• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wow, dat klinkt als een undercover friendzone,' zei ze met een zuur gezicht en ik beet op mijn lip.
    'Zo eentje waarvan je eigenlijk niet wilt zeggen dat die persoon in de friendzone zit omdat je bang bent om diegene te kwetsen. Maak je maar niet druk, mij kwets je er niet mee,' zei ze en ik zuchtte eventjes, schudde lichtjes met mijn hoofd en keek haar weer aan.
    'Ik maak me eerder druk om het feit dat je het niet goed heb begrepen. Je ziet niet in de friendzone bij mij, ook niet in een undercover friendzone,' zei ik en moest eventjes lachen. Was wel leuk bedacht van haar.
    'Jij bent gewoon speciaal en eigenlijk zit je in geen enkel zone. Klinkt bijna het zelfde als je mensjes in hokjes stopt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik liet me naast haar zakken en sloeg mijn arm zonder de peuk in mijn hand om haar heen en trok haar zacht tegen me aan. 'Sorry,' zei ik. 'Ik dacht er weer eens niet bij na maar het is wel zo. Ik weet dat jouw daad gerechtvaardigd was maar dat betekend nog niet dat hij minder zwaar was als diefstal.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zucht zacht, schud zijn hoofd en kijkt me weer aan.
    "Ik maak me eerder druk om het feit dat je het niet goed heb begrepen. Je ziet niet in de friendzone bij mij, ook niet in een undercover friendzone." zegt hij en hij lacht even, waarna ik hem verbaasd aankijk.
    "Jij bent gewoon speciaal en eigenlijk zit je in geen enkel zone. Klinkt bijna het zelfde als je mensjes in hokjes stopt."
    "Ik vind het niet erg om in een hokje te zitten, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben." antwoord ik er op. "Maar oké, ik denk dat ik wel genoegen neem met speciaal. Dat klinkt in ieder geval beter dan de hokjes die ik tot nu toe gehad heb. Dan mag je bij mij ook op speciaal."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en voel tranen over mijn wangen stromen. 'Ik mis haar Jasper. Ik dacht dat de hel was geweest toen ik werd opgepakt. Dat ik blij kon zijn dat ik niet meer hoefde te overleven op straat en dat mijn vader me niks meer aan kon doen, maar het werd veel erger. De enige jongen die ik vertrouwde is vermoord in de gevangenis. Sinds dien ben ik met niemand meer omgegaan. Ik vond hem dood op de binnenplaats...' Een snik verlaat mijn mond en tranen stromen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik vind het niet erg om in een hokje te zitten, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, maar oké, ik denk dat ik wel genoegen neem met speciaal. Dat klinkt in ieder geval beter dan de hokjes die ik tot nu toe gehad heb. Dan mag je bij mij ook op speciaal,' zei ze en eventjes deed ik mijn armen omhoog. Haar hand hield ik nog steeds vast.
    'Hmm en mensen zeggen dat het onmogelijk is om uit de friendzone te komen,' zei ik met een klein lachje. 'Ik voel me nu nog meer vereerd.' Ik boog iets naar haar toe en drukte een klein kusje op haar hoofd en glimlachte vriendelijk naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik trok haar dicht tegen mijn aan en voelde mijn shirt doorweekt raken. Ik wist van mezelf gelukkig al dat ik slecht was met woorden dus besloot ik maar niets te zeggen. Ik drukte mijn peuk uit en wreef met mijn nu dus ook lege hand over haar arm terwijl ik mijn lippen op haar haar drukte. Het zou ooit wel goed met haar komen, ik wist het zeker. Iemand zou haar helpen en weer te genieten van het leven. Het kon niet anders want iemand moest zich het verhaal van dit meisje toch wel aantrekken?


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij tilt zijn hand op, met mijn hand die er aan vast zit en ik moet even lachen.
    "Hmm en mensen zeggen dat het onmogelijk is om uit de friendzone te komen. Ik voel me nu nog meer vereerd." Hij buigt naar me toe en drukt een kusje op mijn hoofd. Ik sluit mijn ogen en open ze pas als hij zijn lippen ervan af haalt. Dan glimlacht hij vriendelijk naar mij en ik lach.
    "Je hebt het niet gevraagt Nathan. Nu moet ik een straf voor je bedenken, vind ik." Ik tuit nadenkend mijn lippen en leg mijn vinger erop, een bekend trekje van mij.
    "Wat is een gepaste straf?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik sla mijn armen om zijn middel en slik. Ik bijt hard op mijn lip en droog mijn wangen. 'Sorry... Ik weet gewoon niet wat het is... Ik vertrouw je denk ik gewoo heel erg,' mompel ik. Ergens wist ik wel wat het was. Hij leek op mijn beste vriend en meer dan dat in de gevangenis. De jongen van wie ik zoveel hield en ik vertrouwde. Die jongen leek op Jasper.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Je hebt het niet gevraagt Nathan. Nu moet ik een straf voor je bedenken, vind ik,' zei ze en tuitte haar lippen, legde haar vinger erop en ik moest eventjes lachen daarom.
    'Wat is een gepaste straf?' vroeg ze en ik deed mijn handen eventjes voor me met mijn vingers gespreid.
    'Dat moet jij niet aan mij vragend, jij wilt mij een straf geven,' zei ik met een klein lachje en vouwde mijn vinger weer om haar hand heen.
    'Dit moet je echt zelf bedenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat moet jij niet aan mij vragen, jij wilt mij een straf geven." zegt hij met een klein lachje en vouwt zijn vinger weer om mijn hand heen.
    "Dit moet je echt zelf bedenken." Ik lach even om het beeld dat zich in mijn hoofd afspeelt maar besluit het niet te doen. Ik trek uiteindelijk mijn hand uit die van hem.
    "Je moet maar iets anders zoeken om vast te houden." Ik steek mijn tong naar hem uit en grijns dan uitdagend.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Het maakt niet uit,' zei ik met mijn lippen bijna nog op haar haar. 'Ik begon er over en dat spijt mij. En ik ben echt heel erg blij dat je me vertrouwd en me elke keer dat ik het verpest en dat is voor de korte tijd dat we elkaar kennen best vaak me weer gewoon een nieuwe kans geeft.'
    Dat was een redelijke monoloog voor wat ik gewend was en als ik eerlijk was was ik ook niet teleurgesteld over de monoloog. Hij was helemaal niet zo verschrikkelijk als ik had gevreesd al klonk het nogal als een scene uit een boek of een film waarvan de auteur steeds terugviel op de cliché's van alle honderden boeken en films die daarvoor waren bedacht.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Mijn mond ging ietsjes open toen ze haar hand uit de mijne haalde.
    'Je moet maar iets anders zoeken om vast te houden,' zei ze. Ze stak haar tong uit en grijnsde daarna uitdagend.
    'Dat is gemeen,' piepte ik zachtjes en knipperde een paar keer met mijn ogen. Dan bedacht ik mij zelf iets en pakte haar andere hand beet.
    'Gevonden!' riep ik toen lachend en deed mijn armen weer eventjes omhoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Het is jouw fout niet. Ik huil, ik vertel het jouw...' ik kijk hem aan. Beelden van de gevangenis schieten weer door me heen. In een reflex pak ik Jasper stevig vast en Hap naar adem. Ik begin te hyperventileren en krijg een waas voor mijn ogen terwijl ik de beelden weer voor me zie en hem.... Jasper lijkt heel veel op hem en dat valt me steeds meer op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is gemeen." piept hij zachtjes en knippert een paar keer met zijn ogen. Plotseling pakt hij mijn andere hand vast.
    "Gevonden!" roept hij lachend en doet onze armen weer eventjes omhoog. Ik trek onze armen naar beneden en trek mijn hand er weer uit.
    "Nee, iets anders dan handen Nathan." lach ik zacht en plagerig. Ik vraag me af of hij het durft, ik weet nu op dit moment eventjes zeker dat ik het wel durf, nu nog wel.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Hyperventilatie, hyperventilatie. KOM OP JASPER! Ik moest me herinneren wat je bij hyperventilatie moest doen volgens de EHBO-cursus die ik had gevolgd. Uiteindelijk herinnerde ik het me weer en haalde ik een plastic zakje uit mijn broekzak wat ik er gelukkig nog in had zitten. Ik plaatste de zak over haar mond. Als het goed was zou ze hierdoor weer normaler moeten gaan ademen.


    Remember to be ridiculous.