• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Een muziekje ging af en ik opende mijn ogen.Sanna viste har Iphone uit haar bh en zette de muziek uit en stak hem daarna weer terug.'Waarom laten die flikken altijd alles uit hun handen vallen?' vroeg ze en nam haar eedere houding weer aan."ik heb geen idee beantwoorde ik haar vraag.en sloot mijn ogen weer.

    (ik ga nog 2 berichten schrijven en daarna ben ik gaan slapen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft me aankijken, waarvan ik een beetje zenuwachtig word. Uiteindelijk schud hij lichtjes zijn hoofd.
    "Iets verteld mij dat dit niet alles is. Wil je het mij vertellen?" vraagt hij zacht. Ik zucht zachtjes.
    "Goed, omdat jij het bent." zeg ik en probeer er een glimlach uit te persen alsof er niets aan de hand is. Ik ben wel Rikki en ik ben sterk. Ik ben geen zwak, emotioneel meisje.
    "Eh..." begin ik zacht. "Dat dronken jongens mij probeerden te kussen lijkt me nu niet afdoende voor je denk ik." zeg ik maar ik kijk hem nu niet meer aan.
    "Het is de meest overheersende herinnering die ik heb van eh, mijn vader. Hij was wel vaker nuchter dan dronken eigenlijk." Ik kijk hem nog altijd niet aan. "Zijn lippen... waren overal." besluit ik. "Niets ernstigs ofzo." Ik haal mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Wat een goed antwoord,' zei ik grinnikend.
    Voor ik mijn ogen sloot keek ik nog een keer naar Jason. Zijn ogen waren gesloten en ik kon het niet laten om mijn vinger van zijn wenkbrauw, langs zijn neus naar zijn lippen te laten glijden maar ik hoorde mezelf intussen gewoon roode kleuren.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Goed, omdat jij het bent,' zei ze en ik glimlachte eventjes.
    'Eh... Dat dronken jongens mij probeerden te kussen lijkt me nu niet afdoende voor je denk ik,' zei ze en ze keek mij niet meer aan. Vragend keek ik haar aan, maar zei niets en luisterde naar haar verhaal.
    'Het is de meest overheersende herinnering die ik heb van eh, mijn vader. Hij was wel vaker nuchter dan dronken eigenlijk. Zijn lippen... waren overal. Niets ernstigs ofzo,' zei ze en haalde haar schouders op. Mijn ogen werden iets groter.
    'Niets ernstigs?' vroeg ik zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd. Nog steeds keek Beck mij niet aan.
    'De lippen van een vader horen niet overal te wezen,' zei ik zachtjes. Een klein kneepje gaf ik haar hand en trok er zachtjes aan.
    'Komt het door hem dat je lichamelijk contact vermijd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Wat een goed antwoord,' zei ze grinnikend.Ik voelde hoe een vinger van mijn wenkbrauw naar neus gleed tot vervolgens naar mijn lippen.Ik keek Sanne vragend en vebaast aan en zag hoe ze roder en roder werd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Jason opende zijn ogen en keek me vragend aan. Ik haalde mijn schouders op omdat ik geen goede verklaring had waarom ik dit deed die niet inhield dat ik mezelf niet kon tegenhouden en dat ik net had ontdekt dat ik hem leuk vond. Ik beet op mijn lip en hoopte maar dat ik niet al te rood was geworden.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Niets ernstigs?" vraagt hij zacht. "De lippen van een vader horen niet overal te wezen." zegt hij zacht en geeft een klein kneepje in mijn hand en trekt er zacht aan waardoor ik op kijkt naar hem.
    "Komt het door hem dat je lichamelijk contact vermijd?" Ik blijf even stil.
    "Misschien wel." antwoord ik een beetje ontwijkend. "Goed Nathan, het waren niet alleen zijn lippen en ja waarschijnlijk is dat wel de oorzaak. Ik wil er niet meer aan denken dan ik al doe en er ook niet over praten." deel ik mede. Om hem de mond te snoeren verstrengel ik onze handen en druk ik een vlugge kus op zijn wang.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Als ontwoord op mijn vragende blik haalde ze haar schouders op.Ik had totaal geen idee waarom ze dat deed,maar het voelde fijn aan.Ik vond Sanne leuk leuk en kon daar niets aan doen,telkens als ze me aanraakt voel ik iets speciaals,ookal kende ik haar nog geen dag.

