• Alohaa «33.
    Ik heb meer dan genoeg rollen te verdelen, 20 om precies te zijn. 10 voor 'Team Tom' & 10 voor 'Team Bill'.
    Ik heb minimaal 6 meisjes in elk 'Team' nodig & 4 jongens. Dus weet je nog een leuke jongensnaam ofzo, plaats het in een reactie! Wat heb ik nodig:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto: Het liefst geen emo achtige foto's. Niet dat ik dat niet mooi vind, maar die zie je al in zó veel series/stories :X.
    Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.:
    Voor welk team je bent:
    Klein stukje about yourself: Ik weet niet zeker of dat er ook in komt!

    Waar gaat 'Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.' over?:
    Tom en Bill Kaulitz zijn Twins die weten hoe het is om neppe vrienden te hebben. Ze hebben beiden maar 1 échte vriend: Andreas. Maar Tom en Bill willen graag nog iemand als BFF. In hun nieuwe programma 'Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.' Gaan 20 jongens en meisjes de strijd aan om de beste vriend/vriendin te worden van de jongens. Wie zal er winnen?

    Team Tom: nog 5 meisjes nodig!
    Team Bill: nog 5 meisjes nodig!


    you're my favourite part of the day ~

    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Karakter: vaak vrolijk kan eigenwijs zijn en eaf een toe een bitch als het moet om bijv voor haar zelf en/pf haar vrienden op te komen
    Foto:
    http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg003.jpg
    Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.: omdat deze me egt super leuk lijkt dus wil het niet missen
    Voor welk team je bent: Tom
    Klein stukje about yourself:
    Haay ik ben Nickita ik ben 18 jaar en altijd wel vrolijk ben namelijk niet zo snel chagerijnig te zien dus ja xD
    ik ben verslaafd aan kauwgom en lolly`s
    Ik schrijf graag teksten en hou ook van tekenen
    ik kan eigenwijs zijn als ik weer eens gelijk moet hebben bij een discussie ja zo ben ik nou eenmaal als ik vind dat ik geleik met iets heb dan is dat ook zo
    maar voor de rest ben ik wel lief natuurlijk en maak van mijn leven een groot pretje en sta ik altijd voor mijn vrienden klaar
    maar ik ga nu als je nog wat wil weten vraag je het maar bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Ashley
    Leeftijd: 19
    Karakter: aardig,lief,spontaan,nieuwsgierig,behulpzaam,
    Foto: Ashley

    Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.: lijkt me een super leuke serie!,

    Voor welk team je bent: Bill

    Klein stukje about yourself:
    Hey mijn naam is Ashley, ik ben 19 jaar oud en mijn hobby's zijn feesten, paardrijden en zingen, ik heb al in verschillende concerten mee gezongen, maar ook gewoon zo, vroeger ben ik erg gepest op school, maar dat heeft me alleen maar sterker gemaakt, maar ik heb er nog steeds nachtmerrie's over. ik hoop dat je nu genoeg weet over mij
    xx Ashley

    p.s. wil je melden als ik in de serie zit? alvast bedankt :)

    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Karakter:
    Lief, spontaan, Luisterend oor, Melig, Nieuwschierig, Eigenwijs, Snel op haar teentjes getrapt, niet snel op haar montje gevallen.
    Foto: Elle
    Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.:
    OMdat het een supperleuk iedee is, en et me een eers is als ik er in zou mogen spelen.
    Voor welk team je bent:
    Bill
    Klein stukje about yourself:
    Haai Peepz^^
    Zoon 18 jaar gelden ben ik door een of andere ooievaar op deze wereld gedropt. En ben door 2 gekke mensen, die mijn ouder moeten voorstellen tot Elle 'gedoopt.'
    En voor de mensen die mijn geweldige theorie niet begrijpen.. De naam is Elle en ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn uitgaan, dansen, vals zingen onder de douche, gitaar spelen. Wat overigens niet vals klinkt. Voor de mensen die het nog niet door hadden, ik heb zoon mijn momenten waar ik heel vrolijk ben. Maar jammer genoeg voor de mensen om mij heen, slaat dat vaak door tot meligheid. Waneer ik Sacherijnig ben, ben ik dat ook goed, en valt er amper met me te praten. But geen zorgen, dat is niet vaak het geval. Even denken hoor. Veder ben ik denk ik niet zo geweldig interessant. Behalve dat ik verslaaft ben aan Lolly’s, en doodsbang voor de helft wat hier op aarden rond loopt. En meer heb ik egt niet te vertellen. Dus ik ga jullie maar eens verlaten.
    XX.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam : Shanice-Loraine(dubbelnaam)
    Leeftijd : 19
    Karakter : Melig,Hyper,Spontaan,Lui,Gek,Behulpzaam,Nieuwschierig,Eigenwijs

    Foto : Shanice-Loraine(nieuwe)

    Ik hoor het wel als die foto niet goed is ;)


    Waarom je mee doet met Tom&Bill Kaulitz: Our New BFF.:
    Het een leuk idee is en wie wilt nou niet de bff zijn vn Tom of Bill???

    Voor welk team je bent : Tom

    Klein stukje about yourself:

    Eey!Ik ben Shanice-Loraine,De meeste noemen maar 1 naam Dus Of Shanice Of Loraine ik luister naar alle 2!Ik heb een dubbelnaam en dat vind ik best leuk :P,Maja ik ben 19 jaar oud en ik word vaak gezien als : De leipo.Ik doe dingen waarvan je rollend over de grond valt van het lachen.Ik ben soms best jongens achtig zo hou ik van : Thai Boksen,Basketballen en van Wie het verste kan spugen!Mijn record is nu 1,5 meter!Maar jah mijn hobby's zijn : sporten,Kauwgom eten(verslaafd),Tv kijken,Bios gaan,Pc'n,Melig zijn,Hyper doen,Lang uitslapen,Nieuwe vrienden maken!Echt veel vrienden heb ik niet omdat ik soms jongens achtig ben maar ik kan ook meisjes achtig zijn!Want ik hou bijvoorbeeld van : Dansen,Zingen,Shoppen(alleen als ik iets nodig heb dn).Ik heb vaak skinny jeans aan met een vest,In de zomer een t-shirt of een hempje.Dan word ik meestal aangekeken voor 'het perfecte meisje'maar of ze het menen..Ik trek me soms iets aan vn mensen vooral van meisjes.Ik ben soms best onzeker en drm wil ik een jongens vriend die met mij leuke dingen kan doen en niet steeds over meisjes dingen loopt te praten!
    Maar ik ga weer ;)Kuss


    Listen to your heart and your dreams come true ~