• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh, oké,' zei ze. Ze klonk verrast. 'Nu weet ik het, dus is het niet erg,' zei ze. Ik keek haar een beetje aan en glimlachte toen. Een klein, zacht kusje drukte ik op haar wang. Mijn wangen voelde ik weer vuurrood worden.
    'Maar als ik eerlijk moet wezen zou ik hem ook graag ergens anders willen geven,' fluisterde ik zachtjes. 'Maar ik beloof je dat ik dat echt niet zonder toestemming zou doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht en drukt een klein, zacht kusje op mijn wang en zijn wangen worden vuurrood. Ik voel me net een drie-jarige die voor het eerst een kusje krijgt.
    "Maar als ik eerlijk moet wezen zou ik hem ook graag ergens anders willen geven." fluistert hij zacht. "Maar ik beloof je dat ik dat echt niet zonder toestemming zou doen."
    "Waar dan?" vraag ik onnozel tot ik besef wat hij bedoeld. "Oh oh..." Volgens mij loop ik nu rood aan maar dat is ook van paniek. Wat moet ik nu zeggen?
    "Dat uh... Het is niet dat ik het niet wil ofzo..." stotter ik half. "Het is eh- mij gewoon nooit echt... overkomen." Ik knijp mijn ogen even samen om mijn domme woordkeuze. Lekker duidelijk Rik!


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik lachte schamper, dus alles wat ik kreeg was een dertien in een dozijn praatje? En dacht hij nou echt dat ik zijn verbetering niet had gehoord? Wat konden jongens soms toch stom zijn. 'Je wou mooi zeggen hé?' vroeg ik.
    Nog voor hij kon protesteren ging ik verder. 'Ik heb je verbetering heus wel gehoord en probeer alsjeblieft niet te gaan liegen want ik heb geen zin om weer te doen alsof ik je leugen geloof want je bent een verschrikkelijke leugenaar, echt waar.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Waar dan?' vroeg ze. 'Oh oh...' zei ze vrijwel gelijk. Blijkbaar had ze door wat ik bedoelde. Ik zag haar rood aanlopen en zachtjes grinnikte ik.
    'Dat uh... Het is niet dat ik het niet wil ofzo... Het is eh- mij gewoon nooit echt... overkomen,' zei ze half stotterend. Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan en probeerde te bedenken wat ze bedoelde.
    'Als ik het goed heb begrepen.. Ben jij nog nooit gekust?' vroeg ik zachtjes aan haar. Dat ze geen seks heeft gehad was me niet verbaasd, al zei ze dat niet met woorden. Het was een vermoeden... Maar een kus? Hoe lang hield ze al niet meer van contact en hoe kwam dat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Als ik het goed heb begrepen... Ben jij nog nooit gekust?" vraagt hij zacht. Ik zucht geërgerd en neem afstand van hem om mijn armen over elkaar te slaan en een andere kant op te kijken, mijn eigen verdediging.
    "Ja, dat heb je goed begrepen." zeg ik kattig waarna mijn blik weer terug schiet naar hem en ik hem een boze blik geef. Het is zo lastig om ermee geconfronteerd te worden en nu doe ik ook nog alsof het zijn schuld is. Ik zucht om mezelf en laat mijn armen weer zakken zodat ik er minder defensief uitzie.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Je wou mooi zeggen hé?' vroeg ze.Ik opende mijn mond ,maar voor ik nog iets kon zeggen ging ze verder. 'Ik heb je verbetering heus wel gehoord en probeer alsjeblieft niet te gaan liegen want ik heb geen zin om weer te doen alsof ik je leugen geloof want je bent een verschrikkelijke leugenaar, echt waar.' Ik vestigde mijn blik op de grond,ik werd beetje bij beetje zelfs rood."Ik euh..."Ik ging met mijn hand door mijn haar."Sorry."ik wou gewoon niet overkomen als een,een doetje net zoals de vorige keer.Wat een sukkel ben je tog Jason ,stom stom stom.Ik kon nu wel van de brug afspringen van schaamte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    Blijkbaar vond ze die vraag niet leuk, want ze nam afstand van mij, deed haar armen over elkaar en keek de andere kant op.
    'Ja, dat heb je goed begrepen,' zei ze kattig. Ze keek mij aan en gaf mij een boze blik waar ik van schrok. Ze zuchtte en liet haar armen weer zakken. Eventjes bekeek ik haar stilletjes.
    'Sorry dat ik het vroeg,' zei ik zachtjes en keek eventjes naar haar handen. Ik zweeg een tijdje en wist nu echt niet meer wat ik kon zeggen en haar aanraken leek me al helemaal niet één van de beste ideetjes.
    'Ben je er benieuwd naar?' vroeg ik zachtjes uiteindelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Je hoeft geen sorry te zeggen,' zei ik terwijl ik ik gelaten mijn hand door mijn haar haalde. 'Het is gewoon dat ik er een beetje moe van werd en mag ik je een ding vragen? Ja ik weet het dat heb ik net gedaan. Vind je het jammer dat ik met Nathan heb geschuifeld? En dit keer alsjeblieft geen leugens want die heb ik toch zo eruit gevist.'