    (ben gaan slapen tot morgen ^^ of jah over een paar uurtjes)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Misschien wel,' zei ze. Ik bleef haar aan kijken en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Goed Nathan, het waren niet alleen zijn lippen en ja waarschijnlijk is dat wel de oorzaak. Ik wil er niet meer aan denken dan ik al doe en er ook niet over praten,' zei ze daarna. Mijn mond zakte ietsjes open van verbazing. Ik wou iets zeggen, maar ze verstrengelde onze handen en drukte een vlugge kus op mijn wang. Ik voelde hoe mijn wangen weer rood werden en ik keek Beck verbaasd aan.
    'J-je kuste mijn wang!' zei ik en ik staarde haar eventjes aan.
    'Jouw lippen.. Mijn wangen.. Hoe..' Ik schudde verward met mijn hoofd. Ik klonk als een idioot.
    'Kom hier,' fluisterde ik en deed mijn armen om haar heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij word rood en kijkt mij verbaast aan.
    "J-je kuste mijn wang!" zegt hij en hij staart mee aan. Mission succeed.
    "Jouw lippen... Mijn wangen... Hoe..." Hij schud verward met zijn hoofd. "Kom hier." fluistert hij en slaat zijn armen weer om mij heen. Ik kruip weg in zijn armen en verstop mijn hoofd in zijn nek zodat hij mijn getergde blik niet kan zien. Het moment is aangebroken, ik gebruik zulke dingen om mijn zin te krijgen en hem af te leiden. Oh ik had gezworen dat ik niet zo laag zou zinken! Gelukkig werken zijn armen om mij heen kalmerend, verassend voor mij.
    "Goed hé?" fluister ik tegen zijn nek aan terwijl ik mezelf vervloek.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik zag de glimlach op zijn gezicht en een stel vlinders beukte tegen de binnenwand van mijn buik. 'Je ziet er vrolijk uit,' zei ik terwijl er een gelukkige glimlach op mijn gezicht verscheen. Hoe kon ik in een middag voor een jongen gevallen zijn als ik nog nooit op die manier belangstelling had gehad voor een jongen? Waarom had ik zo snel voor hem kunnen vallen als sommige maanden probeerden maar uiteindelijk hun verlies moesten nemen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze kroop helemaal weg in mijn armen en ik voelde hoe ze haar hoofd verstopte in mijn nek en ik lachte heel zachtjes.
    'Goed hé?' fluisterde ze tegen mijn nek aan. Ik knikte lichtjes en versterkte mijn greep om haar.
    'Heel goed,' fluisterde ik zachtjes en drukte haar iets dichter tegen mij aan. Zachtjes begon ik met mijn hand over haar rug te wrijven.
    'Maar het komt goed. Je vader is er niet en kans op dronken mensen is alleen in het weekend,' zei ik met een klein lachje.
    'Maar dan zorg ik er wel voor dat ze niet aan jou komen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Heel goed." fluistert hij zachtjes en drukt mij nog iets dichter tegen he, aan. Zachtjes begint hij met zijn hand over mijn rug te wrijven.
    "Maar het komt goed. Je vader is er niet en kans op dronken mensen is alleen in het weekend. Maar dan zorg ik er wel voor dat ze niet aan jou komen." Hij denkt nu dus dat ik bang voor die mensen ben. Nee.
    "Ik kan heus wel voor mezelf zorgen." antwoord ik. "Dat doe ik al jaren en het is ze nog altijd niet gelukt om echt aan me te komen. Mijn vader ook niet meer sinds ik oud genoeg ben." antwoord ik een beetje bot.
    "Sorry." zeg ik erachter aan. "Ik bedoel het niet zo."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Dat doe ik al jaren en het is ze nog altijd niet gelukt om echt aan me te komen. Mijn vader ook niet meer sinds ik oud genoeg ben,' zei ze op een nogal botte manier. Verschrikt stopte ik eventjes met wrijven.
    'Sorry. Ik bedoel het niet zo,' zei ze en ik knikte lichtjes. Zachtjes ging ik weer verder met wrijven.
    'Eigenlijk moest ik het wel weten dat je voor jezelf kan zorgen. Dat moet haast wel in deze wereld van tegenwoordig' zei ik zachtjes en streelde eventjes over haar haren.
    'Maar laat mij nu eventjes de held spelen,' vervolgde ik met een klein lachje.
    'Ik wil jouw held zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eigenlijk moest ik het wel weten dat je voor jezelf kan zorgen. Dat moet haast wel in deze wereld van tegenwoordig." zegt hij zachtjes en streelt even over mijn haar. Ik knik alleen even.
    "Maar laat mij nu eventjes de held spelen. Ik wil jouw held zijn." vervolgt hij.
    "Ik heb echt geen held nodig, ik ben mijn eigen held." deel ik mede. "Als jij mijn held wilt zijn, had je er tien jaar geleden moeten zijn. Dan was je mijn held." Ik blijf in zijn omhelsing omdat ik hem nu niet aan wil kijken. Ik weet hoe ik overkom, vast eigenwijs en opgesloten in mijn eigen wereldje waarin ik niemand toelaat. Maar het maakt me niets uit. Zo ben ik nou eenmaal geworden.


    Your make-up is terrible