• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    [Laatste reactie en dan ben ik ff weg]

    Nathan Deleon

    'Ja, ik was echt een bitch, maar vertel eens, wat is er zo leuk aan mij? Ik wil het echt heel graag weten want ik weet het nog niet. Ik heb geen grote borsten of vrouwelijke vormen en ik kleed me ook niet ernaar en ik ben een bitch,' zei ik en lachte zachtjes. Ik ging rechtop zitten zodat ik Beck goed aan kon kijken.
    'Uiterlijk is niet alles,' zei ik met een glimlachje. 'Je valt op, dat is al één ding en je innerlijk is leuk. Al gedroeg je eerst dan als een bitch, maar de meeste zijn wel zo. Ik heb de kans genomen om jou beter te leren kennen en jij liet het toe. Je bleef tegen mij terug praten en liep niet weg. Althans buiten niet, binnen wel een paar keer, maar dat heeft zo zijn redenen,' zei ik en glimlachte eventjes naar haar. 'Je bent gewoon apart, dat maakt je leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Hoe bedoel je?' Ik kijk hem vragend aan. 'Hier of in mijn leven?' Ik kijk even voor me uit en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Hier of in mijn leven?' vroeg ze terwijl ze op haar lip beet en voor zich uit staarde. 'Hier,' zei ik glimlachend. 'Ik wil wel weten of jij zwaardere misdadigers als mij hebt ontmoet.'


    Remember to be ridiculous.

    [Okaay, totzo!]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en gaat recht op zitten om mij aan te kunnen kijken.
    "Uiterlijk is niet alles. Je valt op, dat is al één ding en je innerlijk is leuk. Al gedroeg je eerst dan als een bitch, maar de meeste zijn wel zo. Ik heb de kans genomen om jou beter te leren kennen en jij liet het toe. Je bleef tegen mij terug praten en liep niet weg. Althans buiten niet, binnen wel een paar keer, maar dat heeft zo zijn redenen. Je bent gewoon apart, dat maakt je leuk." Ik zucht en leg mijn hoofd onbewust op zijn schouder.
    "Yeah, I guess you just friendzoned." lach ik zacht maar ik praat er zacht overheen. "Het klinkt wel aardig, denk ik." mompel ik en ik sluit mijn ogen even. "Ik ben apart..."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb alleen Ryan nog ontmoet en die vertelde niet echt veel over zijn verleden. alleen iets met inbraken en alles, geloof ik.' Ik Leun achterover en sluit eventjes mijn ogen. 'En jij?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Rikki heeft het niet verteld, verder heb ik alleen jou, Sanne, Jason, Jade en Daniël ontmoet dus ik geloof jij en Jason want wat die laatste precies gedaan heeft is voor mij eigenlijk ook nog een mysterie, is waarschijnlijk niet goed blijven hangen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Wat bedoel je? Zijn ik en Jason de ergste misdadigers of weet je het alleen van ons?' Ik kijk Jasper vragend en op mijn hoede aan. Ik hoopte niet dat hij het eerste ging zeggen, want dan werd ik echt kwaad. Ik kijk hem doordringend en afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Yeah, I guess you just friendzoned,' ze ze zachtjes lachend en ik keek eventjes weg. Ik had dat eigenlijk wel allang verwacht, maar het horen maakt het er niet beter op.
    'Het klinkt wel aardig, denk ik. Ik ben apart...' zei ze en ik lachte zachtjes.
    'In dit geval is dat heel aardig, maar jongens belanden bij jou zeker vaak in de friendzone?' vroeg ik met een klein lachje aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik weet het alleen van jou, Jason en Sanne en Sanne, nou ja die is gewoon een verdwaald geval,' zei ik. 'Moord en poging tot moord ook al was het gerechtvaardigd is toch zwaarder als diefstal denk je niet?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "In dit geval is dat heel aardig, maar jongens belanden bij jou zeker vaak in de friendzone?" vraagt hij met een lachje.
    "Niet vaak, altijd." zeg ik met een pokerface maar daarna moet ik ook lachen. Ik haal mijn hoofd weer van zijn schouder af en kijk hem eventjes aan.
    "Niet dat het uitmaakt want ik zit ook altijd in de friendzone, behalve als ze dronken zijn. Dan beland ik ineens in de fuckzone en hun in de auch-my-ballszone." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niet vaak, altijd,' zei ze. Ze haalde haar hoofd van mijn schouder af en keek mij eventjes aan. Ik keek haar terug en ergens voelde ik toch nog een beetje hoop.
    'Niet dat het uitmaakt want ik zit ook altijd in de friendzone, behalve als ze dronken zijn. Dan beland ik ineens in de fuckzone en hun in de auch-my-ballszone,' grijnsde ze en ik lachte even.
    'Dan voelt het zeker nu raar voor je dat jij bij mij niet echt in de friendzone zit,' zei ik zachtjes en keek eventjes omlaag naar onze handen. Ik begon weer zachtjes met mijn duim te wrijven en glimlachte toen vriendelijk naar haar.
    'En ja, ik ben compleet nuchter of er heeft wat in de spaghetti gezeten..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan voelt het zeker nu raar voor je dat jij bij mij niet echt in de friendzone zit." zegt hij zacht en kijkt weg, naar onze handen. Hij wrijft weer met zijn duim over mijn hand en glimlacht dan naar me.
    "En ja, ik ben compleet nuchter of er heeft wat in de spaghetti gezeten..."
    "Volgens mij hebben ze heel wat door die spaghetti gegooit." lach ik zacht. "Maar in welke zone zit ik dan?" vraag ik nieuwsgierig en kijk hem recht aan. Ik weet niet echt wat hij ermee bedoeld omdat ik niet veel andere zones voor meisjes ken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Volgens mij hebben ze heel wat door die spaghetti gegooit,' lachte zachtjes en moest zachtjes mee lachen, maar alles wat ik zei meende ik ook. Wist zei dat ook? Ik zuchtte zachtjes terwijl Beck weer verder ging met praten.
    'Maar in welke zone zit ik dan?' vroeg ze en ik dacht eventjes na.
    'In de Rikki-Beck-zone,' zei ik met een klein lachje. Zachtjes kneep ik in haar hand en ging weer zachtjes verder wrijven.
    'Een zone speciaal voor jou alleen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Ik heb spijt op de moord van mijn moeder. Maar als ik niets had gedaan was ik Misschien wel dood gegaan,' fluister ik. Ik laat me tegen de muur op de grond zakken en kijk strak voor me uit. Ik bijt hard op mijn lip en zwijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "In de Rikki-Beck-zone." zegt hij met een klein lachje en knijpt even in mijn hand. "Een zone speciaal voor jou alleen."
    "Wow, dat klinkt als een undercover friendzone." zeg ik met en zuur gezicht. "Zo eentje waarvan je eigenlijk niet wilt zeggen dat die persoon in de friendzone zit omdat je bang bent om diegene te kwetsen." Ik lach eventjes, maar het klinkt bitter.
    "Maak je maar niet druk, mij kwets je er niet mee."


    Your make-up is terrible