• Ik verveel me gewoon echt super erg, hebben jullie tips wat ik kan gaan doen ofzo? :c

    Stories lezen en schrijven :3


    26 - 02 - '16

    Tekenen, schrijven, lezen, muziek luisteren, schilderen, films kijken, fietsen/wandelen, chatten, kamer opnieuw inrichten, video maken, hond wandelen (als je die hebt), kleren uitzoeken, dingen sorteren, afspreken met vrienden, naar de stad gaan.

    Ik herken je probleem :p
    Uuhmm gewoon wat schrijven, tekenen, andere gefreubel ofseu. Of wat met vrienden die niet op vakantie zijn afspreken. Of je kamer herinrichten etc.?!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mongolische foto's van jezelf maken AHHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Houd een Harry Potter filmmarathonm heb ik net gehad en was geweldig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga bijna elke week naar mijn oma, die heeft geen internet dus ik verveel me dan ook best wel. :'D
    Ik zou het niet weten. Keertje naar de bioscoop/stad/dierentuin/whatever?

    Dragneel schreef:
    Ik ga bijna elke week naar mijn oma opa, die heeft geen internet dus ik verveel me dan ook best wel. :'D
    Ik zou het niet weten. Keertje naar de bioscoop/stad/dierentuin/whatever?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ga op youtube random filmpjes zoeken. xD
    of met vrienden afspreken...
    Kijk, misschien heb jij goede vrienden die niet achter je rug om samen dingen plannen en de een je hoort te vragen maar liever zegt dat je niet wil tegen de anderen en dan gezellig met de rest gaan zonder mij.. tja... kut leven.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ga series kijken die je normaal nooit zou kijken?
    Zoek een baantje? (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:54 ]


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho