• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, iets anders dan handen Nathan,' zei ze nadat ze haar hand weer uit de mijne had getrokken en ze lachte op een plagerige manier. Ik keek haar eventjes aan en vraag me af wat ik wel en niet bij haar kon doen. Ze vond het eerst niet echt erg. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en deed toen mijn beide armen voorzichtjes om haar heen.
    'Dan pak ik je maar helemaal beet,' zei ik en lachte zachtjes. 'Ik kon namelijk niet kiezen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kom langzaam weer op adem en omklem Jasper zijn pols. Ik duw het zakje weg en kijk Jasper aan. 'Dankje,' mompel ik. 'De gebeurtenissen speelde zich even af,' fluister ik. Ik kijk Jasper aan en bijt op mijn lip. 'Jij lijkt op die jongen,' fluister ik. Ik sla mijn ogen neer en veeg mijn tranen weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik veegde een traan van haar kaak weg en tilde haar kin op. Ik keek haar bezorgd aan. Ik durfde er niet zomaar over te beginnen maar ik was nu toch echt heel erg nieuwsgierig geworden. 'Was die jongen gewoon een vriend of meer?' vroeg ik zacht.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me even nadenkend aan. Volgens mij probeert hij me in te schatten. Hij krabt even aan zijn hoofd en slaat dan beide armen om me heen, voorzichtig, dat dan weer wel.
    "Dan pak ik je maar helemaal beet. Ik kon namelijk niet kiezen." zegt hij en hij lacht zachtjes. Ik moet er ook om lachen, het is een tevreden lachje. Ik ben eigenlijk blij met wat hij gekozen heeft.
    "Goed, vooruit dan maar." zeg ik en leg mijn hoofd comfortabel op zijn schouder.
    "Maar dan verwacht ik wel dat je me de hele tijd vasthoud hoor, net zoals met mijn hand."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk hen Even aan en voel mijn keel droog worden. Ik knipper even met mijn ogen en kijk Jasper aan. 'Meer,' fluister ik dan schor. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Wa zal hij nu denken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik beet op mijn lip. Natuurlijk deed het haar pijn als ik over haar verleden begon, ze herinnerde zich niet alleen wat er was gebeurd, ik herinnerde haar ook aan haar overleden vriend. 'Het spijt me,' zei ik nogmaals en ik sloeg mijn armen voorzichtig om haar heen. Waarom leek ze zo onzeker? Ze had toch wel door dat ik haar niet zou veroordelen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon


    'Goed, vooruit dan maar,' zei ze en ik voelde haar hoofd op mijn schouder. Een tevreden glimlach kwam op mijn gezicht.
    'Maar dan verwacht ik wel dat je me de hele tijd vasthoud hoor, net zoals met mijn hand,' zei ze daarna en ik knikte lichtjes. Alleen hoe ging ik dat doen?
    'Wees een hand,' zei ik zachtjes en moest er zachtjes om lachen. Ik begon zachtjes te wrijven met mijn hand.
    'Wat gebeurt er als ik je nu weer een kus geef?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Waarom zou je zeggen dat het je spijt? Het is eigenlijk.... Wel fijn.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Het voelt wel vertrouwd.' ik kijk hem glimlachend aan en druk voorzichtig een kus op zijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Wees een hand." zegt hij zacht en moet erom lachen. Ik moet er ook om lachen. Hij begint weer zacht over mijn rug te wrijven met zijn hand en ik vind het eigenlijk wel een fijn gevoel, heel fijn.
    "Wat gebeurt er als ik je nu weer een kus geef?" vraagt hij zachtjes.
    "Niets, want je hebt het gevraagt denk ik." zeg ik nadenkend. "Ik geef je maar alvast toestemming want ik wil geen straf meer geven. Ik denk niet dat je iets beters kan bedenken dan dit namelijk." Het komt er een beetje plagerig en uitdagend uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niets, want je hebt het gevraagt denk ik. Ik geef je maar alvast toestemming want ik wil geen straf meer geven. Ik denk niet dat je iets beters kan bedenken dan dit namelijk,' zei ze op een plagerig en uitdagende manier. Ik lachte zachtjes.
    'Ik denk het niet. Ik kan je been vastpakken? Denk alleen niet dat dat echt fijn voelt. Eerder raar,' zei ik met een lachje en trok haar ietsjes dichter tegen mij aan.
    'Ik hou het wel hier op denk ik,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik denk het niet. Ik kan je been vastpakken? Denk alleen niet dat dat echt fijn voelt. Eerder raar." zegt hij met een klein lachje en trekt me dichter tegen hem aan. Ik sla mijn armen voorzichtig om hem heen en lach met hem mee.
    "Ik hou het wel hier op denk ik." fluistert hij.
    "Mijn been lijkt me awkward." antwoord ik. "Dan kan je zo mijn short inkijken en mijn rare onderbroek zien." Ik lach eventjes.
    "Maar bedankt dat je het hier op houd. Dat wil ik ook graag."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ze kuste me op mijn wang en keek me daarna onzeker aan en beet zacht op haar lip. Ik wist eigenlijk niet goed wat ik tegen haar moest zeggen dus wreef ik maar met mijn hand over haar rug. Ik kwam nooit uit mijn woorden op niet echt gemakkelijke momenten behalve als ik mijn verontschuldigen aan moest bieden.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon


    'Mijn been lijkt me awkward. Dan kan je zo mijn short inkijken en mijn rare onderbroek zien,' zei ze en lachte eventjes. Zachtjes lachte ik met haar mee.
    'Maar bedankt dat je het hier op houd. Dat wil ik ook graag,' zei ze daarna en ik glimlachte eventjes tevreden en drukte haar nog ietsjes dichter tegen mij aan.
    'Je onderbroek is vast niet raar,' zei ik met een glimlachje. 'En graag gedaan, ben blij dat je het fijn vind,' zei ik zachtjes en streelde eventjes met mijn hand over haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte"Oké ik zal het proberen te onthouden."Ik zette me recht en keek naar mijn koffer."Ik heb nog een fles vodka." zei ik en grijnsde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Een lach verscheen op mijn gezicht, wodka. 'Misschien moeten we die dan even soldaat gaan maken,' zei ik met een vrolijke glimlach op mijn gezicht.
    Ik hield van drank, het maakte je lekker licht in je hoofd.


    Remember to be ridiculous.