• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek hem verbaasd aan. 'Zei ik dat hardop?' vroeg ik verbaasd om meteen daarna antwoord te geven op mijn eigen vraag. 'Natuurlijk zei ik dat hardop, anders wist jij het helemaal niet. En zoals ik al zei: het is belachelijk dus ik ga het je niet vertellen want dan lach je me gehaaid uit en daar heb ik geen zin in.'
    De theorie was zo stom, het zou nooit kloppen en ik was niet van plan om me voor gek te zetten, zeker niet voor Jason waarbij ik het idee had dat ik een vriend had gevonden.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt licht en kijkt beschaamt omlaag terwijl ik naar hem staar.
    'S-sorry." zegt hij zachtjes en begint een beetje te frunniken aan de deken. Beetje bij beetje schuigt hij wat naar achteren. Ik heb het amper door en blijf bevroren zitten met mijn hand op mijn wang. Het is al een wonder dat ik hem niet meteen een mep gegeven heb.
    "Sorry." zegt hij weer zacht en probeert mij aan te kijken. Zijn wangen zijn duidelijk nog vuurrood. Ik laat mijn hand langzaam zakken maar mijn grote ogen blijven voor zich uit staren.
    "Uhm..." zeg ik zacht en knipper even. Daarna geef ik hem een zacht duwtje.
    "Doe dat nooit meer, gek."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ze keek me even verbaast aan 'Zei ik dat hardop?' vroeg ze verbaasd om meteen daarna antwoord te geven op haar eigen vraag. 'Natuurlijk zei ik dat hardop, anders wist jij het helemaal niet. En zoals ik al zei: het is belachelijk dus ik ga het je niet vertellen want dan lach je me gehaaid uit en daar heb ik geen zin in.'Niets begrijpend keek ik haar aan."Ik ga je heus niet uitlachen hoor."zei ik.Ik was gewoon nieuwsgierig aan wat ze dacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Uhm...' zei ze zachtjes en zag dat ze even knipperde, vervolgens gaf ze mij een zacht duwtje. Toch viel ik daar bijna van om.
    'Doe dat nooit meer, gek,' zei ze en ik knikte even. Ik ging weer goed zitten en bleef Beck een beetje aan kijken.
    'Het spijt mij,' zei ik zachtjes.
    'Ik dacht er niet goed bij na. Ik dacht dat het goed was.. Ik..' Ik ging eventjes met mijn hand door mijn haren.
    'Mag ik weten hoe het voelde?' vroeg ik daarna nog zachter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik zuchtte en beet op mijn lip. 'Ik dacht dus dat dat jij zo teleurgesteld klonk dat dat te maken had met, oh je gaat me zo hard uit zitten lachen zometeen maar oké, ik dacht dat dat er mee te maken had dat jij het misschien niet erg leuk vond dat ik met Nathan had geschuifeld.'
    Nu ik het zei klonk het nog stommer als in mijn hoofd en ik beet op mijn lip terwijl ik naar beneden keek, ik schaamde me echt dood en het liefst was ik nu opgestaan en heel hard weggerend maar ik kon mezelf niet zover krijgen om op te staan en hoopte gewoon dat vanwaar ik op dit moment zat ik gewoon op zou lossen of door de grond zou zakken en voorgoed kon verdwijnen, zo erg schaamde ik me voor de hele theorie.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Van mijn zachte duwtje valt hij alsnog bijna om en ik kan er alweer bijna om lachen.
    "Het spijt mij. Ik dacht er niet goed bij na. Ik dacht dat het goed was.. Ik..." Hij stopt even met praten en haalt zijn hand door zijn haar.
    "Mag ik weten hoe het voelde?" vraagt hij nog zachter.
    "Weet ik niet... Ik was te overdondert om het te voelen." geef ik toe en ik leg mijn hand op zijn been.
