• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jeetje, hebben ze je verlinkt?' vroeg ze en de ongeloof in haar stem was te horen. 'Wat een nakkers. Op die mag je wel eens een poging tot moord uitvoeren,' zei ze daarna en ik moest eventjes lachen.
    'Dat kan, maar dat doe ik niet.' Ik zuchtte eventjes.
    'Mag ik vragen hoe jij nu over mij denkt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij moet erom lachen en ik lach daardoor ook zachtjes mee, terwijl ik het meen.
    "Dat kan, maar dat doe ik niet." Hij zucht. "Mag ik vragen hoe jij nu over mij denkt?"
    "Nog hetzelfde als net." beken ik. "Denk jij nu dan anders over mij?" vraag ik aan hem en pluk weer met mijn vrije hand aan de sok die ik aanheb en kijk er ook gebiologeerd naar.


    Your make-up is terrible

    [mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ze trekt nog een keer het verbandje strak. Zodra ze klaar is trek ik mijn arm weg. Ik loop met grote passen de deur uit, zonder de vrouw te bedanken. 'Jasper ik hoop dat je tevreden bent!' ik kijk om en stop met lopen. Het was wel aardig als ik zou wachten op hem. Al haatte ik hem nu wel....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Nog hetzelfde als net Denk jij nu dan anders over mij?' vroeg ze. Ik dacht na. En schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik denk namelijk dat jij nog steeds leuk ben,' zei ik zachtjes en keek toe hoe ze aan haar sok aan het plukken was.
    'Ik denk dat niet alleen maar, ik vind dat ook en ik weet het gewoon heel zeker dat jij dat ben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik ben heel erg tevreden,' zei ik glimlachend terwijl ik haar inhaalde. 'Zie je dat het best wel meeviel?'
    Ze schreeuwde net zo ongeveer tegen me maar ik was niet van plan om me daardoor af te laten leiden, iemand had iets aan die wond moeten doen, ik had haar zover gekregen dat ze er iets aan liet doen en ik kon mezelf weer een schouderklopje geven.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Haal die glimlach van je gezicht!' Ik kijk hem nijdig aan. 'En het viel niet mee. Wat zij deed was geen verplegen! Dat was iemand laten lijden. Bravo het is Haar gelukt,' snauw ik. Ik kijk naar mijn arm. Het branden als een gek. 'Nou mag je iets gaan verzinnen om mij af te leiden zodat ik er niet meer aandenk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik denk namelijk dat jij nog steeds leuk ben. Ik denk dat niet alleen maar, ik vind dat ook en ik weet het gewoon heel zeker dat jij dat ben." zegt hij zacht. Ik kijk even verbaasd op van mijn sok en word een beetje rood.
    "Leuk?" vraag ik met gesmoorde stem. "Je bent gek Nathan, nu weet ik het 100% zeker." zeg ik en probeer een zelfverzekerde grijns op mijn gezicht te toveren. Voor mijn gevoel faalt het nogal maar ik weet natuurlijk niet hoe hij het ziet.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik trok mijn gezicht weer in de plooi en beet op de binnenkant van mijn wang om niet in lachen uit te barsten door haar nijdige gezicht. Bij de meeste mensen zou ik opperen om buiten een sigaret te gaan roken maar ik wist nog dat zij niet rookte. 'Ik weet niets,' zei ik. 'Ik snak naar een sigaret maar ik weet dat jij niet rookt.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Leuk? Je bent gek Nathan, nu weet ik het 100% zeker,' zei ze en ik begon weer te lachen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik ben helemaal niet gek!' zei ik lachend en kneep zachtjes in haar hand.
    'Je bent echt leuk,' zei ik met een vriendelijke glimlach. 'Al dacht ik daar eerst wel anders over, maar nu ik je beetje bij beetje beter leer kennen begin je toch steeds leuker te worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Ik ga wel mee, maar mij lijdt het dus niet af,' zucht ik. Ik steek mijn handen in mijn broekzakken. Ik kijk hem aan en loop richting de buitendeur. Ik zucht en kijk om om te kijken of Jasper eraan komt. 'Heb je trouwens goed onthouden.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik onthoud altijd alles wat er toe doet,' zei ik zodra ik buiten bij haar was. Ik stak een sigaret op en glimlachte. 'Maar aangezien het jou niet afleid, is er iets dat jou op dit moment wel zou afleiden van de pijn in jou gelukkig verpleegde arm?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht weer en schud zijn hoofd terwijl ik knik.
    "Ik ben helemaal niet gek!" zegt hij lachend en knijpt zacht in mijn hand.
    "Je bent echt leuk. Al dacht ik daar eerst wel anders over, maar nu ik je beetje bij beetje beter leer kennen begin je toch steeds leuker te worden."
    "Ja, ik was echt een bitch." zeg ik met een pokerface. "Maar vertel eens, wat is er zo leuk aan mij? Ik wil het echt heel graag weten want ik weet het nog niet." lach ik zacht. "Ik heb geen grote borsten of vrouwelijke vormen en ik kleed me ook niet ernaar en ik ben een bitch."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Dat moet je dan maar uit proberen je,' glimlach ik naar hem. 'En volgens mij ben jij blijer met mijn verPleegde arm Dan ik zelf.' Ik leun tegen een muurtje aan en voel de wind met mijn haren spelen. Ik kijk Jasper aan en zucht. Waarom rookt iedereen? Ik ben misschien wel een misdadiger, maar roken en drugs... Daar was ik geen voorstander van. Ik verkocht drugs wel, maar zelf nam ik het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Dat komt omdat ik vind dat je goed voor jezelf moest zorgen en jij je daar blijkbaar niets van aantrekt,' zei ik terwijl ik naast haar ging staan.
    Ik blies de rook uit en lette erop dat ik hem niet in haar gezicht blies, iets in mij zei dat ze dat niet erg zou waarderen. 'Wat is tot nu toe de ergste misdadiger die je hebt ontmoet?'


    Remember to be ridiculous.