• ok,ik ben echt helemaal gek van deze jongen. http://www.youtube.com/watch?v=fYOfzbvBpj8&feature=related hij is rapper en hij is zo knap en zo lief. heb hem een paar keer ontmoet in rotterdam/amsterdam.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 21:06 ]

    Ik heb niet zoveel met hem.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ooh ja, die gast ken ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Ooh ja, die gast ken ik.


    van tv,of personelijk?

    Oh die :')


    -

    Niemand die zegt dat 't leuk is dat je hem hebt ontmoet? 8D Want dat is awesome! Ik ken voor de rest niks van Darryl, ik ben meer van Dio :3


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Niemand die zegt dat 't leuk is dat je hem hebt ontmoet? 8D Want dat is awesome! Ik ken voor de rest niks van Darryl, ik ben meer van Dio :3

    Dio vind ik ook wel vet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ken ik niet en vind hem ook niet echt knap/interessant ofzo .... dus is hij helemaal voor jou =) !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Highmore schreef:
    Niemand die zegt dat 't leuk is dat je hem hebt ontmoet? 8D Want dat is awesome! Ik ken voor de rest niks van Darryl, ik ben meer van Dio :3


    thanks! ik mag Dio niet. hij heeft zo blije kop.

    nee even serieus. ik kom best vaak in rotterdam en amsterdam. en op een gegeven moment boste ik in amsterdam heel lomp tegen hem aan. ik had met mijn vriendin afgesproken bij maddeum tusauds en ik had twee koffie voor ons gehaald. en in mijn haast en die shiit boste ik tegen hem aan. mijn haar en zijn shirt helemaal onder de koffie. gelukkig was hij niet boos en toen msn enzo uitgewisseld.

    hij is echt keilieff(H)

    loveprinses schreef:
    nee even serieus. ik kom best vaak in rotterdam en amsterdam. en op een gegeven moment boste ik in amsterdam heel lomp tegen hem aan. ik had met mijn vriendin afgesproken bij maddeum tusauds en ik had twee koffie voor ons gehaald. en in mijn haast en die shiit boste ik tegen hem aan. mijn haar en zijn shirt helemaal onder de koffie. gelukkig was hij niet boos en toen msn enzo uitgewisseld.

    hij is echt keilieff(H)

    Dat is wel vet (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Dat is wel vet (:



    a know!

    Genius schreef:
    Oh die :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hé, die ken ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ken hem, ik ken ze broertje Shaquille,ik heb met Shaquille in groep 1 en 2 met hem in de klas gezeten op de Krijtmolen. Bonkelaar was onze vijand, en we hadden zo'n heel liedje over hen gemaakt over dat Krijtmolen beter was en alles. Dat witte gebouw dat je steeds op de achtergrond ziet bij 2.57 t/m 3.02 is de huisarts, en dat stenen gebouw is de bieb in de Molenwijk. Ik ken alles daar in die wijk, ik ken bijna iedereen in die wijk, omdat ik al me hele leven op de krijtmolen zit, en sinds 4 jaar geleden in de molenwijk ben komen wonen. Dus, hoi. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    En bij 0.07 zie je toch zo'n machine bagger uit het water halen? Nou dat gebouw dat je op de achtergrond ziet, daat nemen ze TMF - Supernick enzo op. En Nickelodeon, tmf en mtv worden wanuit daar uitgezonden, en vanuit daar gaat op de pont naar de stad. xd


    Never wait for perfection, just make it.