    "Je hoeft geen sorry te zeggen, het geeft niet. Anders had je dat wel gevoeld." zeg ik tegen hem en glimlach lichtj.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    "Ik ben heus niet teleurgesteld omdat je met hem schuifelde." loog ik."Waarom zou ik?"zei ik en zette een nep glimlach op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Hoewel ik eerder geneigd was om deze leugen te geloven als mijn eigen theorie was hij zo'n verschrikkelijke leugenaar dat zelfs ik mezelf niet kon voorhouden dat dit de waarheid was. Hij was dus wel teleurgesteld omdat ik met Nathan schuifelde, maar waarom? Mijn eerste ingeving was dat hij mij leuk vond maar dat idee zette ik meteen mijn hoofd weer uit omdat het zo belachelijk was, geen enkele jongen had mij ooit leuk gevonden op die manier en ik geloofde ook niet dat dat ooit zou gebeuren, ik vond het wel prima zo. 'Weet ik veel, alleen nadat ik dat vertelde klonk je opeens teleurgesteld dus het zou kunnen dat dat met elkaar in verbinding stond,' zei ik. 'Mocht het niet zo zijn dat geen enkele jongen mij leuk vindt,' fluisterde ik er zacht achteraan, hopend dat hij het niet hoorde.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Weet ik niet... Ik was te overdondert om het te voelen,' zei ze en ze legde haar hand op mijn been. Verbaasd keek ik ernaar. Ze liet mij telkens versteld staan. Zeker nu met elke aanraking waar zij als eerste mee begon. Ik slikte eventjes en keek Beck aan.
    'Je hoeft geen sorry te zeggen, het geeft niet. Anders had je dat wel gevoeld,' zei ze en ik zacht dat ze glimlachte. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, keek nog eventjes naar haar hand en knikte toen ten slotte. Aarzelend ging ik met mijn hand naar die van haar.
    'Ik zal proberen om het niet meer te doen,' zei ik zachtjes. 'Maar je bent zo leuk. Het kan soms wel eens gebeuren ben ik bang.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Weet ik veel, alleen nadat ik dat vertelde klonk je opeens teleurgesteld dus het zou kunnen dat dat met elkaar in verbinding stond,' zei ze.'Mocht het niet zo zijn dat geen enkele jongen mij leuk vindt'fluisterde ze zacht,maar ik kon het nog net horen."Het is vast van de vodka,dat spul brand in mijn keel en hoezo geen enkele jongen die jou leuk vind?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek hem spottend aan. 'Heb je wel even naar me gekeken?' vroeg ik. 'Het is niet alsof ik heel knap ben en ik heb niet de allermakkelijkste persoonlijkheid ter wereld. De helft van de jongens intimideer ik, een kwart probeert me te versieren om zich te bewijzen want ik ben niet makkelijk te bereiken en de andere kwart zijn de jongens die wel respect voor me hebben maar mij ook niet op die manier zien.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knippert een paar keer met zijn ogen, kijkt naar mijn hand en legt uiteindelijk zijn hand op die van mij.
    "Ik zal proberen om het niet meer te doen." zegt hij zacht. '"aar je bent zo leuk. Het kan soms wel eens gebeuren ben ik bang." Ik glimlach en breng mijn hoofd naar zijn oor.
    "Ik ben niet leuk Nathan, leer dat nou eens." fluister ik zacht en speels in zijn oor.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte naar mij en bracht haar hoofd naar me toe. Ik bleef stil zitten en vroeg mij zelf af wat ze ging doen. '
    'Ik ben niet leuk Nathan, leer dat nou eens,' fluisterde ze zacht, maar speels in mijn oor. Ik knipperde weer eens paar keer met mijn ogen en deed vrijwel gelijk mijn armen om haar heen. Lichtjes schudde ik met mijn hoofd.
    'Dat zal ik nooit leren,' zei ik zachtjes. 'Begin juist nu als maar meer en meer te leren hoe leuk jij bent. I-ik wil je weer een kus geven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slaat zijn armen weer om me heen en schud bijna onmerkbaar met zijn hoofd.
    "Dat zal ik nooit leren." zegt hij zachtjes. "Begin juist nu als maar meer en meer te leren hoe leuk jij bent. I-ik wil je weer een kus geven."
    "Uh, oké." antwoord ik een beetje verrast. Ik ben goed in mensen van me af duwen maar hij is een volhouder. Daarom laat ik hem langzaam toe.
    "Nu weet ik het, dus is het niet erg." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Heb je wel even naar me gekeken?' vroeg ze. 'Het is niet alsof ik heel knap ben en ik heb niet de allermakkelijkste persoonlijkheid ter wereld. De helft van de jongens intimideer ik, een kwart probeert me te versieren om zich te bewijzen want ik ben niet makkelijk te bereiken en de andere kwart zijn de jongens die wel respect voor me hebben maar mij ook niet op die manier zien.'Ik keek haar aan."Wel ooit zul je wel iemand vinden die je leuk vind om wie je bent,niet om wat je verkeert hebt gedaan of om hoe je eruit ziet,trouwens je bent toch mo..." ik stopte even "leuk van uiterlijk..." wat brabelde ik allemaal?Het woord die ik wou zeggen zei ik maar niet,ze ging me vast uitlachen .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH