoor kijk ik op naar zijn glimlachende mond en lieve ogen.
    "Hoe voelde het?" vraagt hij zacht. Ik krab even aan mijn hoofd en kijk hem wat verward aan omdat ik het zelf ook nog niet helemaal snap. Ik leg mijn hand op mijn buik.
    "Het voelde raar hier." zeg ik zacht. "Mijn lichaam trilde..." Ik breng mijn hand naar mijn lippen die nog natintelen. "Ze tintelen." zeg ik verwonderd waarna ik weer naar Nathan kijk met een piepklein glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Gelukkig maar,' zei ik glimlachend terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder legde. 'Noem eens een voorbeeld van je slechte eigenschappen.'
    Ik tekende met mijn vinger cirkeltjes in het dekbedovertrek en wist zeker dat ik bloosde toen mijn hand de zijnde raakte.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Haar handen gingen weg. Ik keek een beetje teleurgesteld, totdat ik zag dat zij ze op haar buik legde.
    'Het voelde raar hier. Mijn lichaam trilde...' zei ze zachtjes en een glimlach sierde mijn mond. Haar hand bracht ze naar haar lippen toe.
    'Ze tintelen,' zei ze. Ze keek mij weer aan met een piepklein glimlachje. Mijn glimlach was nog steeds niet verdwenen.
    'Heb je wel eens iemand horen zeggen dat ze de vlinders in de buik hebben?' vroeg ik met een klein glimlachje.
    'Dat geeft een raar gevoel in je buik. Je lippen kunnen tintelen omdat het je eerste kus was met mij. Misschien dat je lichaam trilde omdat het je eerste kus was aller tijden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Heb je wel eens iemand horen zeggen dat ze de vlinders in de buik hebben?" vraagt hij met een klein glimlachje en ik knik er op.
    "Dat geeft een raar gevoel in je buik. Je lippen kunnen tintelen omdat het je eerste kus was met mij. Misschien dat je lichaam trilde omdat het je eerste kus was aller tijden." Ik knik langzaam.
    "Dat kan ja." fluister ik zacht en verbaast. Ik wist niet dat het zo zou zijn. Ik heb wel eens de vieze, natte en naar bier stinkende lippen van dronken jongens op die van mij gevoeld maar die heb ik nooit gekust en ik voelde alleen maar walging, totaal iets anders dan dit. Waarom had ik verwacht dat het nu precies hetzelfde zou zijn?
    Ik herinner me de lippen van mijn vader op mijn gezicht, zijn warme, stinkende adem en de vunzige woorden. Ik sla mijn ogen neer en probeer de herinnering te verdrijven. Misschien daardoor... Snel kijk ik hem weer aan met een glimlachje.
    "Bedankt daarvoor... Ik wist niet dat het ook zo kan."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Gelukkig maar,' zei ze glimlachend terwijl ze haar hoofd op mijn schouder legde. 'Noem eens een voorbeeld van je slechte eigenschappen.'met haar vinger tekende ze wat dingetjes op het bed overtrek en raakte toen mijn hand.Ik sloot mijn ogen het voeld fijn.Ik keek naar Sanne die lichtjes bloosde."Ik ben rap jaloers,een kluns,ben vaak op mijn tenen getrapt en zo kan ik wel verder gaan."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Dat kan ja,' fluisterde ze zachtjes en verbaasd. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. Het was even stil en ze leek ik gedachten verzonken. Haar ogen sloeg ze neer en ik vroeg me af waarom. Al gauw keek zij mij weer aan met een glimlachje.
    'Bedankt daarvoor... Ik wist niet dat het ook zo kan,' zei ze. Nog steeds glimlachte ik, maar ik was wel wat verward.
    'Dat snap ik eventjes niet,' zei ik zachtjes. 'Je zei dat je nog nooit gekust was, maar nu zeg je dat het ook zo kan, dus je hebt wel meerdere soorten gevoeld?' Ik kroop ietsjes dichter naar haar toe en keek haar vragend aan.
    'Kan jij mij alsjeblieft vertellen wat er allemaal is gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik legde mijn hand maar weer gewoon stil op de deken omdat ik geen zin had om aangezien te worden voor een tomaat. Ik bloosde niet snel, bijna nooit zou ik zeggen maar toch was het me nu gebeurd. Ik was aan het blozen en dan niet omdat ik een heel stomme actie had begaan of omdat ik in een heel ongemakkelijke situatie zat maar omdat ik de hand van een jóngen had aangeraakt. De stomste reden die er bestond. 'Jaloers, kluns en op je tenen getrapt hé?' vroeg ik en ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik mijn ogen even sloot. 'Nou dan kan ik daar in elk geval rekening mee houden.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat snap ik eventjes niet." zegt hij zacht. "Je zei dat je nog nooit gekust was, maar nu zeg je dat het ook zo kan, dus je hebt wel meerdere soorten gevoeld?" Hij kruipt dichter naar me toe en kijkt me vragend aan. Het liefst zou ik me nu in zijn armen hebben genesteld en zijn vraag genegeerd hebben maar die drang weersta ik.
    "Kan jij mij alsjeblieft vertellen wat er allemaal is gebeurd?"
    "Het is niets bijzonders." antwoord ik met een glimlachje. "Je kent het vast wel, dronken jongens en mannen die iets van je willen. Maar lang willen ze het toch niet, zeker niet als ze iets proberen." probeer ik er om heen te praten.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Jaloers, kluns en op je tenen getrapt hé?' vroeg ze en beet zachtjes op haar lip terwijl ze haar ogen even sloot. 'Nou dan kan ik daar in elk geval rekening mee houden.' Ik glimlahte kort "is goed."zei ik en genoot even van de stilte,voor 1 van de eerste keren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Het is niets bijzonders,' zei ze met een glimlachje en ik keek haar vragend aan.
    'Je kent het vast wel, dronken jongens en mannen die iets van je willen. Maar lang willen ze het toch niet, zeker niet als ze iets proberen,' zei ze daarna. Ik bleef haar aan kijken en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Iets verteld mij dat dit niet alles is. Wil je het mij vertellen?' vroeg ik zachtjes. Eventjes keek ik naar haar handen en besloot toen om er één in mijn handen te nemen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    De stilte was in tegenstelling tot wat ik verwachtte totaal niet opgelaten maar eerder lekker relaxed. Tot de stilte werd verbroken door muziek uit mijn bh. Mijn IPhone. Ik viste het ding uit mijn bh, zette de muzik uit en stopte hem terug. 'Waarom laten die flikken altijd alles uit hun handen vallen?' vroeg ik mezelf en ik nam mijn eedere houding weer aan.


    Remember to be ridiculous.