    Mijn haar viel deels in mijn gezicht waardoor een van mijn ogen werd afgeschermd door een blond gordijn en ik keek nieuwsgierig naar Jason. Ik vroeg me af of hij dit keer wel eerlijk zou zijn of dat ik zijn leugen weer zou moeten sliken. Het deed me pijn dat hij tegen me loog. Ik vertrouwde hem, waarom kon hij dan niet gewoon eerlijk tegen me zijn? Ik had hem mijn belachelijke theorie ook verteld.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Sorry dat ik het vroeg." zeg thij zacht en kjkt naar mijn handen. Het is een tijdje stil, ik weet niet wat ik kan zeggen en hij weet het blijkbaar niet. Ik heb weer eens voor een awkward situatie gezorgd.
    "Ben je er benieuwd naar?" vraagt hij uiteindelijk zacht.
    "Ja, door jou wel." geef ik toe waarna ik zacht zucht en hem een betje hulpeloos aankijk. Ik voel me gewoon verloren hier.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, door jou wel,' gaf ze toe en zuchtte zachtjes. Iets wat hulpeloos keek zij mij aan. Ik glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Weet je nog dat je eerder zei dat je er nooit behoeft aan zou hebben?' vroeg ik met een klein lachje. 'Terwijl je er nu benieuwd naar ben.' Ik keek weer naar haar handen.
    'Mag ik er nu ook een klein kusje op geven?' vroeg ik voorzichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Je hoeft geen sorry te zeggen,' zei ze. 'Het is gewoon dat ik er een beetje moe van werd en mag ik je een ding vragen? Ja ik weet het dat heb ik net gedaan. Vind je het jammer dat ik met Nathan heb geschuifeld? En dit keer alsjeblieft geen leugens want die heb ik toch zo eruit gevist.Ik keek even naar haar.Ik vestigde mijn blik op mijn schoenen die plots heel interesant werden geworden en lichtjes knik ik."Ik kan soms wat te jaloers zijn."zei ik bijna fluisterend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Terwijl je er nu benieuwd naar ben." Hij kijkt weer naar mijn handen."Mag ik er nu ook een klein kusje op geven?" vraagt hij voorzichtig. Aarzelend schud ik mijn hoofd en schuifel ik mezelf weer terug naar hem toe. Ik kijk hem even aan en dan weer weg terwijl mijn hoofd spint en de kamer bijna lijkt de draaien om ons heen. Uiteindelijk raap ik de moed bij elkaar en kom ik dichterbij. Mijn lippen raken zijn lippen vederlicht en ik sluit mijn ogen. Voor mijn gevoel hoort het zo.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik kan soms wat te jaloers zijn,' zei hij net iets te luid om te fluisteren terwijl hij naar zijn o zo interessante schoenen staarde. Ik legde mijn hand onder zijn kin en tilde die iets op zodat ik hem aan kon kijken. 'Dat is helemaal niets om je voor te schamen,' zei ik. 'Ik zou exact hetzelfde gereageerd hebben als ik gehoord had dat jij met een of andere griet had staan schuifelen.'
    Plotseling drong tot me door wat er aan de hand was. Ik zou jaloers zijn geworden, echt jaloers dus deze jongen had met zijn onschuldige trekjes in een middag iets voor elkaar gekregen wat sommige jongens na maanden proberen opgaven om dan maar hun nederlaag te accepteren. Ik vond hem leuk. Ik was verdomme een dag in Music Ends en vond al een jongen leuk, een jongen die ook nog eens tegen me had staan liegen daarnet. Ik beet op mijn lip. Wat moest ik hier nu in hemelsnaam mee? Ik kon nogal moeilijk tegen hem zeggen dat ik hem leuk vond want hij was dan misschien wel jaloers op Nathan maar dat betekende nog niet meteen dat hij mij ook leuk vond, ik had met hem staan schuifelen en natuurlijk vond hij het dan niet echt geweldig om te horen dat ik nog geen uur later met een andere jongen stond te schuifelen terwijl het iet eens een feest was waarop je hoorde te schuifelen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd, maar schuifelde toch weer naar mij toe. Ik keek weer eventjes omlaag. Die antwoord had ik kunnen verwachten. Ik keek haar eventjes aan en ik zag haar dichterbij komen. Mijn ogen werden groter toen ik haar lippen vederlicht op de mijne voelde en ik zag haar ogen sloten. Ik sloot ook mijn ogen en deed mijn armen voorzichtjes om haar heen. Mijn wangen werden weer eens vuurrood en vroeg mijzelf af hoe Beck zich nu voelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe zijn armen voorzichtig om mij heen gesloten worden en ik weet niet goed waar ik mijn armen moet laten, dus leg ik ze om zijn nek. Mijn lichaam was in extase, maar ook een groot chaotisch en explosief geheel. Mijn buik voelt raar, mijn lichaam trilt en mijn lippen tintelen. Ik druk mijn lippen iets steviger tegen die van hem voordat ik hem weer loslaat en mijn armen weer terug trek. Ik kijk hem even schuldig aan en dan naar beneden, naar mijn eigen, friemelde handen.


    Your make-up is terrible